webová řešení

Zbožový vyhledávač

Zbožový vyhledávač, někdy označovaný také jako cenový srovnávač, srovnávač zboží, porovnávač zboží, je internetová online aplikace, která shromažďuje co největší počet výrobků z internetových obchodů. Uživatelé zbožového vyhledávače pak mají možnost mezi těmito výrobky vyhledávat, srovnat nalezené výsledky dle ceny a najít tak nejlevnější e-shop, který daný výrobek na trhu nabízí.

Ke shromažďování zboží z internetových obchodů využívají zbožové vyhledávače tzv. XML feedy, které si musí vytvořit každý e-shop, který chce své výrobky do vyhledávče umístit. Zbožové vyhledávače v pravidelných časových intervalech aktualizují databáze výrobků jednotlivých obchodů a nabízejí uživatelům vždy jen aktuální ceny produktů.

Zbožový vyhledávač na Wikipedii

Naše reference
Výroba e-shopu se stylovými dřevěnými doplňky Inzertní webový portál na pronájem reklamních ploch Výroba loga a vizitek pro wellness salón
zobrazit další
Napsali o nás
Spolupráci s p. Bergerem mohu doporučit pro solidní jednání a kvalitně odvedenou práci. Do budoucna plánujeme vzájemně spolupracovat na dalším vývoji.
zobrazit další
Naši klienti
REALITY FLASH s.r.o.Ferratum Czech s.r.o.TS Plzeň a.s.Václav KoudelaVáclav KoudelaModul Servis s.r.o.Assessment Systems International s.r.o.idioma s.r.o.Fuji Koyo Czech, s.r.o.PRO TRAVEL CK s.r.o.
Blog o webdesignu
4. díl: Přehledný design aneb Jak rozjet nový internetový obchod

Poslední 4 týdny se vám pokoušíme sepsat ty nejdůležitější kroky, díky kterým dosáhnete se svým novým internetovým obchodem lepších výsledků. Dnes se opět podíváme na další, velmi důležitý prvek, kterým je vzhled a celkový design e-shopu. 3 vteřiny a pryč Jakmile se vám podaří přivést na stránku potenciálního zákazníka, je velmi důležité jej na stránce udržet a následně přimět k prodeji. A samotný design vašeho obchodu je v tomto směru velmi důleižtým aspektem. Dle studií stačí uživateli pouhé 3 vteřiny, aby se rozhodl, zda-li na www stránce ...

zobrazit blog - zobrazit novinky

POUŽÍVÁME COOKIES - OK