webová řešení

Rozsáhlý portál cestovní agentury

  • Automatický import XML
  • Design
  • Implementace externího softwaru
  • Interaktivní foto-galerie
  • Kódování HTML/CSS
  • Kontaktní / poptávakový formulář
  • Podrobný filtr záznamů
  • Programování v PHP
  • Redakční systém BeCMS
  • Redesign webové stránky
  • Rezervační systém
  • Sociální sítě
  • Speciální moduly na míru pro BeCMS
  • Správa webové stránky, aktualizace
Rozsáhlý portál cestovní agentury

Popis projektu

Vyhráli jsme výběrové řízení pro vytvoření nového rozsáhlého portálu s desítkami tisíc poznávacích zájezdů pro tuzemskou cestovní agenturu. Grafický vzhled jsme drželi na uzdě v rámci barev firemního loga, jednoduchosti a přehlednosti, aby byl celý portál pro návštěvníka co nejpřehlednější.

Ihned na úvodní straně jsou zájezdy přehledně rozčleněny do různých kategorií – last/first minute, poznávací zájezdy, pobytové, eurovíkendy aj. Zájemci o zájezd mají také k dispozici detailní filter s mnoha možnostmi filtrování či řazení nalezených zájezdů.

Pokud si návštěvník vybere svůj vysněný zájezd, může si jej v konkrétním termínu na stránkách rovnou zarezervovat a už se jen těšit na seznační dovolenou.

Naše reference
Moderní responzivní webový kalkulátor cestovního pojištění Výroba e-shopu se stylovými dřevěnými doplňky Moderní responzivní web nabízející lázeňské služby a pobyty
zobrazit další
Napsali o nás
Webové stránky za rozumné peníze. Spokojenost s prezentovanou grafikou. E-shop spnňující všechny parametry. Kvalitní spolupráce s programátorem.
zobrazit další
Naši klienti
REALITY FLASH s.r.o.Ferratum Czech s.r.o.TS Plzeň a.s.Václav KoudelaVáclav KoudelaModul Servis s.r.o.Assessment Systems International s.r.o.idioma s.r.o.Fuji Koyo Czech, s.r.o.PRO TRAVEL CK s.r.o.
Blog o webdesignu
4. díl: Přehledný design aneb Jak rozjet nový internetový obchod

Poslední 4 týdny se vám pokoušíme sepsat ty nejdůležitější kroky, díky kterým dosáhnete se svým novým internetovým obchodem lepších výsledků. Dnes se opět podíváme na další, velmi důležitý prvek, kterým je vzhled a celkový design e-shopu. 3 vteřiny a pryč Jakmile se vám podaří přivést na stránku potenciálního zákazníka, je velmi důležité jej na stránce udržet a následně přimět k prodeji. A samotný design vašeho obchodu je v tomto směru velmi důleižtým aspektem. Dle studií stačí uživateli pouhé 3 vteřiny, aby se rozhodl, zda-li na www stránce ...

zobrazit blog - zobrazit novinky

POUŽÍVÁME COOKIES - OK