webová řešení

Doména a subdoména

Internetová doména je jednoznačné označení konkrétní www stránky v síti World Wide Web. V rámci celé sítě nemohou existovat dvě stejné domény. Domény zastupují IP adresy, díky čemuž si můžeme snadněji pamatovat identifikátor svého oblíbeného webu. Namísto složité změni čísel a teček 74.125.224.72 si stačí pamatovat www.google.com.

Internetové domény se dělí na národní (.cz, .de, .it aj.) a generické (.com, .net, .org aj.). Samotná doména se pak dále dělí na doménu 1. řádu, 2. řádu, 3. řádu, příp. další stupně, které však nejsou tak časté.

Jednoduchý technický rozbor domény www.google.com:

  • část com – generická doména 1. řádu
  • část google – doména 2. řádu
  • část www – (základní) doména 3. řádu, často nazývaná také subdoména

Jak a kde zaregistrovat vlastní doménu si můžete přečíst v samostatném článku na našem blogu.

Naše reference
Salon Olivia - kadeřnický salon Hot Springs - výroba loga a vizitek Žehlíme rádi - žehlení na zakázku
zobrazit další

Jaká bude cena vašeho projektu?
NEZÁVAZNÁ POPTÁVKA

Napsali o nás
Se službami společnosti BECORP GROUP s.r.o. jsem po zhruba roční spolupráci velmi spokojen. Pracují spolehlivě, rychle a za rozumnou odměnu. Po předchozích špatných zkušenostech jsem konečně narazil na někoho, kdo pružně komunikuje, což je pro nás zásadní.
zobrazit další
Naši klienti
REALITY FLASH s.r.o.Ferratum Czech s.r.o.TS Plzeň a.s.Václav KoudelaVáclav KoudelaModul Servis s.r.o.Assessment Systems International s.r.o.idioma s.r.o.Fuji Koyo Czech, s.r.o.PRO TRAVEL CK s.r.o.
Blog o webdesignu
4. díl: Přehledný design aneb Jak rozjet nový internetový obchod

Poslední 4 týdny se vám pokoušíme sepsat ty nejdůležitější kroky, díky kterým dosáhnete se svým novým internetovým obchodem lepších výsledků. Dnes se opět podíváme na další, velmi důležitý prvek, kterým je vzhled a celkový design e-shopu. 3 vteřiny a pryč Jakmile se vám podaří přivést na stránku potenciálního zákazníka, je velmi důležité jej na stránce udržet a následně přimět k prodeji. A samotný design vašeho obchodu je v tomto směru velmi důleižtým aspektem. Dle studií stačí uživateli pouhé 3 vteřiny, aby se rozhodl, zda-li na www stránce ...

zobrazit blog - zobrazit novinky

POUŽÍVÁME COOKIES - OK