webová řešení

Pay per click (PPC)

Reklamní PPC (pay per click – platba za proklik) systémy, mezi které patří např. AdWords od společnosti Google nebo Sklik od Seznamu, nabízejí svým inzerentům možnost bezplatné inzerce svých produktů a za platbu si účtují až v momentě, kdy je kliknuto na reklamu inzerenta. Ceny za proklik se většinou pohybují řádově v jednotkách korun českých.

Mezi hlavní a nesporné výhody PPC systémů je skvělá měřitelnost nákladů vs. výnosů. Systémy nabízejí svým inzerentům detailní a přehledné statistiky nákladů, zobrazení, prokliků, konverzí, cílů, výnosů a mnoho dalšího. Nejen díky velkému množství užitečných dat tyto systémy milují marketéři a weboví analytici.

Kromě rozsáhlých statistik ale PPC systémy přinášejí také velmi zajímavá a důležitá data pro účely optimalizace pro vyhledávače, v podobě seznamů klíčových slov, jejich oblíbenosti a především hledanosti a proklikovosti.

PPC na Wikipedii

Naše reference
Pracovní agentura Atlas, spol. s r. o. Zájezdy pro děti s.r.o. Hot Springs - výroba loga a vizitek
zobrazit další

Jaká bude cena vašeho projektu?
NEZÁVAZNÁ POPTÁVKA

Napsali o nás
Firma BECORP nám vytvořila stránky pro volnočasový klub. Velmi pěkný design, veselé barvy a pro nás jednoduchá administrace. V případě jakéhokoli problému se můžeme spolehnout na velmi rychlé a příjemné jednání. Tímto chceme firmě BECORP poděkovat za úžasné stránky.
zobrazit další
Naši klienti
REALITY FLASH s.r.o.Ferratum Czech s.r.o.TS Plzeň a.s.Václav KoudelaVáclav KoudelaModul Servis s.r.o.Assessment Systems International s.r.o.idioma s.r.o.Fuji Koyo Czech, s.r.o.PRO TRAVEL CK s.r.o.
Blog o webdesignu
4. díl: Přehledný design aneb Jak rozjet nový internetový obchod

Poslední 4 týdny se vám pokoušíme sepsat ty nejdůležitější kroky, díky kterým dosáhnete se svým novým internetovým obchodem lepších výsledků. Dnes se opět podíváme na další, velmi důležitý prvek, kterým je vzhled a celkový design e-shopu. 3 vteřiny a pryč Jakmile se vám podaří přivést na stránku potenciálního zákazníka, je velmi důležité jej na stránce udržet a následně přimět k prodeji. A samotný design vašeho obchodu je v tomto směru velmi důleižtým aspektem. Dle studií stačí uživateli pouhé 3 vteřiny, aby se rozhodl, zda-li na www stránce ...

zobrazit blog - zobrazit novinky

POUŽÍVÁME COOKIES - OK