webová řešení

Soubor sitemap.xml

Soubor sitemap.xml je velmi užitečný on-page faktor internetých stránek. Jedná se statický či dynamicky generovaný standardizovaný soubor ve formátu XML, ve kterém jsou uvedeny všechny podstránky dané www stránky, které mají být indexovány vyhledávacími roboty. Takový seznam podstránek značně napomáhá robotům k důslednému procházení webu a tím velmi urychluje zanesení všech stránek do výsledků fulltextového vyhledávání daného robota.

Obsah souboru sitemap.xml

<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>
<urlset>
        <url>
                <loc>http://www.example.com/</loc>
                // nepovinná položka
                <lastmod>2016-11-27</lastmod>
                // nepovinná položka, podporované hodnoty 'always', 'hourly', 'daily', 'weekly', 'monthly', 'yearly', 'never'
                <changefreq>daily</changefreq>
                // nepovinná položka, podporované hodnoty '0' - '1'
                <priority>1.0</priority>
        </url>
        <url>
                <loc>http://www.example.com/katalog/</loc>
                <lastmod>2016-11-24</lastmod>
                <changefreq>weekly</changefreq>
                <priority>0.85</priority>
        </url>
        ...
</urlset>

S vytvořením sitemapy vám může pomoci např. i tento generátor souboru sitemap.xml.

Soubor sitemap.xml na Wikipedii

Naše reference
Výroba responzivního portálu s auto-moto inzeráty a poptávkou Propracovaná internetová stránka se zájezdy pro školy Super designový web energetického nápoje
zobrazit další
Napsali o nás
S firmou Becorp jsme vytvořili dva weby z toho jeden velice sofistikovaný a navázaný na několik externích zařízení se kterýma web musí pracovat. Dokázali poradit i s IT.
zobrazit další
Naši klienti
REALITY FLASH s.r.o.Ferratum Czech s.r.o.TS Plzeň a.s.Václav KoudelaVáclav KoudelaModul Servis s.r.o.Assessment Systems International s.r.o.idioma s.r.o.Fuji Koyo Czech, s.r.o.PRO TRAVEL CK s.r.o.
Blog o webdesignu
4. díl: Přehledný design aneb Jak rozjet nový internetový obchod

Poslední 4 týdny se vám pokoušíme sepsat ty nejdůležitější kroky, díky kterým dosáhnete se svým novým internetovým obchodem lepších výsledků. Dnes se opět podíváme na další, velmi důležitý prvek, kterým je vzhled a celkový design e-shopu. 3 vteřiny a pryč Jakmile se vám podaří přivést na stránku potenciálního zákazníka, je velmi důležité jej na stránce udržet a následně přimět k prodeji. A samotný design vašeho obchodu je v tomto směru velmi důleižtým aspektem. Dle studií stačí uživateli pouhé 3 vteřiny, aby se rozhodl, zda-li na www stránce ...

zobrazit blog - zobrazit novinky

POUŽÍVÁME COOKIES - OK