Redesign webové stránky autobazaru
Dostali jsme šanci vytvořit zbrusu nové www stránky pro jeden menší autobazar sídlící kousek od Prahy. Jeho původní web byl již technologicky i graficky nedostačující a proto musel logicky přijít na řadu kompletní redesign, který jsme vzali z gruntu a věříme, že se velmi povedl, nové stránky vypadají velmi pěkně.
Barevné schéma webu jsme zachovali stejné, vzhledem k tomu, že majitel autobazaru chtěl ponechat logo, které dlouhodobě používá a je tak pro zákazníky zažité a známé.
Designu úvodní strany dominuje velký interaktivní slider s tématickými obrázky, mezi kterými může uživatel swipovat myší či prstem, v případě dotykových zařízeních, na která je responzivní web samozřejmě plně optimalizován.
Stránka má za úkol především prezentovat vozy, které má bazar aktuálně v nabídce. Každý vůz má svoji vlastní kartu vozu, na které je přehledně zobrazeno vše důležité a ještě něco navíc. Na kartě vozu jsou zobrazené základní údaje o voze, detailní popis a interaktivní galerie.
Důležitou součástí stránek je také jednoduchý, ale sofistikovaný kontaktní formulář, který mohou vyplnit zájemci o dovoz vozu ze zahraničí. Po vyplnění základních údajů o poptávaném voze, je zpráva automaticky odeslána pracovníkům autobazaru, který zpětně poptávajícího kontaktuje a domluví s ním podrobnosti.