webová řešení

Cost per thousand (CPT)

Anglický pojem cost per thousand (zkr. CPT) je v internetovém prostředí hojně používaný ve spojení s internetovou reklamou, především pak s tzv. PPC kampaněmi. CPT ukazuje celkovou cenu, kterou inzerent utratil za tisíc zobrazení dané reklamy.

CPT na Wikipedii

Naše reference
Zbrusu nový moderní e-shop se sportovním vybavením Kompletní redesign e-shopu s napojením na skladový systém Propracovaná internetová stránka se zájezdy pro školy
zobrazit další

Jaká bude cena vašeho projektu?
NEZÁVAZNÁ POPTÁVKA

Napsali o nás
S firmou BECORP jsem byl při vývoji mé mobilní aplikace velmi spokojen. Dokázali mi vytvořit funkční mobilní aplikaci. To co jsem měl v hlavě a všechny mé nápady a připomínky dokázali uvést do aplikace v průběhu vývoje. Jejich přístup byl opravdu až neuvěřitelně ...
zobrazit další
Naši klienti
REALITY FLASH s.r.o.Ferratum Czech s.r.o.TS Plzeň a.s.Václav KoudelaVáclav KoudelaModul Servis s.r.o.Assessment Systems International s.r.o.idioma s.r.o.Fuji Koyo Czech, s.r.o.PRO TRAVEL CK s.r.o.
Blog o webdesignu
4. díl: Přehledný design aneb Jak rozjet nový internetový obchod

Poslední 4 týdny se vám pokoušíme sepsat ty nejdůležitější kroky, díky kterým dosáhnete se svým novým internetovým obchodem lepších výsledků. Dnes se opět podíváme na další, velmi důležitý prvek, kterým je vzhled a celkový design e-shopu. 3 vteřiny a pryč Jakmile se vám podaří přivést na stránku potenciálního zákazníka, je velmi důležité jej na stránce udržet a následně přimět k prodeji. A samotný design vašeho obchodu je v tomto směru velmi důleižtým aspektem. Dle studií stačí uživateli pouhé 3 vteřiny, aby se rozhodl, zda-li na www stránce ...

zobrazit blog - zobrazit novinky

POUŽÍVÁME COOKIES - OK