webová řešení

Retargeting / remarketing

Online retargeting (remarketing) je marketingová technika založená na oslovení zákazníků, kteří již v minulosti navštívili vaše webové stránky, e-shop či webovou aplikaci. Ze statistik vyplývá, že retargeting je účinnější, než jiné marketingové techniky.

Nastavení remarketing umožňují všechny modernější PPC systémy – AdWords od Googlu i tuzemský Sklik od Seznamu. Nastavení remarketingových kampaní je zcela odlišeno od ostatních reklamních kampaní, které má inzerent v systému nastaveny.

Remarketing na Wikipedii

Naše reference
Tvorba originálního loga Inzertní webový portál na pronájem reklamních ploch Výroba loga a vizitek pro wellness salón
zobrazit další
Napsali o nás
Výborná spolupráce. Web splňuje všechny naše požadavky. Vřele doporučuji.
zobrazit další
Naši klienti
REALITY FLASH s.r.o.Ferratum Czech s.r.o.TS Plzeň a.s.Václav KoudelaVáclav KoudelaModul Servis s.r.o.Assessment Systems International s.r.o.idioma s.r.o.Fuji Koyo Czech, s.r.o.PRO TRAVEL CK s.r.o.
Blog o webdesignu
4. díl: Přehledný design aneb Jak rozjet nový internetový obchod

Poslední 4 týdny se vám pokoušíme sepsat ty nejdůležitější kroky, díky kterým dosáhnete se svým novým internetovým obchodem lepších výsledků. Dnes se opět podíváme na další, velmi důležitý prvek, kterým je vzhled a celkový design e-shopu. 3 vteřiny a pryč Jakmile se vám podaří přivést na stránku potenciálního zákazníka, je velmi důležité jej na stránce udržet a následně přimět k prodeji. A samotný design vašeho obchodu je v tomto směru velmi důleižtým aspektem. Dle studií stačí uživateli pouhé 3 vteřiny, aby se rozhodl, zda-li na www stránce ...

zobrazit blog - zobrazit novinky

POUŽÍVÁME COOKIES - OK