webová řešení

Blog

4. díl: Přehledný design aneb Jak rozjet nový internetový obchod

Poslední 4 týdny se vám pokoušíme sepsat ty nejdůležitější kroky, díky kterým dosáhnete se svým novým internetovým obchodem lepších výsledků. Dnes se opět podíváme na další, velmi důležitý prvek, kterým je vzhled a celkový design e-shopu. 3 vteřiny ...

3. díl: Snadno zapamatovatelná doména aneb Jak rozjet nový internetový obchod

V minulém díle jsme si povídali o tom, jak je důležitý správný výběr vhodného názvu internetového obchodu. O tom, že název by měl být co nejkratší, snadno zapamatovatelný, pozitivní a ideálně tématicky podobný se samotným výrobkem. Zkrátka, vybrat ...

2. díl: Chytlavý název aneb Jak rozjet nový internetový obchod

V dnešní době útočí na spotřebitele – zákazníka – neuvěřitelné množství reklam, společností, názvů, označení. Aby si v tomto nepřeberném počtu vaši potenciální zákazníci všimli nového e-shopu, je potřeba, aby je zaujal takzvaně na první ...

1. díl: Originální produkt aneb Jak rozjet nový internetový obchod

Základem každého úspěšného internetového obchodu je originální a kvalitní produkt, o který mají zákazníci zájem. Zní to jednoduše, že? Ale jak dostat na dnešní trh nové, originální zboží? Pokud nejste zrovna domácí kutil anebo vynálezce, kterého ...

Přístupnost a použitelnost webu - myslíte opravdu na své návštěvníky?

Když se mluví o přístupnosti a použitelnosti www stránek, často se vypouští poukázání na fakt, že se jedno od druhého liší, přestože od sebe nejsou úplně striktně odděleny. Obojí je poměrně opomíjené téma, na rozdíl od čistoty (validity) zdrojových ...

Typografie aneb naučme se psát správně

Číst a psát umíme všichni. Ale přestože ovládáme gramatiku, ne vždy náš text dobře vypadá, ne vždy se nám cizí text dobře čte. A to ať už zkoumáme webovou stránku, vytištěné poznámky, leták či jiné texty. A proč tomu tak je? Spousta spisovatelů ...

Jak a kde registrovat webovou doménu?

Nejprve je potřeba si vysvětlit, co to webová doména vůbec je. Jedná se o jednoznačnou identifikaci konkrétní webové stránky v rámci celého internetu. Z předchozí věty tedy logicky vyplývá, že nemohou existovat dvě stejná doménová jména a jakmile je ...

Jak na klesající návštěvnost internetového obchodu

Pokud provozujete internetový obchod, může se stát, že jeho od začátku rostoucí návštěvnost začne stagnovat nebo naopak klesat. Nebo už návštěvnost klesat začala? U e-shopů je s návštěvností ruku v ruce velmi úzce spojen i objem dokončených ...

Neomezené možnosti Google Analytics

Google analytics je komplexní analytický program navržený společností Google, který běží na jeho serverech a generuje detailní statistické údaje o chodu webové stránky, měří dlouhodobou návštěvnost či konverze, umožní vám sledovat návštěvníky ...

Jak vybrat úspěšnou doménu pro nový web?

Doména je vaše internetová adresa a také vizitka vaší webové stránky, protože právě pod ní vás budou hledat zákazníci či partneři. Doménové jméno by se tedy určitě nemělo ponechávat náhodě. Volba domény není tak jednoznačná a snadná, jak se může na ...

Naše reference
Jednoduchý web OSVČ nabízející žehlení prádla Responzivní web pro moderní online prezentace Tvorba www stránky pro pražský hotel v centru metropole
zobrazit další
Napsali o nás
Spolupráce s firmou BECORP studio byla bezproblémová a pozitivní reakce zákazníků na moji novou webovou stránku je to nejlepší jejich vysvědčení. Mohu jen doporučit.
zobrazit další
Naši klienti
REALITY FLASH s.r.o.Ferratum Czech s.r.o.TS Plzeň a.s.Václav KoudelaVáclav KoudelaModul Servis s.r.o.Assessment Systems International s.r.o.idioma s.r.o.Fuji Koyo Czech, s.r.o.PRO TRAVEL CK s.r.o.
Blog o webdesignu
4. díl: Přehledný design aneb Jak rozjet nový internetový obchod

Poslední 4 týdny se vám pokoušíme sepsat ty nejdůležitější kroky, díky kterým dosáhnete se svým novým internetovým obchodem lepších výsledků. Dnes se opět podíváme na další, velmi důležitý prvek, kterým je vzhled a celkový design e-shopu. 3 vteřiny a pryč Jakmile se vám podaří přivést na stránku potenciálního zákazníka, je velmi důležité jej na stránce udržet a následně přimět k prodeji. A samotný design vašeho obchodu je v tomto směru velmi důleižtým aspektem. Dle studií stačí uživateli pouhé 3 vteřiny, aby se rozhodl, zda-li na www stránce ...

zobrazit blog - zobrazit novinky

POUŽÍVÁME COOKIES - OK