marketing

Internetový marketing

Internetový marketing (angl. Search Engine Marketing, zkr. SEM) je u nás zatím opomíjeným prvkem při propagaci www stránek. Úkolem kampaní internetového marketingu je zvýšit povědomost internetové veřejnosti o vaší značce, zviditelnit vaši www stránku, e-shop či mobilní aplikaci, zvýšit počet návštěvníků a platících zákazníků. Reklamní kampaně internetového marketingu se zaměřují především na placené pozice ve vyhledávačích a internetových katalozích.

Efektivní propagace www stránek

Internetové reklamní kampaně jsou jednou z nejúčinnějších forem propagace www stránek, internetových obchodů či mobilních aplikací. Ne každá kampaň na internetu je ale úspěšná. Sestavení efektivní a výnosné internetové marketingové kampaně se skládá s řady kroků, které je potřeba dodržet, aby byly účinné.

Na rozdíl od outdoorových či mediálních reklamních kampaní lze u těch internetových velmi dobře měřit náklady, výnosy a konverze, což je obrovskou výhodou SEM. Součástí internetového marketingu bývá velmi často také SEO – optimalizace pro vyhledávače, které se zaměřuje na pozice webu ve výsledcích vyhledávání, tedy neplacené (reklamní) pozice.

Jak funguje SEM?

  • cíleně přitahuje pozornost zákazníků vhodně sestavenou internetovou reklamou
  • zaměřuje se na zákazníky hledající konkrétní výrobek, produkt či službu
  • udržuje zákazníka na webu a vzbudit jejich další zájem
  • snaží se zákazníka přimět k nákupu

Co vše je potřeba udělat?

Vybrat správná klíčová slova!

  • vybereme často zadávaná slova do vyhledávačů zaměřená na vámi nabízený produkt nebo výrobek

Čím poutavější reklama, tím více prokliků na váš web!

  • vytvoříme pro vás kompletní reklamní kampaň
  • sestavíme přitažlivý text do placeného odkazu

Nejen získat, ale udržet zájem potenciálního zákazníka!

  • pomůžeme vám přeměnit návštěvníka na zákazníka
  • navrhneme grafické i textové prokliky na vaše výrobky a služby

Jak změnit návštěvníka v zákazníka?

I když internetový marketing v zásadě nevyžaduje úpravy na samotných www stránkách, bylo by chybou s nimi nepracovat. Pokud se vám podaří návštěvníka kvalitní kampaní přivést na stránky, je nutné udržet jeho zájem a dovést ho až k nákupu.

Správné rozložení textu, obrázků či tlačítek na stránce, jejich barva, popis nebo velikost. To vše jsou faktory ovlivňující myšlení a rozhodování zákazníka, kterými se zabývá internetový marketing.

Naše reference
Salon Olivia - kadeřnický salon Internetový obchod Royal Brand PostovneZdarma - mobilní aplikace slevového serveru
zobrazit další

Jaká bude cena vašeho projektu?
NEZÁVAZNÁ POPTÁVKA

Napsali o nás
Velmi děkujeme firmě BECORP za vstřícný přístup a profesionalitu se kterou vytvořila naše webové stránky. Budeme se těšit na další spolupráci a všem, kdo se teprve chystají na své webovky, můžeme BECORP doporučit. Byť mladý kolektiv, ale velmi fundovaný a milý přístup.
zobrazit další
Naši klienti
REALITY FLASH s.r.o.Ferratum Czech s.r.o.TS Plzeň a.s.Václav KoudelaVáclav KoudelaModul Servis s.r.o.Assessment Systems International s.r.o.idioma s.r.o.Fuji Koyo Czech, s.r.o.PRO TRAVEL CK s.r.o.
Blog o webdesignu
4. díl: Přehledný design aneb Jak rozjet nový internetový obchod

Poslední 4 týdny se vám pokoušíme sepsat ty nejdůležitější kroky, díky kterým dosáhnete se svým novým internetovým obchodem lepších výsledků. Dnes se opět podíváme na další, velmi důležitý prvek, kterým je vzhled a celkový design e-shopu. 3 vteřiny a pryč Jakmile se vám podaří přivést na stránku potenciálního zákazníka, je velmi důležité jej na stránce udržet a následně přimět k prodeji. A samotný design vašeho obchodu je v tomto směru velmi důleižtým aspektem. Dle studií stačí uživateli pouhé 3 vteřiny, aby se rozhodl, zda-li na www stránce ...

zobrazit blog - zobrazit novinky

POUŽÍVÁME COOKIES - OK