webová řešení

Konverze

Termín konverze má řadu významů a záleží na oboru, kde jej použijeme. V online marketingu tento výraz označuje skutečnost, kdy uživatel vykonal konkrétní akci, např. na webových stránkách, kterou provozovatel webu očekával a chtěl k této akci uživatele dovést. Většinou se jedná o obchodně či finančně prospěšnou akci.

Typy konverzí

  • vytvoření objednávky v e-shopu
  • vyplnění formuláře
  • odeslání e-mailu
  • vytočení telefonního čísla
  • přihlášení k newsletteru

Konverní poměr či míra konverze jsou pak statistické termíny, které nám říkají, jaký byl poměr všech uživatelů, kteří konverzi mohli provést a těch, kteří ji skutečně provedli.

Konverze na Wikipedii

Naše reference
Checky - analytická aplikace Pracovní agentura Atlas, spol. s r. o. Nový web pro autobazar Auto Mega
zobrazit další

Jaká bude cena vašeho projektu?
NEZÁVAZNÁ POPTÁVKA

Napsali o nás
Všechno v pohodě, lidová cena, žádný problém. Mám rád firmy, kde se dá všechno dohodnou s jediným člověkem.
zobrazit další
Naši klienti
REALITY FLASH s.r.o.Ferratum Czech s.r.o.TS Plzeň a.s.Václav KoudelaVáclav KoudelaModul Servis s.r.o.Assessment Systems International s.r.o.idioma s.r.o.Fuji Koyo Czech, s.r.o.PRO TRAVEL CK s.r.o.
Blog o webdesignu
4. díl: Přehledný design aneb Jak rozjet nový internetový obchod

Poslední 4 týdny se vám pokoušíme sepsat ty nejdůležitější kroky, díky kterým dosáhnete se svým novým internetovým obchodem lepších výsledků. Dnes se opět podíváme na další, velmi důležitý prvek, kterým je vzhled a celkový design e-shopu. 3 vteřiny a pryč Jakmile se vám podaří přivést na stránku potenciálního zákazníka, je velmi důležité jej na stránce udržet a následně přimět k prodeji. A samotný design vašeho obchodu je v tomto směru velmi důleižtým aspektem. Dle studií stačí uživateli pouhé 3 vteřiny, aby se rozhodl, zda-li na www stránce ...

zobrazit blog - zobrazit novinky

POUŽÍVÁME COOKIES - OK