webová řešení

Google webmaster tools (GWT)

Nástroj Google webmaster tools (zkr. GWT), známý také jako Google search console, je analytický nástroj od společnosti Google pro webové vývojáře a majitele webových stránek. Nástroj slouží především ke sledování statistik daných www stránek v rámci fulltextového vyhledávače společnosti Google. Nástroj GWT je poskytován zdarma a k jeho využívání stačí jednoduchá registrace.

Google webmaster tools je nedocenitelným pomocníkem každého webového vývojáře. Poskytuje statistické a jiné užitečné údaje o webových stránkách, které spravujete. Abyste mohli GWT využívat, je potřeba danou stránku do nástroje přidat a následně ověřit, že jste její vlastníci. Po úspěšném ověření začne aplikace automaticky shromažďovat data o webové stránce. Než se vám zobrazí první údaje, je však potřeba pár dní vydržet.

Co všechno GWT umí

GWT na Wikipedii

Naše reference
Propracovaná internetová stránka se zájezdy pro školy E-shop se fotbalovým vybavením Výroba loga a vizitek pro wellness salón
zobrazit další

Jaká bude cena vašeho projektu?
NEZÁVAZNÁ POPTÁVKA

Napsali o nás
Když jsem zadával práci firmě BECORP, očekával jsem profesionální jednání i služby. Co jsem dostal však zcela předčilo všechny mé očekávání. Jednání ze strany zástupců firmy bylo příjemné, rychlé a vstřícné. Samotné práce probíhaly ve velmi vysokém tempu a během několika ...
zobrazit další
Naši klienti
REALITY FLASH s.r.o.Ferratum Czech s.r.o.TS Plzeň a.s.Václav KoudelaVáclav KoudelaModul Servis s.r.o.Assessment Systems International s.r.o.idioma s.r.o.Fuji Koyo Czech, s.r.o.PRO TRAVEL CK s.r.o.
Blog o webdesignu
4. díl: Přehledný design aneb Jak rozjet nový internetový obchod

Poslední 4 týdny se vám pokoušíme sepsat ty nejdůležitější kroky, díky kterým dosáhnete se svým novým internetovým obchodem lepších výsledků. Dnes se opět podíváme na další, velmi důležitý prvek, kterým je vzhled a celkový design e-shopu. 3 vteřiny a pryč Jakmile se vám podaří přivést na stránku potenciálního zákazníka, je velmi důležité jej na stránce udržet a následně přimět k prodeji. A samotný design vašeho obchodu je v tomto směru velmi důleižtým aspektem. Dle studií stačí uživateli pouhé 3 vteřiny, aby se rozhodl, zda-li na www stránce ...

zobrazit blog - zobrazit novinky

POUŽÍVÁME COOKIES - OK