Neomezené možnosti Google Analytics

Google analytics je komplexní analytický program navržený společností Google, který běží na jeho serverech a generuje detailní statistické údaje o chodu webové stránky, měří dlouhodobou návštěvnost či konverze, umožní vám sledovat návštěvníky v real-time čase a generuje zprávy, které vám pomohou s marketingem. Jde o nejpoužívanější statistickou webovou online službu vůbec.

Pro využití Google analytics je třeba se zaregistrovat přímo na stránkách aplikace. Pro přihlášení je možné využít váš stávající účet u Google, má-li jej. V opačném případě můžete využít jakoukoliv jinou e-mailovou schránku. Účet je možné také nasdílet mezi další googlovské účty, což velmi ocení především webdesigneři.

Google analytics nabízí široké možnosti

Google analytics nabízí opravdu široký sortiment možností a každý si přijde na své. Můžete sledovat to, co se děje na vašich stránkách právě teď, zjistit, kolik uživatelů se zde nachází a jaký je předmět jejich zájmu v reálném čase. Nevýhodou je to, že dlouhodobá data bývají zpožděná a denní přístupy mívají i jeden den prodlení. Je možné vytvořit si vlastní přehledy o potřebných informacích a vlastní proměnné, díky kterým shromažďujete informace o důležitých zákaznících, také se dá sledovat trasa jejich pohybu na stránce, sledovat a upravovat nejdůležitější ukazatele výkonu firmy, sdílet informace s ostatními zaměstnanci a formátovat si vlastní údaje tak, jak chcete a potřebujete.

Tím to ale zdaleka nekončí. Možná je také analýza rychlosti webu nebo analýza na stránce, kdy vizuálně analyzujete pohyb návštěvníků. Pomocí funkce Site search například přivedete zákazníky rychle k tomu, co hledají. Pro Google analytic také není problém zjistit, jak často si stahují třeba brožury k produktům nebo aplikaci přímo propojit s dalšími službami od Googlu, například AdSense a zvyšovat tak účinnost PPC kampaní, aby se reklamy na stránkách zobrazovaly na nejvýhodnějších místech.

GA spolupracuje i s Facebookem a dalšími sociálními sítěmi

Co se týče sociálních sítí, můžete měřit jejich dopad na své podnikání díky Přehledům sociálních sítí. Co vaši zákazníci sdílejí a kde? Které sociální sítě je přivádějí k vašim produktům a tudíž jsou pro vás důležité? To vše vám GA řeknou a poradí kde, co a jak vylepšit.

Nechybí ani možnost mobilní analýzy, kdy měříte počet návštěv z mobilních zařízení. Služba Google analytics je dělaná i pro mobilní aplikace a umožňuje vše od jejího stažení až po práci s ní. Jak používání mobilů prospívá vaší firmě? Pomocí reklam ji snáze vyhledají lidé používající telefony a tablety. Zobrazte si, odkud mobilní provoz přijde a jaká mobilní zařízení a operační systémy návštěvníci stránky používají.

Zvyšte také účinnost stránky ve vyhledávačích, získávejte informace o návštěvnících, kteří už projevili zájem o vaše služby nebo sledujte, jaká grafická reklama je nejlepší.

Možnosti GA jsou díky stovkám funkcí, které týden co týden přibývají nebo jsou vylepšovány a možnostem absolutního propojení i s ostatními googláckými službami AdSense či Webmaster tools téměř neomezené, jejich nasazení na web velmi jednoduché, rychlé a zdarma. Není tedy žádný důvod proč by tato bezkonkureční služba měla na vaší webové stránce či internetovém obchodu chybět :)

Máte zájem o kvalitní webové řešení?

Nebojte se nás na cokoliv zeptat, rádi Vám vše vysvětlíme a společně najdeme nejvhodnější řešení. Mám zájem!

Napište nám, ozveme se!

Napište nám hrubou představu o Vašem projektu. Zavoláme Vám zpět a detailně probereme parametry a možnosti realizace.
Chci nezávaznou nabídku!
Soubory cookies využíváme pro základní i pokročilé funkce, které Vám usnadňují procházení webu. Také nám pomáhají při optimalizaci stránek i reklamních kampaní, aby byly pro všechny uživatele co nejvíce přínosné. Kliknutím na tlačítko "Souhlasím" povolíte všechny cookies nebo můžete povolit jen technické či nastavit vlastní preference. Všechna preferenční nastavení můžete kdykoliv v budoucnu změnit pomocí tlačítka v levém dolním rohu stránky.

Využití technických cookies je nezbytné pro správné fungování www stránky a všech funkcí. Slouží pouze k technickým účelům stránky a k jejich obsahu nemá přístup žádná třetí strana. Technické cookies umožňují např. vyhledávání, filtrování, nákupy, přihlašování nebo ukládání preferenčního nastavení cookies. Z uvedených důvodů není možné tyto technické cookies deaktivovat a musí být vždy povoleny.

Funkční (preferenční) cookies umožňují www stránce si zapamatovat volby, nastavení a informace, které přímo či nepřímo nastavuje sám uživatel stránky. Jedná se například o jazykovou mutaci stránky, volbu měny, oblíbené nebo naposledy navštívené položky apod. Funkční cookies tak výrazně usnadňují a zpříjemňují procházení stránky. Stejně jako technické cookies jsou i tyto využívány výhradně pro technické účely a jejich obsah není dostupný třetím stranám.

Analytické cookies poskytují informace využívané k analytickým a statistickým účelům provozovatele webu a případně nástrojů třetích stran, které k těmto účelům využívá. Jedná se například o měření návštěvnosti, výkonu a použitelnosti www stránky, reklamních kampaní apod. Díky získaným datům z těchto cookies dokážeme optimalizovat výkon i funkčnost www stránky. Informace získané pomocí těchto cookies jsou zpracovávány souhrnně a zcela anonymně, bez možnosti identifikace konkrétního uživatele.

Marketingové cookies jsou zpravidla využívány našimi partnery k nastavení a optimalizaci relevantního obsahu v jejich partnerské reklamní síti. Veškerá dostupná data jsou tzv. pseudoanonymizována a díky tomu zpravidla není možná identifikace konkrétního uživatele. Poskytnutím souhlasu s využitím těchto marketignových cookies uvidíte v reklamních kampaních obsah a informace relevantní pro vašim zájmům.

Nastavení cookies