webová řešení

Search engine marketing (SEM)

Pojmem marketing ve vyhledávačích (angl. Search engine marketing, zkr. SEM) rozumíme strategii internetového marketingu, která má za úkol zviditelnit webovou stránku, internetový obchod či aplikaci ve výsledcích fulltextového vyhledávání a zvýšit tak návštěvnost a zisky.

SEM se velmi často skládá z několika složek:

  • SEO – optimalizace pro vyhledávače
  • PPC kampaně v systémech AdWords, Sklik aj.
  • bannerové kampaně
  • PR články

SEM na Wikipedii

Potřebujete vytvořit web, e-shop, aplikaci?
NEZÁVAZNÁ POPTÁVKA

Naše reference
PostovneZdarma - mobilní aplikace slevového serveru ArtJam - e-shop s textilem ePortfolio - online prezentace
zobrazit další
Napsali o nás
Profesionální přístup a skvělé jednání s zákazníkem, jsem nad míru spokojen.
zobrazit další
Naši klienti
REALITY FLASH s.r.o.Ferratum Czech s.r.o.TS Plzeň a.s.Václav KoudelaVáclav KoudelaModul Servis s.r.o.Assessment Systems International s.r.o.idioma s.r.o.Fuji Koyo Czech, s.r.o.PRO TRAVEL CK s.r.o.
Blog o webdesignu
4. díl: Přehledný design aneb Jak rozjet nový internetový obchod

Poslední 4 týdny se vám pokoušíme sepsat ty nejdůležitější kroky, díky kterým dosáhnete se svým novým internetovým obchodem lepších výsledků. Dnes se opět podíváme na další, velmi důležitý prvek, kterým je vzhled a celkový design e-shopu. 3 vteřiny a pryč Jakmile se vám podaří přivést na stránku potenciálního zákazníka, je velmi důležité jej na stránce udržet a následně přimět k prodeji. A samotný design vašeho obchodu je v tomto směru velmi důleižtým aspektem. Dle studií stačí uživateli pouhé 3 vteřiny, aby se rozhodl, zda-li na www stránce ...

zobrazit blog - zobrazit novinky

COOKIES - OK