SEO

SEO - optimalizace pro vyhledávače

Osobní portfolia, firemní www stránky, internetové obchody, rozsáhlé portály anebo mikrostránky. Všechna tato webová řešení mají něco společného – chtějí být ve výsledcích vyhledávání na předních příčkách, chtějí mít vysokou návštěvnost.

SEO (angl. Search Engine Optimization) – optimalizace www stránek pro vyhledávače, se zabývá upravováním stránek tak, aby byly co nejpřitažlivější pro vyhledávací roboty (a neméně pro samotné návštěvníky a potenciální zákazníky). SEO je dnes velmi oblíbenou a hojně využívanou technikou internetového marketingu.

Jak SEO funguje?

SEO není žádná magie, nejedná se o žádná kouzla a čáry. Cílem optimalizace pro vyhledávače je upravit www stránku a „její okolí“ tak, aby byla pro vyhledávače i samotné návštěvníky co nejzajímavější. Vyhledávače přitom průběžně porovnávají tisíce faktorů, na základě kterých internetové stránky řadí.

Hezký vzhled, hodnotná funkcionalita či kvalita obsahu jsou zásadními faktory pro vyhledávače i samotné návštěvníky. Pokud se internetová prezentace vyhledávacímu robotovi na základě těchto a mnoha dalších faktorů líbí více než konkurenční stránky, zařadí ji ve výsledcích vyhledávání na přední příčky.

Postaráme se i o „vaše“ SEO

Na internetu vznikne denně tisíce nových, konkurenčních stránek. Lze se tedy vůbec probojovat mezi hrstku nejlepších ve výsledcích vyhledávání? Samozřejmě že ano. Jen je třeba vědět jak na to.

Z počáteční SEO analýzy zjistíme na jaká klíčová slova má cenu cílit a na jaká se soustředit. Proklepneme konkurenci a také u ní zjistíme, na jaká klíčová spojení se zaměřuje. Upravíme samotný web i „jeho okolí“ tak, aby vyhovoval všem standardům a „líbil“ se jak vyhledávacím robotům, tak samotným návštěvníkům.

Jak probíhá optimalizace pro vyhledávače

  • analyzujeme zdrojový kód vaší www stránky
    • užití HTML značek dle standardů
    • odhalíme nedostatky zdrojového kódu
  • zlepšíme kvalitu webu
    • důležitý je kvalitní a jedinečný obsah
  • upravíme texty pro lepší vyhledávatelnost
    • správné užití titulků, nadpisů a popisů
    • často aktualizovaný text
    • poukážeme na chyby
  • do textů zařadíme klíčová slova vyhledávaná potenciálními zákazníky
  • přepracujeme web, aby odpovídal moderním trendům
  • dlouhodobě budeme sledovat vaše pozice v nejdůležitějších vyhledávačích (Google, Seznam)
  • vybudujeme systém zpětných odkazů – linkbuilding
    • důležité jsou odkazy na vaše stránky z dalších webů
    • vytvoříme netradiční virální kampaně, které podpoří linkbuilding

Je nutné zmínit, že optimalizace pro vyhledávače je běh na dlouhou trať a výsledky není možné uspíšit. A není to proto, že bychom časově nestíhali. Výsledky se dostavují až na základě tzv. přeindexování internetové stránky vyhledávacími roboty. A vyhledávací roboty není v našich silách popohnat.

Potřebujete vytvořit web / e-shop / aplikaci?
ZJISTIT CENU

Naši klienti
REALITY FLASH s.r.o.Ferratum Czech s.r.o.TS Plzeň a.s.Václav KoudelaVáclav KoudelaAssessment Systems International s.r.o.idioma s.r.o.Fuji Koyo Czech, s.r.o.PRO TRAVEL CK s.r.o.
Napsali o nás
Se službami firmy BECORP jsem velice spokojený. Výroba webu, odstraňování nedostatků a následné změny proběhly vždy velice rychle. Spolupráce s nimi byla pro mě potěšením. Pro jejich spolehlivost a rychlost je všem určitě doporučuji.
zobrazit další
Blog o webdesignu
4. díl: Přehledný design aneb Jak rozjet nový internetový obchod

Poslední 4 týdny se vám pokoušíme sepsat ty nejdůležitější kroky, díky kterým dosáhnete se svým novým internetovým obchodem lepších výsledků. Dnes se opět podíváme na další, velmi důležitý prvek, kterým je vzhled a celkový design e-shopu. 3 vteřiny a pryč Jakmile se vám podaří přivést na stránku potenciálního zákazníka, je velmi důležité jej na stránce udržet a následně přimět k prodeji. A samotný design vašeho obchodu je v tomto směru velmi důleižtým aspektem. Dle studií stačí uživateli pouhé 3 vteřiny, aby se rozhodl, zda-li na www stránce ...

zobrazit blog - zobrazit novinky

COOKIES - OK