webová řešení

Klíčové slovo

Termínem klíčové slovo či klíčové spojení je označován konkrétní slovní výraz, na který je optimalizována internetová stránka v rámci SEO. Klíčová slova jsou také výrazy, které zadává uživatel do fulltextového vyhledávače s předpokladem, že dostane seznam relevantních webů vzhledem k zadanému klíčovému slovu.

Klíčová slova a spojení se vyskytují na internetové stránce v titulku, nadpisech, odstavcích či názvech obrázků. Jednoduše ve možných on-page faktorech stránky. Majitelé se snaží do svých www stránek vložit taková klíčová slova, u kterých předpokládají, že je budou potenciální zákazníci zadávat do známých webových vyhledávačů.

Naše reference
Ploty Šmíd - výstavba plotů ArtJam - e-shop s textilem Salon Olivia - kadeřnický salon
zobrazit další

Jaká bude cena vašeho projektu?
NEZÁVAZNÁ POPTÁVKA

Napsali o nás
Moderní design, intuitivní navigace, správná funkčnost, rychlé zpracování. Služby, se kterými musí být spokojen snad každý. Tímto chci společnosti BECORP poděkovat za vytvoření našich stránek.
zobrazit další
Naši klienti
REALITY FLASH s.r.o.Ferratum Czech s.r.o.TS Plzeň a.s.Václav KoudelaVáclav KoudelaModul Servis s.r.o.Assessment Systems International s.r.o.idioma s.r.o.Fuji Koyo Czech, s.r.o.PRO TRAVEL CK s.r.o.
Blog o webdesignu
4. díl: Přehledný design aneb Jak rozjet nový internetový obchod

Poslední 4 týdny se vám pokoušíme sepsat ty nejdůležitější kroky, díky kterým dosáhnete se svým novým internetovým obchodem lepších výsledků. Dnes se opět podíváme na další, velmi důležitý prvek, kterým je vzhled a celkový design e-shopu. 3 vteřiny a pryč Jakmile se vám podaří přivést na stránku potenciálního zákazníka, je velmi důležité jej na stránce udržet a následně přimět k prodeji. A samotný design vašeho obchodu je v tomto směru velmi důleižtým aspektem. Dle studií stačí uživateli pouhé 3 vteřiny, aby se rozhodl, zda-li na www stránce ...

zobrazit blog - zobrazit novinky

POUŽÍVÁME COOKIES - OK