Online marketing
Úkolem kampaní internetového marketingu je zvýšit povědomost internetové veřejnosti o Vaší značce, zviditelnit Vaši www stránku, e-shop či aplikaci, zvýšit počet návštěvníků a platících zákazníků. Reklamní kampaně internetového marketingu se zaměřují především na placené pozice ve vyhledávačích a internetových katalozích.
Efektivní propagace www stránek
Internetové reklamní kampaně jsou jednou z nejúčinnějších forem propagace www stránek, internetových obchodů či mobilních aplikací. Ne každá kampaň na internetu je ale úspěšná. Sestavení efektivní a výnosné internetové marketingové kampaně se skládá s řady kroků, které je potřeba dodržet, aby byly účinné.
Na rozdíl od běžných (offline) outdoorových či mediálních reklamních kampaní lze u těch internetových velmi dobře měřit náklady, výnosy a konverze, což je obrovskou výhodou online marketingu. Součástí internetového marketingu bývá velmi často také SEO – optimalizace pro vyhledávače, které se zaměřuje na pozice webu ve výsledcích vyhledávání, tedy neplacené (reklamní) pozice.
Jak funguje online marketing?
- cíleně přitahuje pozornost zákazníků vhodně sestavenou internetovou reklamou
- zaměřuje se na zákazníky hledající konkrétní výrobek, produkt či službu
- udržuje zákazníka na webu a vzbudit jejich další zájem
- snaží se zákazníka přimět k nákupu
Co vše je potřeba udělat?
- Vybrat správná klíčová slova!
- vybereme často zadávaná slova do vyhledávačů zaměřená na Vámi nabízený produkt nebo výrobek
- Čím poutavější reklama, tím více prokliků na váš web!
- vytvoříme pro Vás kompletní reklamní kampaň
- sestavíme přitažlivý text do placeného odkazu
- Nejen získat, ale udržet zájem potenciálního zákazníka!
- pomůžeme Vám přeměnit návštěvníka na zákazníka
- navrhneme grafické i textové prokliky na Vaše výrobky a služby
Jak změnit návštěvníka v zákazníka?
I když internetový marketing v zásadě nevyžaduje úpravy na samotných www stránkách,
bylo by chybou s nimi nepracovat. Pokud se Vám podaří návštěvníka
kvalitní kampaní přivést na stránky, je nutné udržet jeho zájem a dovést
ho až k nákupu. Správné rozložení textu, obrázků či tlačítek na stránce, jejich
barva, popis nebo velikost. To vše jsou faktory ovlivňující myšlení a
rozhodování zákazníka, kterými se zabývá internetový marketing.
PPC (pay per click) systémy jsou jedním z významných nástrojů internetového marketingu. Jejich hlavními výhodami je výborná měřitelnost nákladů/výnosů, zacílení na specifickou skupinu uživatelů a jistota přivedení reálných užvatelů na web. Založení, nastavení a následná správa PPC kampaně je, minimálně v začátcích, velmi časově náročná a vyžaduje dobrou orientaci v problematice online inzerce. A právě proto nabízíme své dlouholeté zkušenosti, které chceme zúročit i u Vaší kampaně.
Kampaně vyžadují péči
Z výsledků počáteční analýzy zjistíme, jaká klíčová slova Vaši potenciální zákazníci vyhledávají. Tato spojení následně vložíme do kampaní, nastavíme maximální cenu prokliku, týdennní či měsíční rozpočty, reklamní slogany, priority reklam a ještě pár dalších drobností. Takto nastavenou kampaň spustíme a začneme počítat konverze.
Po další týdny a měsíce, kdy je kampaň aktivní, je důležité průběžně
sledovat výsledky a reagovat na ně. Přidáváme nová klíčová spojení a
naopak rušíme ta neefektivní. Hledanost a proklikovost jednotlivých
klíčových slov či reklam se také velmi často sezóně mění. V případě e-shopů je tedy dobré například před Vánoci navýšit rozpočty a přidat klíčová slova dle aktuálních trendů.