webová řešení

Mikrodata

Mikrodata jsou speciální značky, doplňující specifikaci značkovacího jazyka HTML, které udávají sémantický význam obsahu webových stránek.

Díky mikrodatům je možné označit určité části obsahu www stránky a určit tak jejich sémantický význam – datum, čas, váha, věk apod. Tyto značky umí zpracovat také vyhledávací roboti a skutečně pochopit sémantický význam obsahu stránky. Na základě lepšího pochopení obsahu stránek pak dokáží fulltextové vyhledávače nabídnout svým uživatelům relevantnější výsledky, což ve finále pomůže i samotným majitelům webů.

Mikrodata na Wikipedii

Naše reference
Zájezdy pro děti s.r.o. Žehlíme rádi - žehlení na zakázku Internetový obchod Royal Brand
zobrazit další

Jaká bude cena vašeho projektu?
NEZÁVAZNÁ POPTÁVKA

Napsali o nás
Spolupráci s p. Bergerem mohu doporučit pro solidní jednání a kvalitně odvedenou práci. Do budoucna plánujeme vzájemně spolupracovat na dalším vývoji.
zobrazit další
Naši klienti
REALITY FLASH s.r.o.Ferratum Czech s.r.o.TS Plzeň a.s.Václav KoudelaVáclav KoudelaModul Servis s.r.o.Assessment Systems International s.r.o.idioma s.r.o.Fuji Koyo Czech, s.r.o.PRO TRAVEL CK s.r.o.
Blog o webdesignu
4. díl: Přehledný design aneb Jak rozjet nový internetový obchod

Poslední 4 týdny se vám pokoušíme sepsat ty nejdůležitější kroky, díky kterým dosáhnete se svým novým internetovým obchodem lepších výsledků. Dnes se opět podíváme na další, velmi důležitý prvek, kterým je vzhled a celkový design e-shopu. 3 vteřiny a pryč Jakmile se vám podaří přivést na stránku potenciálního zákazníka, je velmi důležité jej na stránce udržet a následně přimět k prodeji. A samotný design vašeho obchodu je v tomto směru velmi důleižtým aspektem. Dle studií stačí uživateli pouhé 3 vteřiny, aby se rozhodl, zda-li na www stránce ...

zobrazit blog - zobrazit novinky

POUŽÍVÁME COOKIES - OK