webová řešení

Google analytics (GA)

Google analytics je analytický nástroj od společnosti Google pro webové vývojáře a majitele webových stránek. Nástroj sleduje návštěvníky webu, na kterém je nasazen, tato data průběžně zpracovává a následně zobrazuje různé statistiky v přehledném webovém rozhraní. Nástroj Google analytics je zdarma a pro jeho využívání se stačí zaregistrovat.

Po zaregistrování vám aplikace vygeneruje javascriptový kód, který je potřeba vložit do zdrojového kódu vašeho webu. Pak již začnete získávat analytická data a možnost s nimi pracovat. Google analytics vám umožní vytvářet různorodé přehledy, filtrovat uživatele dle země, jazyka, lokality, prohlížeče, zařízení a mnoho dalších parametrů. Aplikace vám dokonce umožňuje sledovat návštěvníky webu v reálném čase. Jednodušší alternativou pro měření návštěvnosti může být česká služba Toplist.

Investujete-li do reklamních PPC systémů, zajisté využíváte proměnné pro měření proklikovosti konkrétních reklam či klíčových slov. Tyto proměnné dokáže nástroj Google analytics zaznamenat a poté vám zobrazit kolik návštěvníků přišlo díky které reklamě ve vaší reklamní kampani. Při vytváření proměnných vám může pomoci automatický generátor od společnosti Google.

GA na Wikipedii

Potřebujete vytvořit web, e-shop, aplikaci?
NEZÁVAZNÁ POPTÁVKA

Naše reference
ePortfolio - online prezentace idioma s.r.o. Žehlíme rádi - žehlení na zakázku
zobrazit další
Napsali o nás
Naprostá spokojenost, příjemné jednání.
zobrazit další
Naši klienti
REALITY FLASH s.r.o.Ferratum Czech s.r.o.TS Plzeň a.s.Václav KoudelaVáclav KoudelaModul Servis s.r.o.Assessment Systems International s.r.o.idioma s.r.o.Fuji Koyo Czech, s.r.o.PRO TRAVEL CK s.r.o.
Blog o webdesignu
4. díl: Přehledný design aneb Jak rozjet nový internetový obchod

Poslední 4 týdny se vám pokoušíme sepsat ty nejdůležitější kroky, díky kterým dosáhnete se svým novým internetovým obchodem lepších výsledků. Dnes se opět podíváme na další, velmi důležitý prvek, kterým je vzhled a celkový design e-shopu. 3 vteřiny a pryč Jakmile se vám podaří přivést na stránku potenciálního zákazníka, je velmi důležité jej na stránce udržet a následně přimět k prodeji. A samotný design vašeho obchodu je v tomto směru velmi důleižtým aspektem. Dle studií stačí uživateli pouhé 3 vteřiny, aby se rozhodl, zda-li na www stránce ...

zobrazit blog - zobrazit novinky

COOKIES - OK