webová řešení

Rozsáhlý portál cestovní agentury

  • Automatický import XML
  • Design
  • Implementace externího softwaru
  • Interaktivní foto-galerie
  • Kódování HTML/CSS
  • Kontaktní / poptávakový formulář
  • Podrobný filtr záznamů
  • Programování v PHP
  • Redakční systém BeCMS
  • Redesign webové stránky
  • Rezervační systém
  • Sociální sítě
  • Speciální moduly na míru pro BeCMS
  • Správa webové stránky, aktualizace
Rozsáhlý portál cestovní agentury

Popis projektu

Vyhráli jsme výběrové řízení pro vytvoření nového rozsáhlého portálu s desítkami tisíc poznávacích zájezdů pro tuzemskou cestovní agenturu. Grafický vzhled jsme drželi na uzdě v rámci barev firemního loga, jednoduchosti a přehlednosti, aby byl celý portál pro návštěvníka co nejpřehlednější.

Ihned na úvodní straně jsou zájezdy přehledně rozčleněny do různých kategorií – last/first minute, poznávací zájezdy, pobytové, eurovíkendy aj. Zájemci o zájezd mají také k dispozici detailní filter s mnoha možnostmi filtrování či řazení nalezených zájezdů.

Pokud si návštěvník vybere svůj vysněný zájezd, může si jej v konkrétním termínu na stránkách rovnou zarezervovat a už se jen těšit na seznační dovolenou.

Naše reference
Super designový web energetického nápoje Nový responzivní web pro pražský autobazar Tvorba originálního loga
zobrazit další

Jaká bude cena vašeho projektu?
NEZÁVAZNÁ POPTÁVKA

Napsali o nás
Skvělá spolupráce, profesionální team! Děkujeme a doporučujeme.
zobrazit další
Naši klienti
REALITY FLASH s.r.o.Ferratum Czech s.r.o.TS Plzeň a.s.Václav KoudelaVáclav KoudelaModul Servis s.r.o.Assessment Systems International s.r.o.idioma s.r.o.Fuji Koyo Czech, s.r.o.PRO TRAVEL CK s.r.o.
Blog o webdesignu
4. díl: Přehledný design aneb Jak rozjet nový internetový obchod

Poslední 4 týdny se vám pokoušíme sepsat ty nejdůležitější kroky, díky kterým dosáhnete se svým novým internetovým obchodem lepších výsledků. Dnes se opět podíváme na další, velmi důležitý prvek, kterým je vzhled a celkový design e-shopu. 3 vteřiny a pryč Jakmile se vám podaří přivést na stránku potenciálního zákazníka, je velmi důležité jej na stránce udržet a následně přimět k prodeji. A samotný design vašeho obchodu je v tomto směru velmi důleižtým aspektem. Dle studií stačí uživateli pouhé 3 vteřiny, aby se rozhodl, zda-li na www stránce ...

zobrazit blog - zobrazit novinky

POUŽÍVÁME COOKIES - OK