webová řešení

Wireframe

Drátěný model (angl. wireframe) je velmi často využíván při vývoji webových stránek. Jedná se o velmi jednoduchý návrh internetové prezentace, který ukazuje rozložení jednotlivých prvků, které se budou na webu nacházet.

Při vytváření wireframu se nehledí na samotný grafický vzhled, ten jde v tu chvíli zcela stranou a není brán v potaz. Je-li v konečné fázi vývoje www stránky počítáno s výrazným grafikým prvkem, který by mohl ovlivnit rozložení jednotlivých části stránky, je do wireframu také zanesen, ale pouze jako obecný prvek. O jaký konkrétní grafický prvek se bude ve finále jednat není pro tvorbu drátěného modelu vůbec důležité.

Wireframy jsou většinou kresleny ručně tužkou na papír. V případě, že si chcete práci trochu usnadnit, můžete využít třeba tuto online aplikaci na tvorbu wireframů.

Ukázky wireframů

V naší společnosti považujeme vytvoření wireframu důležitých podstránek webu za nedílnou součást vývoje www stránky, stejně tak jako jejich následnou konzultaci přímo s klientem.

Wireframe na Wikipedii

Naše reference
Marienbad Kurtourismus s.r.o. Cocaine drink - nový energetický nápoj Hot Springs - výroba loga a vizitek
zobrazit další

Jaká bude cena vašeho projektu?
NEZÁVAZNÁ POPTÁVKA

Napsali o nás
Velmi děkujeme firmě BECORP za vstřícný přístup a profesionalitu se kterou vytvořila naše webové stránky. Budeme se těšit na další spolupráci a všem, kdo se teprve chystají na své webovky, můžeme BECORP doporučit. Byť mladý kolektiv, ale velmi fundovaný a milý přístup.
zobrazit další
Naši klienti
REALITY FLASH s.r.o.Ferratum Czech s.r.o.TS Plzeň a.s.Václav KoudelaVáclav KoudelaModul Servis s.r.o.Assessment Systems International s.r.o.idioma s.r.o.Fuji Koyo Czech, s.r.o.PRO TRAVEL CK s.r.o.
Blog o webdesignu
4. díl: Přehledný design aneb Jak rozjet nový internetový obchod

Poslední 4 týdny se vám pokoušíme sepsat ty nejdůležitější kroky, díky kterým dosáhnete se svým novým internetovým obchodem lepších výsledků. Dnes se opět podíváme na další, velmi důležitý prvek, kterým je vzhled a celkový design e-shopu. 3 vteřiny a pryč Jakmile se vám podaří přivést na stránku potenciálního zákazníka, je velmi důležité jej na stránce udržet a následně přimět k prodeji. A samotný design vašeho obchodu je v tomto směru velmi důleižtým aspektem. Dle studií stačí uživateli pouhé 3 vteřiny, aby se rozhodl, zda-li na www stránce ...

zobrazit blog - zobrazit novinky

POUŽÍVÁME COOKIES - OK