webová řešení

Cost per click (CPC)

Cena za proklik (angl. Cost per click, zkr. CPC) je matematický termín využívaný v internetové reklamě. Jednoduše ukazuje cenu, kterou musel nebo musí inzerent zaplatit za každý proklik na jeho reklamu.

CPC na Wikipedii

Naše reference
Super designový web energetického nápoje Zbrusu nový moderní e-shop se sportovním vybavením Tvorba moderního webu nabízející zábavný způsob výuky angličtiny
zobrazit další
Napsali o nás
Velmi individuální přístup, rozumná cena, perfektní jednání a skvělý výsledek v podobě funkčního eshopu na míru, určitě mohu jen doporučit.
zobrazit další
Naši klienti
REALITY FLASH s.r.o.Ferratum Czech s.r.o.TS Plzeň a.s.Václav KoudelaVáclav KoudelaModul Servis s.r.o.Assessment Systems International s.r.o.idioma s.r.o.Fuji Koyo Czech, s.r.o.PRO TRAVEL CK s.r.o.
Blog o webdesignu
4. díl: Přehledný design aneb Jak rozjet nový internetový obchod

Poslední 4 týdny se vám pokoušíme sepsat ty nejdůležitější kroky, díky kterým dosáhnete se svým novým internetovým obchodem lepších výsledků. Dnes se opět podíváme na další, velmi důležitý prvek, kterým je vzhled a celkový design e-shopu. 3 vteřiny a pryč Jakmile se vám podaří přivést na stránku potenciálního zákazníka, je velmi důležité jej na stránce udržet a následně přimět k prodeji. A samotný design vašeho obchodu je v tomto směru velmi důleižtým aspektem. Dle studií stačí uživateli pouhé 3 vteřiny, aby se rozhodl, zda-li na www stránce ...

zobrazit blog - zobrazit novinky

POUŽÍVÁME COOKIES - OK