webová řešení

Rich text format (RTF)

RTF (angl. Rich Text Format) je univerzální formát pro ukládání textu vyvinutí americkou společností Microsoft. Přes RTF formát je možné vyměňovat textové dokumenty se základním formátováním mezi vzájemně nekompatibilními platformami.

Příklad syntaxe RTF souboru:

{\rtf1\ansi{\fonttbl\f0\fswiss Arial;}\f0\pard
Obyčejný text psaný fontem Arial, {\b zvýrazněný tučný text} a pokračování bězného textu.\par
}

RTF na Wikipedii

Naše reference
Moderní responzivní plný funkcí pro plzeňskou cestovní kancelář Kompletní redesign e-shopu s napojením na skladový systém Nový responzivní web pro pražský autobazar
zobrazit další
Napsali o nás
Velmi děkujeme firmě BECORP za vstřícný přístup a profesionalitu se kterou vytvořila naše webové stránky. Budeme se těšit na další spolupráci a všem, kdo se teprve chystají na své webovky, můžeme BECORP doporučit. Byť mladý kolektiv, ale velmi fundovaný a milý přístup.
zobrazit další
Naši klienti
REALITY FLASH s.r.o.Ferratum Czech s.r.o.TS Plzeň a.s.Václav KoudelaVáclav KoudelaModul Servis s.r.o.Assessment Systems International s.r.o.idioma s.r.o.Fuji Koyo Czech, s.r.o.PRO TRAVEL CK s.r.o.
Blog o webdesignu
4. díl: Přehledný design aneb Jak rozjet nový internetový obchod

Poslední 4 týdny se vám pokoušíme sepsat ty nejdůležitější kroky, díky kterým dosáhnete se svým novým internetovým obchodem lepších výsledků. Dnes se opět podíváme na další, velmi důležitý prvek, kterým je vzhled a celkový design e-shopu. 3 vteřiny a pryč Jakmile se vám podaří přivést na stránku potenciálního zákazníka, je velmi důležité jej na stránce udržet a následně přimět k prodeji. A samotný design vašeho obchodu je v tomto směru velmi důleižtým aspektem. Dle studií stačí uživateli pouhé 3 vteřiny, aby se rozhodl, zda-li na www stránce ...

zobrazit blog - zobrazit novinky

POUŽÍVÁME COOKIES - OK