webová řešení

Public relations (PR)

S termínem pí-ár jste zajisté přišli do styku již mnohokrát. Co ale přesně znamená? Doslovné přeložení výrazu z angličtiny, vztahy s veřejností, nám moc nepomůže.

Public relations mají za úkol nenásilnou formou nabídnout zákazníkovi produkty firmy. Jedná se o dlouhodobou činnost společnosti, jejímž úkolem je komunikovat se zákazníky, zajímat se o jejich tužby, přání, potřeby, ale i stížnosti. Na základě toho nenásilně prezentovat své produkty a získávat zpětnou vazbu pro účely vyhodnocování výsledků komunikace.

PR se dělí na vnitřní (zaměřeno na zaměstnance) a vnější (zaměřeno na zákazníky). Nástroje PR mohou být například tiskové konference, zprávy či prohlášení, teambuildingy, firemní, propagační, kulturní či charitativní akce.

V rámci propagačních služeb vám dokážeme zpracovat sepsání PR článků na konkrétní více či méně odborné téma.

PR na Wikipedii

Naše reference
Redesign www stránky s napojením na externí podnikový systém Responzivní web pro moderní online prezentace Inzertní webový portál na pronájem reklamních ploch
zobrazit další
Napsali o nás
Se společností BeCorp jsem byl velmi spokojen, vytvářela mi na míru rezervační systém ubytování v Chorvatsku, mohu jen doporučit, profesionální a lidské jednání, veškeré moje požadavky splnili. Rozhodně se na ně obrátím i s dalšími projekty ... Děkuji a doporučuji.
zobrazit další
Naši klienti
REALITY FLASH s.r.o.Ferratum Czech s.r.o.TS Plzeň a.s.Václav KoudelaVáclav KoudelaModul Servis s.r.o.Assessment Systems International s.r.o.idioma s.r.o.Fuji Koyo Czech, s.r.o.PRO TRAVEL CK s.r.o.
Blog o webdesignu
4. díl: Přehledný design aneb Jak rozjet nový internetový obchod

Poslední 4 týdny se vám pokoušíme sepsat ty nejdůležitější kroky, díky kterým dosáhnete se svým novým internetovým obchodem lepších výsledků. Dnes se opět podíváme na další, velmi důležitý prvek, kterým je vzhled a celkový design e-shopu. 3 vteřiny a pryč Jakmile se vám podaří přivést na stránku potenciálního zákazníka, je velmi důležité jej na stránce udržet a následně přimět k prodeji. A samotný design vašeho obchodu je v tomto směru velmi důleižtým aspektem. Dle studií stačí uživateli pouhé 3 vteřiny, aby se rozhodl, zda-li na www stránce ...

zobrazit blog - zobrazit novinky

POUŽÍVÁME COOKIES - OK