webová řešení

On-page faktory

Pojem on-page faktory je používán především ve spojitosti s optimalizací www stránek pro vyhledávače, angl. zrk. SEO. Jedná se o konkrétní prvky stránek, které mají přímý vliv na pozici webu v rámci výsledků vyhledávání. Správným nastavením těchto prvků je možné pozice www stránky vylepšit a zvýšit tak případně i návštěvnost webu.

Základní on-page faktory

Title

Párový tag <title>, který je umístěn v hlavičce stránky, obsahuje titulek dané podstránky webu, který by měl několika málo slovy popsat obsah stránky. Titulek by měl být ideálně unikátní v rámci celého webu.

Meta tagy

Důležitým meta tagem je bez pochyby párový tag <description> obsahující krátký popisek shrnující obsah podstránky webu. Obsah tagu bývá velmi často použit vyhledávacími roboty jako popisek stránky ve výsledcích vyhledávání a je tedy výhodné jej napsat co nejatraktivněji.

Druhým zajímavým meta tagem je <keywords>, který by měl obsahovat seznam klíčových slov, na která se daná podstránka soustředí. V dnešní době je však nutné dodat, že se jedná o již absolutně zbytečný prvek a jeho vyplněním vůbec nic nezískáte.

Nadpisy

Webová technologie HTML dovoluje vytvořit až 6 druhů nadpisů – <h1-6>. Nadpis první úrovně má z pohledu SEO největší váhu, nadpis šesté úrovně naopak nejmenší. Nadpisy by zároveň měly být na stránce uspořádány hierarchicky.

Anchor texty

Správně zvolené viditelné klikací popisky hypertextových odkazů, tzv. anchor texty, velmi napomáhají uživatelům v orientaci na webové stránce – vždy přesně ví, kam se po prokliku konkrétního odkazu dostane.

Atributy title a alt

Atribut title je používán především u odkazů, kde obsahuje krátkou informaci o tom, kam se uživatel po prokliknutí daného odkazu dostane. Atribut alt značí alternativní popisek obrázku, který se na stránce nachází. Oba dva atributy by měly být ideálně vždy vyplněny relevantními informacemi.

Soubory pro roboty

Z pohledu SEO jsou velmi důležitými on-page faktory soubory robots.txt, obsahuje informace pro vyhledávací roboty, a sitemap.xml, obsahuje strukturovaný seznam všech podstránek daného webu napsaný v jazyce XML.

On-page faktory na MOZ

Naše reference
Nový e-shop sportovní zn. Saller PostovneZdarma - mobilní aplikace slevového serveru Nový web pro autobazar Auto Mega
zobrazit další

Jaká bude cena vašeho projektu?
NEZÁVAZNÁ POPTÁVKA

Napsali o nás
Spolupráce s firmou BECORP byla od začátku do konce perfektní. Rychlé a přesné zpracování grafického návrhu dle našich představ a požadavků. Již za pár dnů od schválení finálního designu byly stránky naplněny texty, fotkami, formuláři a plně připraveny pro vypuštění do ...
zobrazit další
Naši klienti
REALITY FLASH s.r.o.Ferratum Czech s.r.o.TS Plzeň a.s.Václav KoudelaVáclav KoudelaModul Servis s.r.o.Assessment Systems International s.r.o.idioma s.r.o.Fuji Koyo Czech, s.r.o.PRO TRAVEL CK s.r.o.
Blog o webdesignu
4. díl: Přehledný design aneb Jak rozjet nový internetový obchod

Poslední 4 týdny se vám pokoušíme sepsat ty nejdůležitější kroky, díky kterým dosáhnete se svým novým internetovým obchodem lepších výsledků. Dnes se opět podíváme na další, velmi důležitý prvek, kterým je vzhled a celkový design e-shopu. 3 vteřiny a pryč Jakmile se vám podaří přivést na stránku potenciálního zákazníka, je velmi důležité jej na stránce udržet a následně přimět k prodeji. A samotný design vašeho obchodu je v tomto směru velmi důleižtým aspektem. Dle studií stačí uživateli pouhé 3 vteřiny, aby se rozhodl, zda-li na www stránce ...

zobrazit blog - zobrazit novinky

POUŽÍVÁME COOKIES - OK