webová řešení

Public relations (PR)

S termínem pí-ár jste zajisté přišli do styku již mnohokrát. Co ale přesně znamená? Doslovné přeložení výrazu z angličtiny, vztahy s veřejností, nám moc nepomůže.

Public relations mají za úkol nenásilnou formou nabídnout zákazníkovi produkty firmy. Jedná se o dlouhodobou činnost společnosti, jejímž úkolem je komunikovat se zákazníky, zajímat se o jejich tužby, přání, potřeby, ale i stížnosti. Na základě toho nenásilně prezentovat své produkty a získávat zpětnou vazbu pro účely vyhodnocování výsledků komunikace.

PR se dělí na vnitřní (zaměřeno na zaměstnance) a vnější (zaměřeno na zákazníky). Nástroje PR mohou být například tiskové konference, zprávy či prohlášení, teambuildingy, firemní, propagační, kulturní či charitativní akce.

V rámci propagačních služeb vám dokážeme zpracovat sepsání PR článků na konkrétní více či méně odborné téma.

PR na Wikipedii

Naše reference
Tvorba www stránky pro plzeňskou restauraci Redesign webové stránky známé strojírenské společnosti Tvorba moderního webu nabízející zábavný způsob výuky angličtiny
zobrazit další

Jaká bude cena vašeho projektu?
NEZÁVAZNÁ POPTÁVKA

Napsali o nás
Když jsem zadával práci firmě BECORP, očekával jsem profesionální jednání i služby. Co jsem dostal však zcela předčilo všechny mé očekávání. Jednání ze strany zástupců firmy bylo příjemné, rychlé a vstřícné. Samotné práce probíhaly ve velmi vysokém tempu a během několika ...
zobrazit další
Naši klienti
REALITY FLASH s.r.o.Ferratum Czech s.r.o.TS Plzeň a.s.Václav KoudelaVáclav KoudelaModul Servis s.r.o.Assessment Systems International s.r.o.idioma s.r.o.Fuji Koyo Czech, s.r.o.PRO TRAVEL CK s.r.o.
Blog o webdesignu
4. díl: Přehledný design aneb Jak rozjet nový internetový obchod

Poslední 4 týdny se vám pokoušíme sepsat ty nejdůležitější kroky, díky kterým dosáhnete se svým novým internetovým obchodem lepších výsledků. Dnes se opět podíváme na další, velmi důležitý prvek, kterým je vzhled a celkový design e-shopu. 3 vteřiny a pryč Jakmile se vám podaří přivést na stránku potenciálního zákazníka, je velmi důležité jej na stránce udržet a následně přimět k prodeji. A samotný design vašeho obchodu je v tomto směru velmi důleižtým aspektem. Dle studií stačí uživateli pouhé 3 vteřiny, aby se rozhodl, zda-li na www stránce ...

zobrazit blog - zobrazit novinky

POUŽÍVÁME COOKIES - OK