Internetový marketing
Internetový marketing (angl. Search Engine Marketing, zkr. SEM) je u nás zatím opomíjeným prvkem při propagaci www stránek. Úkolem kampaní internetového marketingu je zvýšit povědomost internetové veřejnosti o vaší značce, zviditelnit vaši www stránku, e-shop či mobilní aplikaci, zvýšit počet návštěvníků a platících zákazníků. Reklamní kampaně internetového marketingu se zaměřují především na placené pozice ve vyhledávačích a internetových katalozích.
Efektivní propagace www stránek
Internetové reklamní kampaně jsou jednou z nejúčinnějších forem propagace www stránek, internetových obchodů či mobilních aplikací. Ne každá kampaň na internetu je ale úspěšná. Sestavení efektivní a výnosné internetové marketingové kampaně se skládá s řady kroků, které je potřeba dodržet, aby byly účinné.
Na rozdíl od outdoorových či mediálních reklamních kampaní lze u těch internetových velmi dobře měřit náklady, výnosy a konverze, což je obrovskou výhodou SEM. Součástí internetového marketingu bývá velmi často také SEO – optimalizace pro vyhledávače, které se zaměřuje na pozice webu ve výsledcích vyhledávání, tedy neplacené (reklamní) pozice.
Jak funguje SEM?
- cíleně přitahuje pozornost zákazníků vhodně sestavenou internetovou reklamou
- zaměřuje se na zákazníky hledající konkrétní výrobek, produkt či službu
- udržuje zákazníka na webu a vzbudit jejich další zájem
- snaží se zákazníka přimět k nákupu
Co vše je potřeba udělat?
Vybrat správná klíčová slova!
- vybereme často zadávaná slova do vyhledávačů zaměřená na vámi nabízený produkt nebo výrobek
Čím poutavější reklama, tím více prokliků na váš web!
- vytvoříme pro vás kompletní reklamní kampaň
- sestavíme přitažlivý text do placeného odkazu
Nejen získat, ale udržet zájem potenciálního zákazníka!
- pomůžeme vám přeměnit návštěvníka na zákazníka
- navrhneme grafické i textové prokliky na vaše výrobky a služby
Jak změnit návštěvníka v zákazníka?
I když internetový marketing v zásadě nevyžaduje úpravy na samotných www stránkách, bylo by chybou s nimi nepracovat. Pokud se vám podaří návštěvníka kvalitní kampaní přivést na stránky, je nutné udržet jeho zájem a dovést ho až k nákupu.
Správné rozložení textu, obrázků či tlačítek na stránce, jejich barva, popis nebo velikost. To vše jsou faktory ovlivňující myšlení a rozhodování zákazníka, kterými se zabývá internetový marketing.