webová řešení

2. díl: Chytlavý název aneb Jak rozjet nový internetový obchod

V dnešní době útočí na spotřebitele – zákazníka – neuvěřitelné množství reklam, společností, názvů, označení. Aby si v tomto nepřeberném počtu vaši potenciální zákazníci všimli nového e-shopu, je potřeba, aby je zaujal takzvaně na první dobrou.

První věc, se kterou přijde potenciální zákazník do styku, je právě název vašeho internetového obchodu. Je tedy příhodné se na výběr názvu velmi soustředit a věnovat mu velkou pozornost. Samotný název je totiž velmi obtížné v průběhu podnikání změnit. Uživatelé jsou na něj zvyklí, je-li na trhu delší dobu, snaží se e-shop dle názvu vyhledávat. Změnou názvu můžete tak přijít o značný počet návštěv z fulltextových vyhledávačů. A pokud se pro změnu z jakýchkoliv důvodu přeci jen rozhodnete, je vhodné a nutné investovat do dostatečného informování veřejnosti o této skutečnosti, případně působit na trhu dostatečně dlouhý čas pod starým i novým názvem současně.

Parametry ideálního názvu

Jak již ale bylo řečeno, je lepší změně názvu přecházet řádnou přípravou při počátečním vymýšlení. Název internetového obchodu by měl být především:

  • unikátní v rámci trhu
  • nezaměnitelný s jiným e-shopem
  • dostatečně zřetelný při vyslovení
    • při vyslovení mohou působit problémy např. písmena V – W, I – Y apod.
  • dostatečně čitelný při psaní
    • mohou být zaměňovány např. písmeno O a číslice 0
    • splývat mohou také dvě písmena V vedle sebe a písmeno W při špatně zvoleném fontu
  • pozitivní
  • co nejkratší
  • tématicky stejný či podobný k prodávaným výrobkům

Pokud si nyní říkáte, že vymyslet název, který by obsahoval všechny výše uvedené vlastnosti je téměř nemožné, máte naprostou pravdu. Nicméně, neházejte flintu do žita předčasně. Vymyslet ideální název e-obchodu vám jistě zabere mnoho času, ale při troše snahy, přemýšlení a třeba i malé pomoci dříve či později s úsměvem na tváři lusknete prsty a zvoláte „to je ono“. Perfektní název pro váš nový e-shop je na světě.

3. díl: Snadno zapamatovatelná doména

Naše reference
Nový responzivní web pro pražský autobazar Redesign www stránky s napojením na externí podnikový systém Tvorba www stránky pro pražský hotel v centru metropole
zobrazit další
Napsali o nás
Firma BECORP navrhovavala zcela samostatně a iniciativně podněty, které jako neprofesionál v tomto oboru velmi oceňuji. Samotné zpracování zadaného úkolu proběhlo v termínu. Vzhledem k tomu, že jsem ponechala designovou úpravu stránek plně v kompetenci zástupců firmy, ...
zobrazit další
Naši klienti
REALITY FLASH s.r.o.Ferratum Czech s.r.o.TS Plzeň a.s.Václav KoudelaVáclav KoudelaModul Servis s.r.o.Assessment Systems International s.r.o.idioma s.r.o.Fuji Koyo Czech, s.r.o.PRO TRAVEL CK s.r.o.
Blog o webdesignu
4. díl: Přehledný design aneb Jak rozjet nový internetový obchod

Poslední 4 týdny se vám pokoušíme sepsat ty nejdůležitější kroky, díky kterým dosáhnete se svým novým internetovým obchodem lepších výsledků. Dnes se opět podíváme na další, velmi důležitý prvek, kterým je vzhled a celkový design e-shopu. 3 vteřiny a pryč Jakmile se vám podaří přivést na stránku potenciálního zákazníka, je velmi důležité jej na stránce udržet a následně přimět k prodeji. A samotný design vašeho obchodu je v tomto směru velmi důleižtým aspektem. Dle studií stačí uživateli pouhé 3 vteřiny, aby se rozhodl, zda-li na www stránce ...

zobrazit blog - zobrazit novinky

POUŽÍVÁME COOKIES - OK