webová řešení

Cost per click (CPC)

Cena za proklik (angl. Cost per click, zkr. CPC) je matematický termín využívaný v internetové reklamě. Jednoduše ukazuje cenu, kterou musel nebo musí inzerent zaplatit za každý proklik na jeho reklamu.

CPC na Wikipedii

Potřebujete vytvořit web, e-shop, aplikaci?
NEZÁVAZNÁ POPTÁVKA

Naše reference
Pracovní agentura Atlas, spol. s r. o. idioma s.r.o. ePortfolio - online prezentace
zobrazit další
Napsali o nás
Kreativní firmu BECORP jednoznačně doporučuji všem pro rychlé, spolehlivé a kvalitní vytvoření webových stránek. Velice oceňuji individuální přístup, operativní komunikaci, rychlost vyřízení našich požadavků, vstřícnost a příjemné jednání pana Jiřího Bergera. Velmi děkuji ...
zobrazit další
Naši klienti
REALITY FLASH s.r.o.Ferratum Czech s.r.o.TS Plzeň a.s.Václav KoudelaVáclav KoudelaModul Servis s.r.o.Assessment Systems International s.r.o.idioma s.r.o.Fuji Koyo Czech, s.r.o.PRO TRAVEL CK s.r.o.
Blog o webdesignu
4. díl: Přehledný design aneb Jak rozjet nový internetový obchod

Poslední 4 týdny se vám pokoušíme sepsat ty nejdůležitější kroky, díky kterým dosáhnete se svým novým internetovým obchodem lepších výsledků. Dnes se opět podíváme na další, velmi důležitý prvek, kterým je vzhled a celkový design e-shopu. 3 vteřiny a pryč Jakmile se vám podaří přivést na stránku potenciálního zákazníka, je velmi důležité jej na stránce udržet a následně přimět k prodeji. A samotný design vašeho obchodu je v tomto směru velmi důleižtým aspektem. Dle studií stačí uživateli pouhé 3 vteřiny, aby se rozhodl, zda-li na www stránce ...

zobrazit blog - zobrazit novinky

COOKIES - OK