webová řešení

Structured query language (SQL)

Strukturovaný dotazovací jazyk (angl. Structured query language, zkr. SQL) je používán pro přístup k datům v relačních databázích. Používají jej především vývojáři www stránek pro manipulaci s daty v databázových systémech MySQL, MSSQL či PostreSQL. Práci jim může usnadnit např. online databázový nástroj phpMyAdmin.

Základní příkazy v SQL

SELECT

// vybere jméno, příjmení a věk všech uživatelů v tabulce
SELECT jmeno, prijmeni, vek FROM uzivatele;

INSERT

// vloží nového uživatele se jménem Petr Novák, 22 let
INSERT INTO uzivatele (jmeno, prijmeni, vek) VALUES ('Petr', 'Novák', '22');

UPDATE

// upraví jméno uživatele na Pavel Novotný, 23 let
UPDATE uzivatele SET jmeno = 'Pavel', prijmeni = 'Novotný', vek = '23' WHERE id = '1';

DELETE

// smaže uživatele
DELETE FROM uzivatele WHERE id = '1';

SQL na Wikipedii

Potřebujete vytvořit web, e-shop, aplikaci?
NEZÁVAZNÁ POPTÁVKA

Naše reference
Saller-sport - e-shop se sportovním vybavením Žehlíme rádi - žehlení na zakázku PostovneZdarma - mobilní aplikace slevového serveru
zobrazit další
Napsali o nás
Spolupráce s firmou BECORP byla od začátku do konce perfektní. Rychlé a přesné zpracování grafického návrhu dle našich představ a požadavků. Již za pár dnů od schválení finálního designu byly stránky naplněny texty, fotkami, formuláři a plně připraveny pro vypuštění do ...
zobrazit další
Naši klienti
REALITY FLASH s.r.o.Ferratum Czech s.r.o.TS Plzeň a.s.Václav KoudelaVáclav KoudelaModul Servis s.r.o.Assessment Systems International s.r.o.idioma s.r.o.Fuji Koyo Czech, s.r.o.PRO TRAVEL CK s.r.o.
Blog o webdesignu
4. díl: Přehledný design aneb Jak rozjet nový internetový obchod

Poslední 4 týdny se vám pokoušíme sepsat ty nejdůležitější kroky, díky kterým dosáhnete se svým novým internetovým obchodem lepších výsledků. Dnes se opět podíváme na další, velmi důležitý prvek, kterým je vzhled a celkový design e-shopu. 3 vteřiny a pryč Jakmile se vám podaří přivést na stránku potenciálního zákazníka, je velmi důležité jej na stránce udržet a následně přimět k prodeji. A samotný design vašeho obchodu je v tomto směru velmi důleižtým aspektem. Dle studií stačí uživateli pouhé 3 vteřiny, aby se rozhodl, zda-li na www stránce ...

zobrazit blog - zobrazit novinky

COOKIES - OK