webová řešení

Vytvoření www stránky pro klidný kemp

  • Design
  • Interaktivní foto-galerie
  • Kódování HTML/CSS
  • Kontaktní / poptávakový formulář
  • Mobilní verze (responzivní design)
  • Multijazyčnost
  • Programování v PHP
  • Redakční systém BeCMS
  • Speciální moduly na míru pro BeCMS
Vytvoření www stránky pro klidný kemp

Popis projektu

Pro klidný kemp situovaný poblíž západočeské lázeňské metropole, Mariánských Lázní, jsme vytvořili nové www stránky. Webové stránky mají za úkol především prezentovat kemp, jeho okolí, vybavení a ostatní služby, ale také umožnit zájemcům o obytování jednoduchou poptávku rezervace přes online formulář.

Barvy webové stránky jsme volili nejen dle jeho tématiky, ale také, trochu netradičně, dle názvu. Francouzská la Provence působí pohodově, relaxačně a stejně tak působí také vzhled webu, doplněný o tématické fotografie ze samotného kempu.

Na úvodní straně mají k dispozici případní zájemci o ubytování jednoduchý formulář, díky kterému mohou velmi snadno a rychle odeslat poptávku na rezervaci konkrétního termínu pobytu v kempu.

Naše reference
Moderní stránka kadeřnického salónu Jednoduchý web OSVČ nabízející žehlení prádla Responzivní web pro moderní online prezentace
zobrazit další

Jaká bude cena vašeho projektu?
NEZÁVAZNÁ POPTÁVKA

Napsali o nás
Spolupráci s p. Bergerem mohu doporučit pro solidní jednání a kvalitně odvedenou práci. Do budoucna plánujeme vzájemně spolupracovat na dalším vývoji.
zobrazit další
Naši klienti
REALITY FLASH s.r.o.Ferratum Czech s.r.o.TS Plzeň a.s.Václav KoudelaVáclav KoudelaModul Servis s.r.o.Assessment Systems International s.r.o.idioma s.r.o.Fuji Koyo Czech, s.r.o.PRO TRAVEL CK s.r.o.
Blog o webdesignu
4. díl: Přehledný design aneb Jak rozjet nový internetový obchod

Poslední 4 týdny se vám pokoušíme sepsat ty nejdůležitější kroky, díky kterým dosáhnete se svým novým internetovým obchodem lepších výsledků. Dnes se opět podíváme na další, velmi důležitý prvek, kterým je vzhled a celkový design e-shopu. 3 vteřiny a pryč Jakmile se vám podaří přivést na stránku potenciálního zákazníka, je velmi důležité jej na stránce udržet a následně přimět k prodeji. A samotný design vašeho obchodu je v tomto směru velmi důleižtým aspektem. Dle studií stačí uživateli pouhé 3 vteřiny, aby se rozhodl, zda-li na www stránce ...

zobrazit blog - zobrazit novinky

POUŽÍVÁME COOKIES - OK