mikrostránky

Mikrostránky

Chcete rozšířit povědomí o vaší www stránce, produktu či službě a máte pocit, že jste vyzkoušeli snad všechny marketingové metody? Možná jste opomněli právě mikrostránky (angl. microsites). Mikrostránkou se rozumí podpůrná prezentace, která návštěvníky informuje o jednom konkrétním produktu, sadě, kolekci či kampani. Microsites jsou výhradně informačního charakteru a jsou úzce provázány s hlavní www stránkou či internetovým obchodem.

Se správou online marketingových kampaní máme bohaté zkušenosti a právě díky tomu vám můžeme poradit, jakým způsobem mikrostránky zrealizovat, jakým způsobem pracovat s jejich obsahem, či jak je provázat s hlavním webem a získat tak, co největší počet zákazníků.

Využití microsites v praxi

Mikrostránky můžeme vytvořit buď na zcela samostatné doméně, ale i na subdoméně vaší hlavní webové stránky, s níž má být microsite provázána. V počtu microsites se hranice nekladou, pouze je podmínkou mít na každé z nich unikátní obsah, který osloví jak vyhledávací roboty, tak potenciální zákazníky.

Na základě odvětví, na které chceme podpůrnou prezentaci aplikovat, lze rozlišovat několik druhů mikrostránek. Tyto druhy je možné brát i jako inspiraci pro podporu vašeho projektu:

Microsite o nadcházející události

Publicitu si zaslouží každá významnější akce, především za účelem oslovení skupiny lidí, kteří by potenciálně na akci mohli dorazit. Po ukončení akce se z microsite může stát místo, které přinese zajímavé materiály z akce. Může tak dále šířit povědomí o vaší firemní značce nebo začít lákat zájemce na další událost obdobného charakteru.

Nekomerční microsite s informační hodnotou

Přestože se může na první pohled zdát, že se tento druh mikrostránek tvoří na základě vlastního zájmu bez očekávání zisku, pak je opak pravdou. Poté, co si zvolíme zájmový okruh, na který chceme naší prezentaci cílit, můžeme přemýšlet, jakým způsobem informační hodnotu našich stránek zúročíme. Nabízí se zde umístění reklamních bannerů, kontextových reklam či PPC kampaní, což naši vynaloženou částku na realizaci stránky může mnohonásobně zúročit.

Komerční microsite pro podporu produktu

Slouží k detailnějšímu popisu produktů, rozšiřujícím informacím ke značce, nejrůznějším soutěžím na podporu prodeje, zpopularizování vámi nabízené služby a mnohým dalším komerčním strategiím. Microsite by se měla naoko tvářit nezávisle a nekomerčně a pouze nenápadně odkazovat na vaši webovou stránku či profesionální e-shop.

Potřebujete vytvořit web, e-shop, aplikaci?
NEZÁVAZNÁ POPTÁVKA

Naše reference
Cocaine drink - nový energetický nápoj ProTravel CK s.r.o. Marienbad Kurtourismus s.r.o.
zobrazit další
Napsali o nás
Perfektně odvedená práce webových stránek, skvělá komunikace a krátká doba zhotovení. Stránky přesně odpovídají mému požadavku. PLOTY-MONTAZ.CZ. Jednoznačně doporučuji tuto firmu.
zobrazit další
Naši klienti
REALITY FLASH s.r.o.Ferratum Czech s.r.o.TS Plzeň a.s.Václav KoudelaVáclav KoudelaModul Servis s.r.o.Assessment Systems International s.r.o.idioma s.r.o.Fuji Koyo Czech, s.r.o.PRO TRAVEL CK s.r.o.
Blog o webdesignu
4. díl: Přehledný design aneb Jak rozjet nový internetový obchod

Poslední 4 týdny se vám pokoušíme sepsat ty nejdůležitější kroky, díky kterým dosáhnete se svým novým internetovým obchodem lepších výsledků. Dnes se opět podíváme na další, velmi důležitý prvek, kterým je vzhled a celkový design e-shopu. 3 vteřiny a pryč Jakmile se vám podaří přivést na stránku potenciálního zákazníka, je velmi důležité jej na stránce udržet a následně přimět k prodeji. A samotný design vašeho obchodu je v tomto směru velmi důleižtým aspektem. Dle studií stačí uživateli pouhé 3 vteřiny, aby se rozhodl, zda-li na www stránce ...

zobrazit blog - zobrazit novinky

COOKIES - OK