webová řešení

Instagram

Instagram je sociální síť zaměřená především na zachycení a následné sdílení fotografií. V roce 2012 koupil tuto síť Mark Zuckerberg, majitel sociální sítě Facebook za 1 miliardu dolarů. Díky této transakci došlo k velmi úzkému propojení osobou projektů a obě dvě sociální sítě podporují vzájemné sdílení příspěvků, resp. fotografií.

Instagram nabízí svým uživatelům také široké možnosti úprav pořízených fotografií, od ořezů či otočení, přes aplikaci všemožných filterů, až po složité digitální úpravy.

Při publikování fotografií jsou uživateli využívány tzv. hashtagy, díky kterým se mohou na Instagramu lépe dohledat uživatelé se stejnými nebo podobnými zájmy.

Instagram na Wikipedii

Naše reference
Výroba responzivního portálu s auto-moto inzeráty a poptávkou E-shop se fotbalovým vybavením Moderní responzivní web nabízející lázeňské služby a pobyty
zobrazit další
Napsali o nás
Spolupráci s p. Bergerem mohu doporučit pro solidní jednání a kvalitně odvedenou práci. Do budoucna plánujeme vzájemně spolupracovat na dalším vývoji.
zobrazit další
Naši klienti
REALITY FLASH s.r.o.Ferratum Czech s.r.o.TS Plzeň a.s.Václav KoudelaVáclav KoudelaModul Servis s.r.o.Assessment Systems International s.r.o.idioma s.r.o.Fuji Koyo Czech, s.r.o.PRO TRAVEL CK s.r.o.
Blog o webdesignu
4. díl: Přehledný design aneb Jak rozjet nový internetový obchod

Poslední 4 týdny se vám pokoušíme sepsat ty nejdůležitější kroky, díky kterým dosáhnete se svým novým internetovým obchodem lepších výsledků. Dnes se opět podíváme na další, velmi důležitý prvek, kterým je vzhled a celkový design e-shopu. 3 vteřiny a pryč Jakmile se vám podaří přivést na stránku potenciálního zákazníka, je velmi důležité jej na stránce udržet a následně přimět k prodeji. A samotný design vašeho obchodu je v tomto směru velmi důleižtým aspektem. Dle studií stačí uživateli pouhé 3 vteřiny, aby se rozhodl, zda-li na www stránce ...

zobrazit blog - zobrazit novinky

POUŽÍVÁME COOKIES - OK