webová řešení

Responzivita

Responzivitou rozumíme schopnost www stránek přizpůsobit svůj vzhled mobilním zařízením typu tablet či smartphone, které návštěvníci používají k jejich procházení. Weboví vývojáři mohou nastavit neomezený počet záchytných bodů (breakpointů), při kterých se změní vzhled internetové prezentace. V praxi se však většinou využívají pouze dva hlavní breakpointy – zobrazení tablet a zobrazení smartphone.

Vytvoření responzivního webu v praxi

Aby bylo možné vytvořit resopnzivní web, je potřeba přidat speciální meta tag do hlavičky webu, mezi značky <head> a </head>, který „aktivuje“ responzivní způsob zobrazení stránky.

<meta name="viewport" content="width=device-width, initial-scale=1, maximum-scale=1">

Nyní již můtete přes CSS vytvořit libovolný počet breakpointů a do nich standardním způsobem zapisovat selektory pro vybrané elementy, které se mají při překročení konkrétního záchytného bodu změnit.

@media screen and (max-width: 800px) {
        // CSS pravidla pro rozlišení 800px a méně
}

Máte-li responzivní web a do jaké míry je pro prohlížení na tabletech či smaprthonech uzpůsoben, můžete snadno ověřit v mobile friendly, online nástroji od Googlu.

Našim klientům nabízíme výrobu responzivního webu jako základní součást tvorby webu. Díky tomu dokáží oslovit větší množství potenciálních zákazníků a dosáhnout tak vyšších získů.

Responzivita na Wikipedii

Naše reference
idioma s.r.o. Internetový obchod Royal Brand Saller-sport - e-shop se sportovním vybavením
zobrazit další

Jaká bude cena vašeho projektu?
NEZÁVAZNÁ POPTÁVKA

Napsali o nás
S výsledkem jsem velmi spokojena. Dobré nápady a pěkná grafika.
zobrazit další
Naši klienti
REALITY FLASH s.r.o.Ferratum Czech s.r.o.TS Plzeň a.s.Václav KoudelaVáclav KoudelaModul Servis s.r.o.Assessment Systems International s.r.o.idioma s.r.o.Fuji Koyo Czech, s.r.o.PRO TRAVEL CK s.r.o.
Blog o webdesignu
4. díl: Přehledný design aneb Jak rozjet nový internetový obchod

Poslední 4 týdny se vám pokoušíme sepsat ty nejdůležitější kroky, díky kterým dosáhnete se svým novým internetovým obchodem lepších výsledků. Dnes se opět podíváme na další, velmi důležitý prvek, kterým je vzhled a celkový design e-shopu. 3 vteřiny a pryč Jakmile se vám podaří přivést na stránku potenciálního zákazníka, je velmi důležité jej na stránce udržet a následně přimět k prodeji. A samotný design vašeho obchodu je v tomto směru velmi důleižtým aspektem. Dle studií stačí uživateli pouhé 3 vteřiny, aby se rozhodl, zda-li na www stránce ...

zobrazit blog - zobrazit novinky

POUŽÍVÁME COOKIES - OK