tvorba e-shopů

Funkce internetového obchodu

Obecné nastavení

  • vlastního logo
  • neomezeně e-mailových účtů
  • šablonové nebo originální designy na míru
  • jazykové a měnové mutace
  • fakturační systém
  • poštovné zdarma
  • sociální sítě (Facebook, Google+, Twitter, LinkedIn aj.)
  • měřící kódy (Google Analytics, TopList aj.)
  • XML feedy pro zbožové vyhledávače (zbozi.cz, heureka.cz aj.)
  • možnost propojení s externími softwary (ekonomický, účetní, skladový aj.)
  • možnost doprogramování speciálních modulů na míru (velkoobchod, affiliate systém aj.)
  • možnost speciálních úprav systému na míru (grafické designery, kalkulátory aj.)
  • podpora pro pokročilé SEO
  • technická podpora

Zboží

  • neomezený počet produktů
  • hromadné operace
  • neomezený počet kategorií
  • stromový výpis kategorií, možnost zanořování kategorií
  • krátký a dlouhý popis zboží
  • neomezená fotogalerie
  • soubory ke stažení (.doc, .pdf, .mp3 aj.)
  • videa z YouTube
  • možnost nastavení slevy
  • štítky (novinka, sleva, doprava zdarma aj.)
  • skladové zásoby
  • automatické odečítání skladových zásob
  • dostupnosti
  • varianty produktů
    • např. velikosti, barvy, materiály aj.
    • odlišné ceny (procenta či pevná částka)
    • parametry produktů (šířka, výška, váha aj.)
  • výrobci
  • související a alternativní produkty
  • nastavení on-page SEO faktorů

Správa objednávek

  • automatické e-maily
    • zákazníci – rekapitulace objednávek
    • administrátor – upozornění na nové objednávky
  • tisk a export objednávek
  • fakturační systém
    • tisk faktur
    • export do PDF
    • vlastní logo a podpis
  • dopravy a platby
    • individuální ceny
    • spárování konkrétních typů plateb s konkrétními typy dopravy (např. platba hotově a osobní odběr)
    • nastavení informačních textů do e-mailů
    • možnost nastavení čísla balíku
  • automatické e-maily při změně stavu objednávky

Newsletter

  • jednoduchý editor newsletterů
  • předpřipravené grafické šablony
  • možnost vkládat obrázky
  • možnost vkládat konkrétní produkty
  • e-mailová verze
  • alternativní HTML verze
  • automatické rozesílání

Zákazníci

  • export zákazníků
  • automatická registrace zákazníků
  • zasílání zapomenutého hesla
  • zákaznické skupiny
  • možnost nastavení odlišných cen/dostupností pro zákaznické skupiny
  • historie objednávek

Nákupní prostředí

  • velmi rychlé načítání systému
  • fulltextové vyhledávání
    • filtrování produktů
    • možnosti řazení a stránkování
    • možnost volby počtu položek na stránce
  • detail produktů
    • interaktivní fotogalerie
    • zaslání produktu e-mailem známému
    • hodnocení produktu
    • sdílení přes sociální sítě
  • slevové kupóny (procenta či pevná částka)

Podpora SEO

  • generování validního HTML kódu
  • pěkné URL adresy (např. /produkt.php?id=61861&kat=15651 upraveno na /fotoaparat-kodak-s350/)
  • editace veškerých textů přes redakční systém BeCMS
  • editace nadpisů, titulku stránky, meta tagů, klíčových slov
  • automatické nastavení robots.txt (soubor s důležitými informacemi pro roboty)
  • automatické generování sitemap.xml (soubor s důležitými informacemi pro vyhledávací roboty)

Zobrazit ceník e-shopů

Potřebujete vytvořit web, e-shop, aplikaci?
NEZÁVAZNÁ POPTÁVKA

Naše reference
Zájezdy pro děti s.r.o. idioma s.r.o. Marienbad Kurtourismus s.r.o.
zobrazit další
Napsali o nás
Spolupráci s p. Bergerem mohu doporučit pro solidní jednání a kvalitně odvedenou práci. Do budoucna plánujeme vzájemně spolupracovat na dalším vývoji.
zobrazit další
Naši klienti
REALITY FLASH s.r.o.Ferratum Czech s.r.o.TS Plzeň a.s.Václav KoudelaVáclav KoudelaModul Servis s.r.o.Assessment Systems International s.r.o.idioma s.r.o.Fuji Koyo Czech, s.r.o.PRO TRAVEL CK s.r.o.
Blog o webdesignu
4. díl: Přehledný design aneb Jak rozjet nový internetový obchod

Poslední 4 týdny se vám pokoušíme sepsat ty nejdůležitější kroky, díky kterým dosáhnete se svým novým internetovým obchodem lepších výsledků. Dnes se opět podíváme na další, velmi důležitý prvek, kterým je vzhled a celkový design e-shopu. 3 vteřiny a pryč Jakmile se vám podaří přivést na stránku potenciálního zákazníka, je velmi důležité jej na stránce udržet a následně přimět k prodeji. A samotný design vašeho obchodu je v tomto směru velmi důleižtým aspektem. Dle studií stačí uživateli pouhé 3 vteřiny, aby se rozhodl, zda-li na www stránce ...

zobrazit blog - zobrazit novinky

COOKIES - OK