webová řešení

Moderní stránka kadeřnického salónu

  • Animované bannery
  • Design
  • Firemní identita
  • Interaktivní foto-galerie
  • Kódování HTML/CSS
  • Programování v PHP
  • Správa webové stránky, aktualizace
Moderní stránka kadeřnického salónu

Popis projektu

Hezký účet chce mít každý. Tím spíše, pokud se jedná o slavnostní akci typu svatba, výročí či oslava, ale i formuální událost jako je pracovní pohovor či pracovní oběd. I kvůli tomu jsme velmi rádi, že jsme mohli vytvořit nové web stránky plzeňského kadeřnického salónu.

Rozsahem se jedná o velmi malý web, který „pouze“ prezentuje samotný kadeřnický salón a jeho služby. O to více jsme se však snažili, aby zaujal na první pohled a především se uchoval v mysli návštěvníka. Zvolili jsme výrazné barvy, které však shodují s interiérem salónu. Měnící se slider na každé stránce poté představuje prostory salónu a návštěvník se tak nemusí bát, že jeho návštěvou „vstoupí do neznáma“.

Je velmi důležité ukázat, co všechno dokáží na našich hlavách vykouzlit šikovné kadeřnice a stylistky plzeňského kadeřnického salónu, a proto je jedna ze sekcí věnována pouze referencím – fotografiím krásných, stylových i tradičních účesů.

Naše reference
Tvorba www stránky pro pražský hotel v centru metropole Moderní stránka kadeřnického salónu Výroba responzivního portálu s auto-moto inzeráty a poptávkou
zobrazit další

Jaká bude cena vašeho projektu?
NEZÁVAZNÁ POPTÁVKA

Napsali o nás
Naprostá spokojenost, příjemné jednání.
zobrazit další
Naši klienti
REALITY FLASH s.r.o.Ferratum Czech s.r.o.TS Plzeň a.s.Václav KoudelaVáclav KoudelaModul Servis s.r.o.Assessment Systems International s.r.o.idioma s.r.o.Fuji Koyo Czech, s.r.o.PRO TRAVEL CK s.r.o.
Blog o webdesignu
4. díl: Přehledný design aneb Jak rozjet nový internetový obchod

Poslední 4 týdny se vám pokoušíme sepsat ty nejdůležitější kroky, díky kterým dosáhnete se svým novým internetovým obchodem lepších výsledků. Dnes se opět podíváme na další, velmi důležitý prvek, kterým je vzhled a celkový design e-shopu. 3 vteřiny a pryč Jakmile se vám podaří přivést na stránku potenciálního zákazníka, je velmi důležité jej na stránce udržet a následně přimět k prodeji. A samotný design vašeho obchodu je v tomto směru velmi důleižtým aspektem. Dle studií stačí uživateli pouhé 3 vteřiny, aby se rozhodl, zda-li na www stránce ...

zobrazit blog - zobrazit novinky

POUŽÍVÁME COOKIES - OK