webová řešení

Retargeting / remarketing

Online retargeting (remarketing) je marketingová technika založená na oslovení zákazníků, kteří již v minulosti navštívili vaše webové stránky, e-shop či webovou aplikaci. Ze statistik vyplývá, že retargeting je účinnější, než jiné marketingové techniky.

Nastavení remarketing umožňují všechny modernější PPC systémy – AdWords od Googlu i tuzemský Sklik od Seznamu. Nastavení remarketingových kampaní je zcela odlišeno od ostatních reklamních kampaní, které má inzerent v systému nastaveny.

Remarketing na Wikipedii

Potřebujete vytvořit web, e-shop, aplikaci?
NEZÁVAZNÁ POPTÁVKA

Naše reference
Salon Olivia - kadeřnický salon Marienbad Kurtourismus s.r.o. Ploty Šmíd - výstavba plotů
zobrazit další
Napsali o nás
S výsledkem jsem velmi spokojena. Dobré nápady a pěkná grafika.
zobrazit další
Naši klienti
REALITY FLASH s.r.o.Ferratum Czech s.r.o.TS Plzeň a.s.Václav KoudelaVáclav KoudelaModul Servis s.r.o.Assessment Systems International s.r.o.idioma s.r.o.Fuji Koyo Czech, s.r.o.PRO TRAVEL CK s.r.o.
Blog o webdesignu
4. díl: Přehledný design aneb Jak rozjet nový internetový obchod

Poslední 4 týdny se vám pokoušíme sepsat ty nejdůležitější kroky, díky kterým dosáhnete se svým novým internetovým obchodem lepších výsledků. Dnes se opět podíváme na další, velmi důležitý prvek, kterým je vzhled a celkový design e-shopu. 3 vteřiny a pryč Jakmile se vám podaří přivést na stránku potenciálního zákazníka, je velmi důležité jej na stránce udržet a následně přimět k prodeji. A samotný design vašeho obchodu je v tomto směru velmi důleižtým aspektem. Dle studií stačí uživateli pouhé 3 vteřiny, aby se rozhodl, zda-li na www stránce ...

zobrazit blog - zobrazit novinky

COOKIES - OK