webová řešení

Wireframe

Drátěný model (angl. wireframe) je velmi často využíván při vývoji webových stránek. Jedná se o velmi jednoduchý návrh internetové prezentace, který ukazuje rozložení jednotlivých prvků, které se budou na webu nacházet.

Při vytváření wireframu se nehledí na samotný grafický vzhled, ten jde v tu chvíli zcela stranou a není brán v potaz. Je-li v konečné fázi vývoje www stránky počítáno s výrazným grafikým prvkem, který by mohl ovlivnit rozložení jednotlivých části stránky, je do wireframu také zanesen, ale pouze jako obecný prvek. O jaký konkrétní grafický prvek se bude ve finále jednat není pro tvorbu drátěného modelu vůbec důležité.

Wireframy jsou většinou kresleny ručně tužkou na papír. V případě, že si chcete práci trochu usnadnit, můžete využít třeba tuto online aplikaci na tvorbu wireframů.

Ukázky wireframů

V naší společnosti považujeme vytvoření wireframu důležitých podstránek webu za nedílnou součást vývoje www stránky, stejně tak jako jejich následnou konzultaci přímo s klientem.

Wireframe na Wikipedii

Naše reference
Nový e-shop sportovní zn. Saller Saller-sport - e-shop se sportovním vybavením idioma s.r.o.
zobrazit další

Jaká bude cena vašeho projektu?
NEZÁVAZNÁ POPTÁVKA

Napsali o nás
Služby poskytované společností BECORP GROUP s.r.o. hodnotím velmi pozitivně. Po celou dobu jsem jednala s panem Jiřím Bergerem, jednání probíhala jak na osobní úrovni, tak formou e-mailu, vše naprosto korektně a profesionálně. Oceňuji především rychlé jednání, spolehlivost, ...
zobrazit další
Naši klienti
REALITY FLASH s.r.o.Ferratum Czech s.r.o.TS Plzeň a.s.Václav KoudelaVáclav KoudelaModul Servis s.r.o.Assessment Systems International s.r.o.idioma s.r.o.Fuji Koyo Czech, s.r.o.PRO TRAVEL CK s.r.o.
Blog o webdesignu
4. díl: Přehledný design aneb Jak rozjet nový internetový obchod

Poslední 4 týdny se vám pokoušíme sepsat ty nejdůležitější kroky, díky kterým dosáhnete se svým novým internetovým obchodem lepších výsledků. Dnes se opět podíváme na další, velmi důležitý prvek, kterým je vzhled a celkový design e-shopu. 3 vteřiny a pryč Jakmile se vám podaří přivést na stránku potenciálního zákazníka, je velmi důležité jej na stránce udržet a následně přimět k prodeji. A samotný design vašeho obchodu je v tomto směru velmi důleižtým aspektem. Dle studií stačí uživateli pouhé 3 vteřiny, aby se rozhodl, zda-li na www stránce ...

zobrazit blog - zobrazit novinky

POUŽÍVÁME COOKIES - OK