Public relations (PR)
S termínem pí-ár jste zajisté přišli do styku již mnohokrát. Co ale přesně znamená? Doslovné přeložení výrazu z angličtiny, vztahy s veřejností, nám moc nepomůže.
Public relations mají za úkol nenásilnou formou nabídnout zákazníkovi produkty firmy. Jedná se o dlouhodobou činnost společnosti, jejímž úkolem je komunikovat se zákazníky, zajímat se o jejich tužby, přání, potřeby, ale i stížnosti. Na základě toho nenásilně prezentovat své produkty a získávat zpětnou vazbu pro účely vyhodnocování výsledků komunikace.
PR se dělí na vnitřní (zaměřeno na zaměstnance) a vnější (zaměřeno na zákazníky). Nástroje PR mohou být například tiskové konference, zprávy či prohlášení, teambuildingy, firemní, propagační, kulturní či charitativní akce.
V rámci propagačních služeb vám dokážeme zpracovat sepsání PR článků na konkrétní více či méně odborné téma.