webová řešení

Doména a subdoména

Internetová doména je jednoznačné označení konkrétní www stránky v síti World Wide Web. V rámci celé sítě nemohou existovat dvě stejné domény. Domény zastupují IP adresy, díky čemuž si můžeme snadněji pamatovat identifikátor svého oblíbeného webu. Namísto složité změni čísel a teček 74.125.224.72 si stačí pamatovat www.google.com.

Internetové domény se dělí na národní (.cz, .de, .it aj.) a generické (.com, .net, .org aj.). Samotná doména se pak dále dělí na doménu 1. řádu, 2. řádu, 3. řádu, příp. další stupně, které však nejsou tak časté.

Jednoduchý technický rozbor domény www.google.com:

  • část com – generická doména 1. řádu
  • část google – doména 2. řádu
  • část www – (základní) doména 3. řádu, často nazývaná také subdoména

Jak a kde zaregistrovat vlastní doménu si můžete přečíst v samostatném článku na našem blogu.

Naše reference
Pracovní agentura Atlas, spol. s r. o. TS Plzeň a.s. ePortfolio - online prezentace
zobrazit další

Jaká bude cena vašeho projektu?
NEZÁVAZNÁ POPTÁVKA

Napsali o nás
S přístupem a prací pana Bergera jsem byl nadmíru spokojen a to od zadání zakázky až po finalizační úpravy. Přestože naše komunikace kvůli vzdálenosti probíhala hlavně mailem a telefonicky, nedocházelo k žádným významnějším šumům a vždy jsem se mohl spolehnout na rychlý ...
zobrazit další
Naši klienti
REALITY FLASH s.r.o.Ferratum Czech s.r.o.TS Plzeň a.s.Václav KoudelaVáclav KoudelaModul Servis s.r.o.Assessment Systems International s.r.o.idioma s.r.o.Fuji Koyo Czech, s.r.o.PRO TRAVEL CK s.r.o.
Blog o webdesignu
4. díl: Přehledný design aneb Jak rozjet nový internetový obchod

Poslední 4 týdny se vám pokoušíme sepsat ty nejdůležitější kroky, díky kterým dosáhnete se svým novým internetovým obchodem lepších výsledků. Dnes se opět podíváme na další, velmi důležitý prvek, kterým je vzhled a celkový design e-shopu. 3 vteřiny a pryč Jakmile se vám podaří přivést na stránku potenciálního zákazníka, je velmi důležité jej na stránce udržet a následně přimět k prodeji. A samotný design vašeho obchodu je v tomto směru velmi důleižtým aspektem. Dle studií stačí uživateli pouhé 3 vteřiny, aby se rozhodl, zda-li na www stránce ...

zobrazit blog - zobrazit novinky

POUŽÍVÁME COOKIES - OK