Online marketing

Úkolem kampaní internetového marketingu je zvýšit povědomost internetové veřejnosti o Vaší značce, zviditelnit Vaši www stránku, e-shop či aplikaci, zvýšit počet návštěvníků a platících zákazníků. Reklamní kampaně internetového marketingu se zaměřují především na placené pozice ve vyhledávačích a internetových katalozích.

Efektivní propagace www stránek

Internetové reklamní kampaně jsou jednou z nejúčinnějších forem propagace www stránek, internetových obchodů či mobilních aplikací. Ne každá kampaň na internetu je ale úspěšná. Sestavení efektivní a výnosné internetové marketingové kampaně se skládá s řady kroků, které je potřeba dodržet, aby byly účinné.

Na rozdíl od běžných (offline) outdoorových či mediálních reklamních kampaní lze u těch internetových velmi dobře měřit náklady, výnosy a konverze, což je obrovskou výhodou online marketingu. Součástí internetového marketingu bývá velmi často také SEO – optimalizace pro vyhledávače, které se zaměřuje na pozice webu ve výsledcích vyhledávání, tedy neplacené (reklamní) pozice.

Jak funguje online marketing?

  • cíleně přitahuje pozornost zákazníků vhodně sestavenou internetovou reklamou
  • zaměřuje se na zákazníky hledající konkrétní výrobek, produkt či službu
  • udržuje zákazníka na webu a vzbudit jejich další zájem
  • snaží se zákazníka přimět k nákupu

Co vše je potřeba udělat?

  • Vybrat správná klíčová slova!
    • vybereme často zadávaná slova do vyhledávačů zaměřená na Vámi nabízený produkt nebo výrobek
  • Čím poutavější reklama, tím více prokliků na váš web!
    • vytvoříme pro Vás kompletní reklamní kampaň
    • sestavíme přitažlivý text do placeného odkazu
  • Nejen získat, ale udržet zájem potenciálního zákazníka!
    • pomůžeme Vám přeměnit návštěvníka na zákazníka
    • navrhneme grafické i textové prokliky na Vaše výrobky a služby

Jak změnit návštěvníka v zákazníka?

I když internetový marketing v zásadě nevyžaduje úpravy na samotných www stránkách, bylo by chybou s nimi nepracovat. Pokud se Vám podaří návštěvníka kvalitní kampaní přivést na stránky, je nutné udržet jeho zájem a dovést ho až k nákupu. Správné rozložení textu, obrázků či tlačítek na stránce, jejich barva, popis nebo velikost. To vše jsou faktory ovlivňující myšlení a rozhodování zákazníka, kterými se zabývá internetový marketing.

PPC (pay per click) systémy jsou jedním z významných nástrojů internetového marketingu. Jejich hlavními výhodami je výborná měřitelnost nákladů/výnosů, zacílení na specifickou skupinu uživatelů a jistota přivedení reálných užvatelů na web. Založení, nastavení a následná správa PPC kampaně je, minimálně v začátcích, velmi časově náročná a vyžaduje dobrou orientaci v problematice online inzerce. A právě proto nabízíme své dlouholeté zkušenosti, které chceme zúročit i u Vaší kampaně.

Kampaně vyžadují péči

Z výsledků počáteční analýzy zjistíme, jaká klíčová slova Vaši potenciální zákazníci vyhledávají. Tato spojení následně vložíme do kampaní, nastavíme maximální cenu prokliku, týdennní či měsíční rozpočty, reklamní slogany, priority reklam a ještě pár dalších drobností. Takto nastavenou kampaň spustíme a začneme počítat konverze.

Po další týdny a měsíce, kdy je kampaň aktivní, je důležité průběžně sledovat výsledky a reagovat na ně. Přidáváme nová klíčová spojení a naopak rušíme ta neefektivní. Hledanost a proklikovost jednotlivých klíčových slov či reklam se také velmi často sezóně mění. V případě e-shopů je tedy dobré například před Vánoci navýšit rozpočty a přidat klíčová slova dle aktuálních trendů.

Máte zájem o kvalitní webové řešení?

Nebojte se nás na cokoliv zeptat, rádi Vám vše vysvětlíme a společně najdeme nejvhodnější řešení. Mám zájem!

Napište nám, ozveme se!

Napište nám hrubou představu o Vašem projektu. Zavoláme Vám zpět a detailně probereme parametry a možnosti realizace.
Chci nezávaznou nabídku!
Soubory cookies využíváme pro základní i pokročilé funkce, které Vám usnadňují procházení webu. Také nám pomáhají při optimalizaci stránek i reklamních kampaní, aby byly pro všechny uživatele co nejvíce přínosné. Kliknutím na tlačítko "Souhlasím" povolíte všechny cookies nebo můžete povolit jen technické či nastavit vlastní preference. Všechna preferenční nastavení můžete kdykoliv v budoucnu změnit pomocí tlačítka v levém dolním rohu stránky.

Využití technických cookies je nezbytné pro správné fungování www stránky a všech funkcí. Slouží pouze k technickým účelům stránky a k jejich obsahu nemá přístup žádná třetí strana. Technické cookies umožňují např. vyhledávání, filtrování, nákupy, přihlašování nebo ukládání preferenčního nastavení cookies. Z uvedených důvodů není možné tyto technické cookies deaktivovat a musí být vždy povoleny.

Funkční (preferenční) cookies umožňují www stránce si zapamatovat volby, nastavení a informace, které přímo či nepřímo nastavuje sám uživatel stránky. Jedná se například o jazykovou mutaci stránky, volbu měny, oblíbené nebo naposledy navštívené položky apod. Funkční cookies tak výrazně usnadňují a zpříjemňují procházení stránky. Stejně jako technické cookies jsou i tyto využívány výhradně pro technické účely a jejich obsah není dostupný třetím stranám.

Analytické cookies poskytují informace využívané k analytickým a statistickým účelům provozovatele webu a případně nástrojů třetích stran, které k těmto účelům využívá. Jedná se například o měření návštěvnosti, výkonu a použitelnosti www stránky, reklamních kampaní apod. Díky získaným datům z těchto cookies dokážeme optimalizovat výkon i funkčnost www stránky. Informace získané pomocí těchto cookies jsou zpracovávány souhrnně a zcela anonymně, bez možnosti identifikace konkrétního uživatele.

Marketingové cookies jsou zpravidla využívány našimi partnery k nastavení a optimalizaci relevantního obsahu v jejich partnerské reklamní síti. Veškerá dostupná data jsou tzv. pseudoanonymizována a díky tomu zpravidla není možná identifikace konkrétního uživatele. Poskytnutím souhlasu s využitím těchto marketignových cookies uvidíte v reklamních kampaních obsah a informace relevantní pro vašim zájmům.

Nastavení cookies