Cost per click (CPC)
Cena za proklik (angl. Cost per click, zkr. CPC) je matematický termín využívaný v internetové reklamě. Jednoduše ukazuje cenu, kterou musel nebo musí inzerent zaplatit za každý proklik na jeho reklamu.
Cena za proklik (angl. Cost per click, zkr. CPC) je matematický termín využívaný v internetové reklamě. Jednoduše ukazuje cenu, kterou musel nebo musí inzerent zaplatit za každý proklik na jeho reklamu.
Spolupráce s firmou BECORP byla od začátku do konce perfektní. Rychlé a přesné zpracování grafického návrhu dle našich představ a požadavků. Již za pár dnů od schválení finálního designu byly stránky naplněny texty, fotkami, formuláři a plně připraveny pro vypuštění do ...zobrazit další
Poslední 4 týdny se vám pokoušíme sepsat ty nejdůležitější kroky, díky kterým dosáhnete se svým novým internetovým obchodem lepších výsledků. Dnes se opět podíváme na další, velmi důležitý prvek, kterým je vzhled a celkový design e-shopu. 3 vteřiny a pryč Jakmile se vám podaří přivést na stránku potenciálního zákazníka, je velmi důležité jej na stránce udržet a následně přimět k prodeji. A samotný design vašeho obchodu je v tomto směru velmi důleižtým aspektem. Dle studií stačí uživateli pouhé 3 vteřiny, aby se rozhodl, zda-li na www stránce ...