webová řešení

Moderní stránka kadeřnického salónu

  • Animované bannery
  • Design
  • Firemní identita
  • Interaktivní foto-galerie
  • Kódování HTML/CSS
  • Programování v PHP
  • Správa webové stránky, aktualizace
Moderní stránka kadeřnického salónu

Popis projektu

Hezký účet chce mít každý. Tím spíše, pokud se jedná o slavnostní akci typu svatba, výročí či oslava, ale i formuální událost jako je pracovní pohovor či pracovní oběd. I kvůli tomu jsme velmi rádi, že jsme mohli vytvořit nové web stránky plzeňského kadeřnického salónu.

Rozsahem se jedná o velmi malý web, který „pouze“ prezentuje samotný kadeřnický salón a jeho služby. O to více jsme se však snažili, aby zaujal na první pohled a především se uchoval v mysli návštěvníka. Zvolili jsme výrazné barvy, které však shodují s interiérem salónu. Měnící se slider na každé stránce poté představuje prostory salónu a návštěvník se tak nemusí bát, že jeho návštěvou „vstoupí do neznáma“.

Je velmi důležité ukázat, co všechno dokáží na našich hlavách vykouzlit šikovné kadeřnice a stylistky plzeňského kadeřnického salónu, a proto je jedna ze sekcí věnována pouze referencím – fotografiím krásných, stylových i tradičních účesů.

Naše reference
Propracovaná internetová stránka se zájezdy pro školy Tvorba www stránky pro pražský hotel v centru metropole Tvorba firemního webu pro nadnárodní strojírenskou společnost
zobrazit další

Jaká bude cena vašeho projektu?
NEZÁVAZNÁ POPTÁVKA

Napsali o nás
Osvědčená spolupráce s profesionálním přístupem programátora.
zobrazit další
Naši klienti
REALITY FLASH s.r.o.Ferratum Czech s.r.o.TS Plzeň a.s.Václav KoudelaVáclav KoudelaModul Servis s.r.o.Assessment Systems International s.r.o.idioma s.r.o.Fuji Koyo Czech, s.r.o.PRO TRAVEL CK s.r.o.
Blog o webdesignu
4. díl: Přehledný design aneb Jak rozjet nový internetový obchod

Poslední 4 týdny se vám pokoušíme sepsat ty nejdůležitější kroky, díky kterým dosáhnete se svým novým internetovým obchodem lepších výsledků. Dnes se opět podíváme na další, velmi důležitý prvek, kterým je vzhled a celkový design e-shopu. 3 vteřiny a pryč Jakmile se vám podaří přivést na stránku potenciálního zákazníka, je velmi důležité jej na stránce udržet a následně přimět k prodeji. A samotný design vašeho obchodu je v tomto směru velmi důleižtým aspektem. Dle studií stačí uživateli pouhé 3 vteřiny, aby se rozhodl, zda-li na www stránce ...

zobrazit blog - zobrazit novinky

POUŽÍVÁME COOKIES - OK