webová řešení

Klíčové slovo

Termínem klíčové slovo či klíčové spojení je označován konkrétní slovní výraz, na který je optimalizována internetová stránka v rámci SEO. Klíčová slova jsou také výrazy, které zadává uživatel do fulltextového vyhledávače s předpokladem, že dostane seznam relevantních webů vzhledem k zadanému klíčovému slovu.

Klíčová slova a spojení se vyskytují na internetové stránce v titulku, nadpisech, odstavcích či názvech obrázků. Jednoduše ve možných on-page faktorech stránky. Majitelé se snaží do svých www stránek vložit taková klíčová slova, u kterých předpokládají, že je budou potenciální zákazníci zadávat do známých webových vyhledávačů.

Naše reference
Tvorba responzivní www stránky s moto vybavením Tvorba firemního webu pro nadnárodní strojírenskou společnost Redesign www stránky s napojením na externí podnikový systém
zobrazit další
Napsali o nás
Skvělá spolupráce, vytvoření webu přesně podle našich představ. Přístup a rychlost reakcí na podněty při vývoji stránek byla perfektní. Všem doporučuji !!!
zobrazit další
Naši klienti
REALITY FLASH s.r.o.Ferratum Czech s.r.o.TS Plzeň a.s.Václav KoudelaVáclav KoudelaModul Servis s.r.o.Assessment Systems International s.r.o.idioma s.r.o.Fuji Koyo Czech, s.r.o.PRO TRAVEL CK s.r.o.
Blog o webdesignu
4. díl: Přehledný design aneb Jak rozjet nový internetový obchod

Poslední 4 týdny se vám pokoušíme sepsat ty nejdůležitější kroky, díky kterým dosáhnete se svým novým internetovým obchodem lepších výsledků. Dnes se opět podíváme na další, velmi důležitý prvek, kterým je vzhled a celkový design e-shopu. 3 vteřiny a pryč Jakmile se vám podaří přivést na stránku potenciálního zákazníka, je velmi důležité jej na stránce udržet a následně přimět k prodeji. A samotný design vašeho obchodu je v tomto směru velmi důleižtým aspektem. Dle studií stačí uživateli pouhé 3 vteřiny, aby se rozhodl, zda-li na www stránce ...

zobrazit blog - zobrazit novinky

POUŽÍVÁME COOKIES - OK