webová řešení

Cost per thousand (CPT)

Anglický pojem cost per thousand (zkr. CPT) je v internetovém prostředí hojně používaný ve spojení s internetovou reklamou, především pak s tzv. PPC kampaněmi. CPT ukazuje celkovou cenu, kterou inzerent utratil za tisíc zobrazení dané reklamy.

CPT na Wikipedii

Naše reference
Tvorba jednoduchého a moderního webu Tvorba firemního webu pro nadnárodní strojírenskou společnost Moderní stránka kadeřnického salónu
zobrazit další
Napsali o nás
Velmi děkujeme firmě BECORP za vstřícný přístup a profesionalitu se kterou vytvořila naše webové stránky. Budeme se těšit na další spolupráci a všem, kdo se teprve chystají na své webovky, můžeme BECORP doporučit. Byť mladý kolektiv, ale velmi fundovaný a milý přístup.
zobrazit další
Naši klienti
REALITY FLASH s.r.o.Ferratum Czech s.r.o.TS Plzeň a.s.Václav KoudelaVáclav KoudelaModul Servis s.r.o.Assessment Systems International s.r.o.idioma s.r.o.Fuji Koyo Czech, s.r.o.PRO TRAVEL CK s.r.o.
Blog o webdesignu
4. díl: Přehledný design aneb Jak rozjet nový internetový obchod

Poslední 4 týdny se vám pokoušíme sepsat ty nejdůležitější kroky, díky kterým dosáhnete se svým novým internetovým obchodem lepších výsledků. Dnes se opět podíváme na další, velmi důležitý prvek, kterým je vzhled a celkový design e-shopu. 3 vteřiny a pryč Jakmile se vám podaří přivést na stránku potenciálního zákazníka, je velmi důležité jej na stránce udržet a následně přimět k prodeji. A samotný design vašeho obchodu je v tomto směru velmi důleižtým aspektem. Dle studií stačí uživateli pouhé 3 vteřiny, aby se rozhodl, zda-li na www stránce ...

zobrazit blog - zobrazit novinky

POUŽÍVÁME COOKIES - OK