webová řešení

Responzivita

Responzivitou rozumíme schopnost www stránek přizpůsobit svůj vzhled mobilním zařízením typu tablet či smartphone, které návštěvníci používají k jejich procházení. Weboví vývojáři mohou nastavit neomezený počet záchytných bodů (breakpointů), při kterých se změní vzhled internetové prezentace. V praxi se však většinou využívají pouze dva hlavní breakpointy – zobrazení tablet a zobrazení smartphone.

Vytvoření responzivního webu v praxi

Aby bylo možné vytvořit resopnzivní web, je potřeba přidat speciální meta tag do hlavičky webu, mezi značky <head> a </head>, který „aktivuje“ responzivní způsob zobrazení stránky.

<meta name="viewport" content="width=device-width, initial-scale=1, maximum-scale=1">

Nyní již můtete přes CSS vytvořit libovolný počet breakpointů a do nich standardním způsobem zapisovat selektory pro vybrané elementy, které se mají při překročení konkrétního záchytného bodu změnit.

@media screen and (max-width: 800px) {
        // CSS pravidla pro rozlišení 800px a méně
}

Máte-li responzivní web a do jaké míry je pro prohlížení na tabletech či smaprthonech uzpůsoben, můžete snadno ověřit v mobile friendly, online nástroji od Googlu.

Našim klientům nabízíme výrobu responzivního webu jako základní součást tvorby webu. Díky tomu dokáží oslovit větší množství potenciálních zákazníků a dosáhnout tak vyšších získů.

Responzivita na Wikipedii

Potřebujete vytvořit web, e-shop, aplikaci?
NEZÁVAZNÁ POPTÁVKA

Naše reference
idioma s.r.o. Zulum - plzeňský restaurant ArtJam - e-shop s textilem
zobrazit další
Napsali o nás
S prací společnosti BECORP GROUP s.r.o. jsme byli velice spokojeni. Oceňujeme zejména vstřícnost při dodatečných úpravách a pružné reakce ze strany p. Bergera. Finální podoba stránek zcela odpovídá našim představám.
zobrazit další
Naši klienti
REALITY FLASH s.r.o.Ferratum Czech s.r.o.TS Plzeň a.s.Václav KoudelaVáclav KoudelaModul Servis s.r.o.Assessment Systems International s.r.o.idioma s.r.o.Fuji Koyo Czech, s.r.o.PRO TRAVEL CK s.r.o.
Blog o webdesignu
4. díl: Přehledný design aneb Jak rozjet nový internetový obchod

Poslední 4 týdny se vám pokoušíme sepsat ty nejdůležitější kroky, díky kterým dosáhnete se svým novým internetovým obchodem lepších výsledků. Dnes se opět podíváme na další, velmi důležitý prvek, kterým je vzhled a celkový design e-shopu. 3 vteřiny a pryč Jakmile se vám podaří přivést na stránku potenciálního zákazníka, je velmi důležité jej na stránce udržet a následně přimět k prodeji. A samotný design vašeho obchodu je v tomto směru velmi důleižtým aspektem. Dle studií stačí uživateli pouhé 3 vteřiny, aby se rozhodl, zda-li na www stránce ...

zobrazit blog - zobrazit novinky

COOKIES - OK