Nový responzivní web pro pražský autobazar
Automobilem jezdíme v dnešní době téměř všichni. Bohužel, občas se technika unaví a je potřeba ji opravit anebo v horším případě rovnou pořídit nové. A pokud necheme utrácet velké peníze za zbrusu nové auto, můžeme si vyhlédnout nějaké to zánovní třeba v pražském autobazaru, pro který jsme vytvářeli zbrusu nové www stránky na míru.
Vzhled webových stránek je postaven na barvách firemního loga, které jsme v rámci redesignu webu také aktualizovali a zmodernizovali do nové podoby. Na úvodní straně je umístěn účelně nápadný slider s aktuální nabídkou TOP vozů.
Díky detailnímu a přehlednému filtru si může uživatel najít přesně ten vůz, který odpovídá jeho preferencím.
Kažý vůz má automaticky vytvořenou vlastní kartu s detailním seznamem technických údajů, rozsáhlou interaktivní fotogalerií a popisem vozu od pracovníků autobazaru.
U všech karet vozů je zobrazena také jednoduchá vizitka s kontaktem, který mohou využít zájemci o daný vůz.
Součástí nových www stránek je také chytrý formulář, který mohou využít majitelé vozů, kteří by chtěli nabídnout jeho výkup pražskému autobazaru. Po vyplnění všech detailních technických informací o voze je formulář automaticky odeslán pracovníkům bazaru, kteří vůz prověří a vytvoří výkupní nabídku majiteli vozu.