Nejoblíbenější PPC systémy

Pokud chcete, aby vám PPC kampaně generovaly stálý přísun nových zákazníků, je třeba jim věnovat odpovídající čas a péči. Je třeba si uvědomit, že založením a spuštěním kampaně teprve začíná ta pravá jízda za novými zákazníky. A byla by velká škoda dobře rozjetou jízdu zastavit.

Co PPC systémy nabízejí?

Statistiky

  • CRT – click-through rate
    • míra proklikovosti vašich reklam
    • poměr toho, kolikrát se daná reklama zobrazila a kolikrát byla prokliknuta
  • CPT – cost per thousand
    • vypočtená cena za 1 000 zobrazení inzerátu
    • kolik vás stálo 1 000 zobrazení konkrétního inzerátu
  • CPC – cost per click
    • cena za jeden proklik reklamy
    • jednoduše průměr celkové sumy za všechny prokliky a celkového počtu prokliků

Individuální nastavení cen

Reklamní PPC systémy jsou poměrně sofistikované systémy, které Vám umožní řadu věcí nastavit dle Vašich představ a potřeb. Především se jedná o individuální nastavení Vaší cenové politiky – možnost zvolit týdenní či měsíční rozpočty, maximální rozpočet celé kampaně anebo maximální cenu za proklik konkrétního klíčového slova.

Grafy, exporty

Systémy sbírají velké množství dat, které lze velmi dobře využít i v jiných odvětvích Vašeho podnikání. Poskytovatelé jsou si toho vědomi a proto Vám, inzerentům, umožňují většinu dat exportovat do řady univerzálních formátů, díky kterým je lehce importujete do různých analytických aplikací, které používáte. Příkladem takových formátů je například .CSV, .XML či .TXT, jenž podporuje drtivá většina aplikací.

Nejpoužívanější PPC systémy

Google Ads (od Googlu)

PPC systém pod hlavičkou Google je známý pod názvem Google Ads. V oblasti PPC reklamních kampaní ovládá většinu trhu. Nabízí kompletní a přehledně zpracované statistiky, širokou škálu nástrojů pro správu kampaní a další. Pokud se rozhodnete právě pro tento systém, mohou se vaše reklamy dostat například do placených pozic vyhledávání Google, do portálu YouTube či do e-mailové schránky Gmail.

Sklik (od Seznamu)

Systém je provozován společností Seznam, která má stále i přes nátlak Googlu na českém internetu důležitou pozici. Seznam nezahálel ani v oblasti PPC kampaní a připravil přehledný systém Sklik, který může vaše reklamy dostat například do portálů jako stream.cz, zboží.cz, sbazar.cz a dalších.

Facebook (od Meta)

Opomíjet nesmíme ani sociální síť Facebook, která PPC kampaně taktéž umožňuje. Největší výhodou Facebooku je množství dat, které o jednotlivých uživatelích vlastní, díky čemuž může být vaše reklama spolehlivě zacílena přesně tam, kam zacílena má být.

Máte zájem o kvalitní webové řešení?

Nebojte se nás na cokoliv zeptat, rádi Vám vše vysvětlíme a společně najdeme nejvhodnější řešení. Mám zájem!

Napište nám, ozveme se!

Napište nám hrubou představu o Vašem projektu. Zavoláme Vám zpět a detailně probereme parametry a možnosti realizace.
Chci nezávaznou nabídku!
Soubory cookies využíváme pro základní i pokročilé funkce, které Vám usnadňují procházení webu. Také nám pomáhají při optimalizaci stránek i reklamních kampaní, aby byly pro všechny uživatele co nejvíce přínosné. Kliknutím na tlačítko "Souhlasím" povolíte všechny cookies nebo můžete povolit jen technické či nastavit vlastní preference. Všechna preferenční nastavení můžete kdykoliv v budoucnu změnit pomocí tlačítka v levém dolním rohu stránky.

Využití technických cookies je nezbytné pro správné fungování www stránky a všech funkcí. Slouží pouze k technickým účelům stránky a k jejich obsahu nemá přístup žádná třetí strana. Technické cookies umožňují např. vyhledávání, filtrování, nákupy, přihlašování nebo ukládání preferenčního nastavení cookies. Z uvedených důvodů není možné tyto technické cookies deaktivovat a musí být vždy povoleny.

Funkční (preferenční) cookies umožňují www stránce si zapamatovat volby, nastavení a informace, které přímo či nepřímo nastavuje sám uživatel stránky. Jedná se například o jazykovou mutaci stránky, volbu měny, oblíbené nebo naposledy navštívené položky apod. Funkční cookies tak výrazně usnadňují a zpříjemňují procházení stránky. Stejně jako technické cookies jsou i tyto využívány výhradně pro technické účely a jejich obsah není dostupný třetím stranám.

Analytické cookies poskytují informace využívané k analytickým a statistickým účelům provozovatele webu a případně nástrojů třetích stran, které k těmto účelům využívá. Jedná se například o měření návštěvnosti, výkonu a použitelnosti www stránky, reklamních kampaní apod. Díky získaným datům z těchto cookies dokážeme optimalizovat výkon i funkčnost www stránky. Informace získané pomocí těchto cookies jsou zpracovávány souhrnně a zcela anonymně, bez možnosti identifikace konkrétního uživatele.

Marketingové cookies jsou zpravidla využívány našimi partnery k nastavení a optimalizaci relevantního obsahu v jejich partnerské reklamní síti. Veškerá dostupná data jsou tzv. pseudoanonymizována a díky tomu zpravidla není možná identifikace konkrétního uživatele. Poskytnutím souhlasu s využitím těchto marketignových cookies uvidíte v reklamních kampaních obsah a informace relevantní pro vašim zájmům.

Nastavení cookies