webová řešení

Affiliate system

Provizní, partnerský systém (angl. Affiliate system) je propagační marketingový nástroj, které využívají internetové společnosti k propagaci svých produktů. Tento způsob propagace je v poslední době velmi rozšířený, protože přináší užitek jak internetovým společnostem v podobě (téměř) bezplatné inzerce svých produktů, tak majitelům webových stránek, jenž jsou do programu zapojeny.

V praxi funguje systém tak, že majitel internetové stránky, e-shopu či aplikace, který se chce zapojit do konkrétního affiliate programu, provede registraci u společnosti, která provizní program provozuje. Na základě této registrace je vygenerován unikátní kód nebo odkaz, který musí majitel umístit na svůj web. Přes vložený kód dokáže systém společnosti nabízející partnerský program zjistit, z jakého webu přišel konkrétní návštěvník. Provede-li právě tento návštěvník nákup či objednávku, dostane majitel www stránky, ze které návštěvník přišel dohodnutou provizi.

Affiliate na Wikipedii

Potřebujete vytvořit web, e-shop, aplikaci?
NEZÁVAZNÁ POPTÁVKA

Naše reference
Hotel U dvou zlatých klíčů Zulum - plzeňský restaurant Zájezdy pro děti s.r.o.
zobrazit další
Napsali o nás
Perfektně odvedená práce webových stránek, skvělá komunikace a krátká doba zhotovení. Stránky přesně odpovídají mému požadavku. PLOTY-MONTAZ.CZ. Jednoznačně doporučuji tuto firmu.
zobrazit další
Naši klienti
REALITY FLASH s.r.o.Ferratum Czech s.r.o.TS Plzeň a.s.Václav KoudelaVáclav KoudelaModul Servis s.r.o.Assessment Systems International s.r.o.idioma s.r.o.Fuji Koyo Czech, s.r.o.PRO TRAVEL CK s.r.o.
Blog o webdesignu
4. díl: Přehledný design aneb Jak rozjet nový internetový obchod

Poslední 4 týdny se vám pokoušíme sepsat ty nejdůležitější kroky, díky kterým dosáhnete se svým novým internetovým obchodem lepších výsledků. Dnes se opět podíváme na další, velmi důležitý prvek, kterým je vzhled a celkový design e-shopu. 3 vteřiny a pryč Jakmile se vám podaří přivést na stránku potenciálního zákazníka, je velmi důležité jej na stránce udržet a následně přimět k prodeji. A samotný design vašeho obchodu je v tomto směru velmi důleižtým aspektem. Dle studií stačí uživateli pouhé 3 vteřiny, aby se rozhodl, zda-li na www stránce ...

zobrazit blog - zobrazit novinky

COOKIES - OK