webová řešení

Cost per thousand (CPT)

Anglický pojem cost per thousand (zkr. CPT) je v internetovém prostředí hojně používaný ve spojení s internetovou reklamou, především pak s tzv. PPC kampaněmi. CPT ukazuje celkovou cenu, kterou inzerent utratil za tisíc zobrazení dané reklamy.

CPT na Wikipedii

Naše reference
Moderní responzivní plný funkcí pro plzeňskou cestovní kancelář Inzertní webový portál na pronájem reklamních ploch Výroba responzivního portálu s auto-moto inzeráty a poptávkou
zobrazit další

Jaká bude cena vašeho projektu?
NEZÁVAZNÁ POPTÁVKA

Napsali o nás
Na základě úspěšné spolupráce při tvorbě stránek ivenezuela.cz jsme se obrátili na tuto firmu i s dalším naším projektem - zájezdy pro děti. Výsledek hovoří za vše. Spokojenost je jak na straně klienta, ke kterému se dostávají aktuální informace o volných místech a ...
zobrazit další
Naši klienti
REALITY FLASH s.r.o.Ferratum Czech s.r.o.TS Plzeň a.s.Václav KoudelaVáclav KoudelaModul Servis s.r.o.Assessment Systems International s.r.o.idioma s.r.o.Fuji Koyo Czech, s.r.o.PRO TRAVEL CK s.r.o.
Blog o webdesignu
4. díl: Přehledný design aneb Jak rozjet nový internetový obchod

Poslední 4 týdny se vám pokoušíme sepsat ty nejdůležitější kroky, díky kterým dosáhnete se svým novým internetovým obchodem lepších výsledků. Dnes se opět podíváme na další, velmi důležitý prvek, kterým je vzhled a celkový design e-shopu. 3 vteřiny a pryč Jakmile se vám podaří přivést na stránku potenciálního zákazníka, je velmi důležité jej na stránce udržet a následně přimět k prodeji. A samotný design vašeho obchodu je v tomto směru velmi důleižtým aspektem. Dle studií stačí uživateli pouhé 3 vteřiny, aby se rozhodl, zda-li na www stránce ...

zobrazit blog - zobrazit novinky

POUŽÍVÁME COOKIES - OK