webová řešení

Pay per click (PPC)

Reklamní PPC (pay per click – platba za proklik) systémy, mezi které patří např. AdWords od společnosti Google nebo Sklik od Seznamu, nabízejí svým inzerentům možnost bezplatné inzerce svých produktů a za platbu si účtují až v momentě, kdy je kliknuto na reklamu inzerenta. Ceny za proklik se většinou pohybují řádově v jednotkách korun českých.

Mezi hlavní a nesporné výhody PPC systémů je skvělá měřitelnost nákladů vs. výnosů. Systémy nabízejí svým inzerentům detailní a přehledné statistiky nákladů, zobrazení, prokliků, konverzí, cílů, výnosů a mnoho dalšího. Nejen díky velkému množství užitečných dat tyto systémy milují marketéři a weboví analytici.

Kromě rozsáhlých statistik ale PPC systémy přinášejí také velmi zajímavá a důležitá data pro účely optimalizace pro vyhledávače, v podobě seznamů klíčových slov, jejich oblíbenosti a především hledanosti a proklikovosti.

PPC na Wikipedii

Potřebujete vytvořit web, e-shop, aplikaci?
NEZÁVAZNÁ POPTÁVKA

Naše reference
Salon Olivia - kadeřnický salon Marienbad Kurtourismus s.r.o. ProTravel CK s.r.o.
zobrazit další
Napsali o nás
Firma BECORP navrhovavala zcela samostatně a iniciativně podněty, které jako neprofesionál v tomto oboru velmi oceňuji. Samotné zpracování zadaného úkolu proběhlo v termínu. Vzhledem k tomu, že jsem ponechala designovou úpravu stránek plně v kompetenci zástupců firmy, ...
zobrazit další
Naši klienti
REALITY FLASH s.r.o.Ferratum Czech s.r.o.TS Plzeň a.s.Václav KoudelaVáclav KoudelaModul Servis s.r.o.Assessment Systems International s.r.o.idioma s.r.o.Fuji Koyo Czech, s.r.o.PRO TRAVEL CK s.r.o.
Blog o webdesignu
4. díl: Přehledný design aneb Jak rozjet nový internetový obchod

Poslední 4 týdny se vám pokoušíme sepsat ty nejdůležitější kroky, díky kterým dosáhnete se svým novým internetovým obchodem lepších výsledků. Dnes se opět podíváme na další, velmi důležitý prvek, kterým je vzhled a celkový design e-shopu. 3 vteřiny a pryč Jakmile se vám podaří přivést na stránku potenciálního zákazníka, je velmi důležité jej na stránce udržet a následně přimět k prodeji. A samotný design vašeho obchodu je v tomto směru velmi důleižtým aspektem. Dle studií stačí uživateli pouhé 3 vteřiny, aby se rozhodl, zda-li na www stránce ...

zobrazit blog - zobrazit novinky

COOKIES - OK