marketing

Internetový marketing

Internetový marketing (angl. Search Engine Marketing, zkr. SEM) je u nás zatím opomíjeným prvkem při propagaci www stránek. Úkolem kampaní internetového marketingu je zvýšit povědomost internetové veřejnosti o vaší značce, zviditelnit vaši www stránku, e-shop či mobilní aplikaci, zvýšit počet návštěvníků a platících zákazníků. Reklamní kampaně internetového marketingu se zaměřují především na placené pozice ve vyhledávačích a internetových katalozích.

Efektivní propagace www stránek

Internetové reklamní kampaně jsou jednou z nejúčinnějších forem propagace www stránek, internetových obchodů či mobilních aplikací. Ne každá kampaň na internetu je ale úspěšná. Sestavení efektivní a výnosné internetové marketingové kampaně se skládá s řady kroků, které je potřeba dodržet, aby byly účinné.

Na rozdíl od outdoorových či mediálních reklamních kampaní lze u těch internetových velmi dobře měřit náklady, výnosy a konverze, což je obrovskou výhodou SEM. Součástí internetového marketingu bývá velmi často také SEO – optimalizace pro vyhledávače, které se zaměřuje na pozice webu ve výsledcích vyhledávání, tedy neplacené (reklamní) pozice.

Jak funguje SEM?

  • cíleně přitahuje pozornost zákazníků vhodně sestavenou internetovou reklamou
  • zaměřuje se na zákazníky hledající konkrétní výrobek, produkt či službu
  • udržuje zákazníka na webu a vzbudit jejich další zájem
  • snaží se zákazníka přimět k nákupu

Co vše je potřeba udělat?

Vybrat správná klíčová slova!

  • vybereme často zadávaná slova do vyhledávačů zaměřená na vámi nabízený produkt nebo výrobek

Čím poutavější reklama, tím více prokliků na váš web!

  • vytvoříme pro vás kompletní reklamní kampaň
  • sestavíme přitažlivý text do placeného odkazu

Nejen získat, ale udržet zájem potenciálního zákazníka!

  • pomůžeme vám přeměnit návštěvníka na zákazníka
  • navrhneme grafické i textové prokliky na vaše výrobky a služby

Jak změnit návštěvníka v zákazníka?

I když internetový marketing v zásadě nevyžaduje úpravy na samotných www stránkách, bylo by chybou s nimi nepracovat. Pokud se vám podaří návštěvníka kvalitní kampaní přivést na stránky, je nutné udržet jeho zájem a dovést ho až k nákupu.

Správné rozložení textu, obrázků či tlačítek na stránce, jejich barva, popis nebo velikost. To vše jsou faktory ovlivňující myšlení a rozhodování zákazníka, kterými se zabývá internetový marketing.

Naše reference
Nový responzivní web pro pražský autobazar Moderní responzivní plný funkcí pro plzeňskou cestovní kancelář Tvorba www stránky pro plzeňskou restauraci
zobrazit další
Napsali o nás
Perfektní spolupráce. Hlavně oceňuji rychlou komunikaci a snahu najít nejvhodnější řešení. Své práci opravdu rozumí a hlavně u ní přemýšlí. Každý můj nápad byl realizován. To vše za rozumné peníze. Děkuji a určitě doporučuji i ostatním.
zobrazit další
Naši klienti
REALITY FLASH s.r.o.Ferratum Czech s.r.o.TS Plzeň a.s.Václav KoudelaVáclav KoudelaModul Servis s.r.o.Assessment Systems International s.r.o.idioma s.r.o.Fuji Koyo Czech, s.r.o.PRO TRAVEL CK s.r.o.
Blog o webdesignu
4. díl: Přehledný design aneb Jak rozjet nový internetový obchod

Poslední 4 týdny se vám pokoušíme sepsat ty nejdůležitější kroky, díky kterým dosáhnete se svým novým internetovým obchodem lepších výsledků. Dnes se opět podíváme na další, velmi důležitý prvek, kterým je vzhled a celkový design e-shopu. 3 vteřiny a pryč Jakmile se vám podaří přivést na stránku potenciálního zákazníka, je velmi důležité jej na stránce udržet a následně přimět k prodeji. A samotný design vašeho obchodu je v tomto směru velmi důleižtým aspektem. Dle studií stačí uživateli pouhé 3 vteřiny, aby se rozhodl, zda-li na www stránce ...

zobrazit blog - zobrazit novinky

POUŽÍVÁME COOKIES - OK