tvorba e-shopů

Funkce internetového obchodu

Obecné nastavení

  • vlastního logo
  • neomezeně e-mailových účtů
  • šablonové nebo originální designy na míru
  • jazykové a měnové mutace
  • fakturační systém
  • poštovné zdarma
  • sociální sítě (Facebook, Google+, Twitter, LinkedIn aj.)
  • měřící kódy (Google Analytics, TopList aj.)
  • XML feedy pro zbožové vyhledávače (zbozi.cz, heureka.cz aj.)
  • možnost propojení s externími softwary (ekonomický, účetní, skladový aj.)
  • možnost doprogramování speciálních modulů na míru (velkoobchod, affiliate systém aj.)
  • možnost speciálních úprav systému na míru (grafické designery, kalkulátory aj.)
  • podpora pro pokročilé SEO
  • technická podpora

Zboží

  • neomezený počet produktů
  • hromadné operace
  • neomezený počet kategorií
  • stromový výpis kategorií, možnost zanořování kategorií
  • krátký a dlouhý popis zboží
  • neomezená fotogalerie
  • soubory ke stažení (.doc, .pdf, .mp3 aj.)
  • videa z YouTube
  • možnost nastavení slevy
  • štítky (novinka, sleva, doprava zdarma aj.)
  • skladové zásoby
  • automatické odečítání skladových zásob
  • dostupnosti
  • varianty produktů
    • např. velikosti, barvy, materiály aj.
    • odlišné ceny (procenta či pevná částka)
    • parametry produktů (šířka, výška, váha aj.)
  • výrobci
  • související a alternativní produkty
  • nastavení on-page SEO faktorů

Správa objednávek

  • automatické e-maily
    • zákazníci – rekapitulace objednávek
    • administrátor – upozornění na nové objednávky
  • tisk a export objednávek
  • fakturační systém
    • tisk faktur
    • export do PDF
    • vlastní logo a podpis
  • dopravy a platby
    • individuální ceny
    • spárování konkrétních typů plateb s konkrétními typy dopravy (např. platba hotově a osobní odběr)
    • nastavení informačních textů do e-mailů
    • možnost nastavení čísla balíku
  • automatické e-maily při změně stavu objednávky

Newsletter

  • jednoduchý editor newsletterů
  • předpřipravené grafické šablony
  • možnost vkládat obrázky
  • možnost vkládat konkrétní produkty
  • e-mailová verze
  • alternativní HTML verze
  • automatické rozesílání

Zákazníci

  • export zákazníků
  • automatická registrace zákazníků
  • zasílání zapomenutého hesla
  • zákaznické skupiny
  • možnost nastavení odlišných cen/dostupností pro zákaznické skupiny
  • historie objednávek

Nákupní prostředí

  • velmi rychlé načítání systému
  • fulltextové vyhledávání
    • filtrování produktů
    • možnosti řazení a stránkování
    • možnost volby počtu položek na stránce
  • detail produktů
    • interaktivní fotogalerie
    • zaslání produktu e-mailem známému
    • hodnocení produktu
    • sdílení přes sociální sítě
  • slevové kupóny (procenta či pevná částka)

Podpora SEO

  • generování validního HTML kódu
  • pěkné URL adresy (např. /produkt.php?id=61861&kat=15651 upraveno na /fotoaparat-kodak-s350/)
  • editace veškerých textů přes redakční systém BeCMS
  • editace nadpisů, titulku stránky, meta tagů, klíčových slov
  • automatické nastavení robots.txt (soubor s důležitými informacemi pro roboty)
  • automatické generování sitemap.xml (soubor s důležitými informacemi pro vyhledávací roboty)

Zobrazit ceník e-shopů

Naše reference
Moderní responzivní plný funkcí pro plzeňskou cestovní kancelář Super designový web energetického nápoje Inzertní webový portál na pronájem reklamních ploch
zobrazit další
Napsali o nás
Se společností BeCorp jsem byl velmi spokojen, vytvářela mi na míru rezervační systém ubytování v Chorvatsku, mohu jen doporučit, profesionální a lidské jednání, veškeré moje požadavky splnili. Rozhodně se na ně obrátím i s dalšími projekty ... Děkuji a doporučuji.
zobrazit další
Naši klienti
REALITY FLASH s.r.o.Ferratum Czech s.r.o.TS Plzeň a.s.Václav KoudelaVáclav KoudelaModul Servis s.r.o.Assessment Systems International s.r.o.idioma s.r.o.Fuji Koyo Czech, s.r.o.PRO TRAVEL CK s.r.o.
Blog o webdesignu
4. díl: Přehledný design aneb Jak rozjet nový internetový obchod

Poslední 4 týdny se vám pokoušíme sepsat ty nejdůležitější kroky, díky kterým dosáhnete se svým novým internetovým obchodem lepších výsledků. Dnes se opět podíváme na další, velmi důležitý prvek, kterým je vzhled a celkový design e-shopu. 3 vteřiny a pryč Jakmile se vám podaří přivést na stránku potenciálního zákazníka, je velmi důležité jej na stránce udržet a následně přimět k prodeji. A samotný design vašeho obchodu je v tomto směru velmi důleižtým aspektem. Dle studií stačí uživateli pouhé 3 vteřiny, aby se rozhodl, zda-li na www stránce ...

zobrazit blog - zobrazit novinky

POUŽÍVÁME COOKIES - OK