webová řešení

Corporate identity

Ucelená firemní identita (angl. Corporate identity) je souhrn předpisů společnosti, které stanovují, jak bude firma vystupovat před veřejností. Do firemní identity patří především firemní barvy, grafické manuály, motta, slogany a jiné vizuální prvky reprezentující společnost.

Každá úspěšná společnost má stanoveny pravidla vnitřní a vnější firemní identity. Do vnitřní může spadat např. dresscode (styl oblékání zaměstnanců), do vnější pak firemní barvy, logo, webové stránky, polepy firemních automobilů apod. Všechny tyto projevy a podněty, se kterými daná společnost vystupuje na veřejnost musí dodržovat pravidla firemní identity, vše musí působit sjednoceně, aby zákazník věděl, o jakou společnost se jedná na první dobrou.

Chcete také vytvořit firemní identitu a posunout svoji společnost na novou úroveň? Stačí říct.

Firemní identita na Wikipedii

Naše reference
Internetový obchod Royal Brand TS Plzeň a.s. Zulum - plzeňský restaurant
zobrazit další

Jaká bude cena vašeho projektu?
NEZÁVAZNÁ POPTÁVKA

Napsali o nás
Skvělá spolupráce, profesionální team! Děkujeme a doporučujeme.
zobrazit další
Naši klienti
REALITY FLASH s.r.o.Ferratum Czech s.r.o.TS Plzeň a.s.Václav KoudelaVáclav KoudelaModul Servis s.r.o.Assessment Systems International s.r.o.idioma s.r.o.Fuji Koyo Czech, s.r.o.PRO TRAVEL CK s.r.o.
Blog o webdesignu
4. díl: Přehledný design aneb Jak rozjet nový internetový obchod

Poslední 4 týdny se vám pokoušíme sepsat ty nejdůležitější kroky, díky kterým dosáhnete se svým novým internetovým obchodem lepších výsledků. Dnes se opět podíváme na další, velmi důležitý prvek, kterým je vzhled a celkový design e-shopu. 3 vteřiny a pryč Jakmile se vám podaří přivést na stránku potenciálního zákazníka, je velmi důležité jej na stránce udržet a následně přimět k prodeji. A samotný design vašeho obchodu je v tomto směru velmi důleižtým aspektem. Dle studií stačí uživateli pouhé 3 vteřiny, aby se rozhodl, zda-li na www stránce ...

zobrazit blog - zobrazit novinky

POUŽÍVÁME COOKIES - OK