webová řešení

Internetová stránka společnosti s pohonnými hmotami

  • Design
  • Kódování HTML/CSS
  • Kontaktní / poptávakový formulář
  • Multijazyčnost
  • Objednávkový systém
  • Programování v PHP
  • Sociální sítě
  • Správa webové stránky, aktualizace
Internetová stránka společnosti s pohonnými hmotami

Popis projektu

Pro společnost s ručením omezeným působící na trhu od roku 2009 a zabývající se zprostředkováním dodávek pohonných hmot velkoodběratelům z českých i zahraničních rafinérií jsme vytvořili nové webové stránky jejichž cílem byla marketingová podpora společnosti a její zviditelnění na internetu.

Webové stránky jsou pojaty velmi jednoduše a mají za úkol předeším prezentaci společnosti, představení služeb či možnost stažení důležitých dokumentů. Součástí webu je také poptávkový formulář, přes který mohou zájemci společnost rychle kontaktovat a anglická jazyková mutace pro zahraniční zákazníky.

Naše reference
Tvorba jednoduchého a moderního webu Výroba responzivního portálu s auto-moto inzeráty a poptávkou Moderní responzivní web nabízející lázeňské služby a pobyty
zobrazit další

Jaká bude cena vašeho projektu?
NEZÁVAZNÁ POPTÁVKA

Napsali o nás
Spolupráce s firmou BECORP byla od začátku do konce perfektní. Rychlé a přesné zpracování grafického návrhu dle našich představ a požadavků. Již za pár dnů od schválení finálního designu byly stránky naplněny texty, fotkami, formuláři a plně připraveny pro vypuštění do ...
zobrazit další
Naši klienti
REALITY FLASH s.r.o.Ferratum Czech s.r.o.TS Plzeň a.s.Václav KoudelaVáclav KoudelaModul Servis s.r.o.Assessment Systems International s.r.o.idioma s.r.o.Fuji Koyo Czech, s.r.o.PRO TRAVEL CK s.r.o.
Blog o webdesignu
4. díl: Přehledný design aneb Jak rozjet nový internetový obchod

Poslední 4 týdny se vám pokoušíme sepsat ty nejdůležitější kroky, díky kterým dosáhnete se svým novým internetovým obchodem lepších výsledků. Dnes se opět podíváme na další, velmi důležitý prvek, kterým je vzhled a celkový design e-shopu. 3 vteřiny a pryč Jakmile se vám podaří přivést na stránku potenciálního zákazníka, je velmi důležité jej na stránce udržet a následně přimět k prodeji. A samotný design vašeho obchodu je v tomto směru velmi důleižtým aspektem. Dle studií stačí uživateli pouhé 3 vteřiny, aby se rozhodl, zda-li na www stránce ...

zobrazit blog - zobrazit novinky

POUŽÍVÁME COOKIES - OK