webová řešení

XML feed

XML feedy jsou standardizované soubory napsané či vygenerované ve značkovacím jazyce XML se stanovenou strukturou. Používají se pro přenos dat mezi dvěma vzdálenými webovými aplikacemi, které nejsou jinak vzájemně kompatibilní.

Obecně XML feedy fungují tak, že jedna webová aplikace vygeneruje domluvený feed a umístí jej na konkrétní URL adresu. Druhá aplikace si tento soubor z dané adresy stáhne a zpracuje. To v praxi znamená, že si uloží data, která soubor obsahuje, do své interní databáze. Tento proces se většinou opakuje v pravidelných intervalech.

Příklad XML feedu:

<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?>
<AUTOBAZAR>
        <AUTO>
                <AUTO_ID>123456</AUTO_ID>
                <ZNACKA>Škoda</ZNACKA>
                <OBCHODNI_NAZEV>Škoda Superb</OBCHODNI_NAZEV>
                <ROK_VYROBY>2006</ROK_VYROBY>
                <KM_NAJETO>125000</KM_NAJETO>
                <STAV>Dobrý</STAV>
                <CENA>129000</CENA>
                <VYBAVA>4 airbagy, klimatizace, vyhřívaná sedadla, kůže</VYBAVA>
        </AUTO>
        <AUTO
        ...
        </AUTO>
        ...
 </AUTOBAZAR>
Naše reference
Tvorba moderního webu nabízející zábavný způsob výuky angličtiny Výroba responzivního portálu s auto-moto inzeráty a poptávkou Propracovaná internetová stránka se zájezdy pro školy
zobrazit další

Jaká bude cena vašeho projektu?
NEZÁVAZNÁ POPTÁVKA

Napsali o nás
S přístupem společnosti BECORP jsme byli velice spokojeni. Spolupráce probíhala velice pružně, konzultace efektivně a web byl spuštěn brzy po zadání zakázky. Určitě doporučujeme.
zobrazit další
Naši klienti
REALITY FLASH s.r.o.Ferratum Czech s.r.o.TS Plzeň a.s.Václav KoudelaVáclav KoudelaModul Servis s.r.o.Assessment Systems International s.r.o.idioma s.r.o.Fuji Koyo Czech, s.r.o.PRO TRAVEL CK s.r.o.
Blog o webdesignu
4. díl: Přehledný design aneb Jak rozjet nový internetový obchod

Poslední 4 týdny se vám pokoušíme sepsat ty nejdůležitější kroky, díky kterým dosáhnete se svým novým internetovým obchodem lepších výsledků. Dnes se opět podíváme na další, velmi důležitý prvek, kterým je vzhled a celkový design e-shopu. 3 vteřiny a pryč Jakmile se vám podaří přivést na stránku potenciálního zákazníka, je velmi důležité jej na stránce udržet a následně přimět k prodeji. A samotný design vašeho obchodu je v tomto směru velmi důleižtým aspektem. Dle studií stačí uživateli pouhé 3 vteřiny, aby se rozhodl, zda-li na www stránce ...

zobrazit blog - zobrazit novinky

POUŽÍVÁME COOKIES - OK