webová řešení

Google analytics (GA)

Google analytics je analytický nástroj od společnosti Google pro webové vývojáře a majitele webových stránek. Nástroj sleduje návštěvníky webu, na kterém je nasazen, tato data průběžně zpracovává a následně zobrazuje různé statistiky v přehledném webovém rozhraní. Nástroj Google analytics je zdarma a pro jeho využívání se stačí zaregistrovat.

Po zaregistrování vám aplikace vygeneruje javascriptový kód, který je potřeba vložit do zdrojového kódu vašeho webu. Pak již začnete získávat analytická data a možnost s nimi pracovat. Google analytics vám umožní vytvářet různorodé přehledy, filtrovat uživatele dle země, jazyka, lokality, prohlížeče, zařízení a mnoho dalších parametrů. Aplikace vám dokonce umožňuje sledovat návštěvníky webu v reálném čase. Jednodušší alternativou pro měření návštěvnosti může být česká služba Toplist.

Investujete-li do reklamních PPC systémů, zajisté využíváte proměnné pro měření proklikovosti konkrétních reklam či klíčových slov. Tyto proměnné dokáže nástroj Google analytics zaznamenat a poté vám zobrazit kolik návštěvníků přišlo díky které reklamě ve vaší reklamní kampani. Při vytváření proměnných vám může pomoci automatický generátor od společnosti Google.

GA na Wikipedii

Naše reference
Checky - analytická aplikace PostovneZdarma - mobilní aplikace slevového serveru ArtJam - e-shop s textilem
zobrazit další

Jaká bude cena vašeho projektu?
NEZÁVAZNÁ POPTÁVKA

Napsali o nás
Když jsem zadával práci firmě BECORP, očekával jsem profesionální jednání i služby. Co jsem dostal však zcela předčilo všechny mé očekávání. Jednání ze strany zástupců firmy bylo příjemné, rychlé a vstřícné. Samotné práce probíhaly ve velmi vysokém tempu a během několika ...
zobrazit další
Naši klienti
REALITY FLASH s.r.o.Ferratum Czech s.r.o.TS Plzeň a.s.Václav KoudelaVáclav KoudelaModul Servis s.r.o.Assessment Systems International s.r.o.idioma s.r.o.Fuji Koyo Czech, s.r.o.PRO TRAVEL CK s.r.o.
Blog o webdesignu
4. díl: Přehledný design aneb Jak rozjet nový internetový obchod

Poslední 4 týdny se vám pokoušíme sepsat ty nejdůležitější kroky, díky kterým dosáhnete se svým novým internetovým obchodem lepších výsledků. Dnes se opět podíváme na další, velmi důležitý prvek, kterým je vzhled a celkový design e-shopu. 3 vteřiny a pryč Jakmile se vám podaří přivést na stránku potenciálního zákazníka, je velmi důležité jej na stránce udržet a následně přimět k prodeji. A samotný design vašeho obchodu je v tomto směru velmi důleižtým aspektem. Dle studií stačí uživateli pouhé 3 vteřiny, aby se rozhodl, zda-li na www stránce ...

zobrazit blog - zobrazit novinky

POUŽÍVÁME COOKIES - OK