webová řešení

Konverze

Termín konverze má řadu významů a záleží na oboru, kde jej použijeme. V online marketingu tento výraz označuje skutečnost, kdy uživatel vykonal konkrétní akci, např. na webových stránkách, kterou provozovatel webu očekával a chtěl k této akci uživatele dovést. Většinou se jedná o obchodně či finančně prospěšnou akci.

Typy konverzí

  • vytvoření objednávky v e-shopu
  • vyplnění formuláře
  • odeslání e-mailu
  • vytočení telefonního čísla
  • přihlášení k newsletteru

Konverní poměr či míra konverze jsou pak statistické termíny, které nám říkají, jaký byl poměr všech uživatelů, kteří konverzi mohli provést a těch, kteří ji skutečně provedli.

Konverze na Wikipedii

Naše reference
Tvorba www stránky pro pražský hotel v centru metropole Moderní responzivní plný funkcí pro plzeňskou cestovní kancelář Inzertní webový portál na pronájem reklamních ploch
zobrazit další
Napsali o nás
S firmou BECORP jsme velice spokojeni. Vždy nám vychází vstříc a naše požadované úpravy a doplňující akce jsou realizovány během dne. Ceny jsou vyhovující.
zobrazit další
Naši klienti
REALITY FLASH s.r.o.Ferratum Czech s.r.o.TS Plzeň a.s.Václav KoudelaVáclav KoudelaModul Servis s.r.o.Assessment Systems International s.r.o.idioma s.r.o.Fuji Koyo Czech, s.r.o.PRO TRAVEL CK s.r.o.
Blog o webdesignu
4. díl: Přehledný design aneb Jak rozjet nový internetový obchod

Poslední 4 týdny se vám pokoušíme sepsat ty nejdůležitější kroky, díky kterým dosáhnete se svým novým internetovým obchodem lepších výsledků. Dnes se opět podíváme na další, velmi důležitý prvek, kterým je vzhled a celkový design e-shopu. 3 vteřiny a pryč Jakmile se vám podaří přivést na stránku potenciálního zákazníka, je velmi důležité jej na stránce udržet a následně přimět k prodeji. A samotný design vašeho obchodu je v tomto směru velmi důleižtým aspektem. Dle studií stačí uživateli pouhé 3 vteřiny, aby se rozhodl, zda-li na www stránce ...

zobrazit blog - zobrazit novinky

POUŽÍVÁME COOKIES - OK