webová řešení

XML feed

XML feedy jsou standardizované soubory napsané či vygenerované ve značkovacím jazyce XML se stanovenou strukturou. Používají se pro přenos dat mezi dvěma vzdálenými webovými aplikacemi, které nejsou jinak vzájemně kompatibilní.

Obecně XML feedy fungují tak, že jedna webová aplikace vygeneruje domluvený feed a umístí jej na konkrétní URL adresu. Druhá aplikace si tento soubor z dané adresy stáhne a zpracuje. To v praxi znamená, že si uloží data, která soubor obsahuje, do své interní databáze. Tento proces se většinou opakuje v pravidelných intervalech.

Příklad XML feedu:

<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?>
<AUTOBAZAR>
        <AUTO>
                <AUTO_ID>123456</AUTO_ID>
                <ZNACKA>Škoda</ZNACKA>
                <OBCHODNI_NAZEV>Škoda Superb</OBCHODNI_NAZEV>
                <ROK_VYROBY>2006</ROK_VYROBY>
                <KM_NAJETO>125000</KM_NAJETO>
                <STAV>Dobrý</STAV>
                <CENA>129000</CENA>
                <VYBAVA>4 airbagy, klimatizace, vyhřívaná sedadla, kůže</VYBAVA>
        </AUTO>
        <AUTO
        ...
        </AUTO>
        ...
 </AUTOBAZAR>

Potřebujete vytvořit web, e-shop, aplikaci?
NEZÁVAZNÁ POPTÁVKA

Naše reference
Checky - analytická aplikace idioma s.r.o. TS Plzeň a.s.
zobrazit další
Napsali o nás
Solidní firma, bezproblémová komunikace, web vytvořený včas v domluveném termínu a podle představ. Rovněž tvorba loga a celkové grafické zpracování, vše OK. Doporučuji.
zobrazit další
Naši klienti
REALITY FLASH s.r.o.Ferratum Czech s.r.o.TS Plzeň a.s.Václav KoudelaVáclav KoudelaModul Servis s.r.o.Assessment Systems International s.r.o.idioma s.r.o.Fuji Koyo Czech, s.r.o.PRO TRAVEL CK s.r.o.
Blog o webdesignu
4. díl: Přehledný design aneb Jak rozjet nový internetový obchod

Poslední 4 týdny se vám pokoušíme sepsat ty nejdůležitější kroky, díky kterým dosáhnete se svým novým internetovým obchodem lepších výsledků. Dnes se opět podíváme na další, velmi důležitý prvek, kterým je vzhled a celkový design e-shopu. 3 vteřiny a pryč Jakmile se vám podaří přivést na stránku potenciálního zákazníka, je velmi důležité jej na stránce udržet a následně přimět k prodeji. A samotný design vašeho obchodu je v tomto směru velmi důleižtým aspektem. Dle studií stačí uživateli pouhé 3 vteřiny, aby se rozhodl, zda-li na www stránce ...

zobrazit blog - zobrazit novinky

COOKIES - OK