webová řešení

Click-through rate (CRT)

Míra prokliku (angl. Click-through rate, zrk. CRT) je veličina používaná v internetovém marketingu, která ukazuje poměr mezi celkovým počtem zobrazení reklamy a celkovým počtem prokliku na tuto reklamu. CRT se udává v procentech a vypovídá o efektivitě dané reklamy. Čím vyšší je hodnota míry prokliku, tím je reklama efektivnější.

CRT na Wikipedii

Naše reference
ArtJam - e-shop s textilem TS Plzeň a.s. Marienbad Kurtourismus s.r.o.
zobrazit další

Jaká bude cena vašeho projektu?
NEZÁVAZNÁ POPTÁVKA

Napsali o nás
Webové stránky za rozumné peníze. Spokojenost s prezentovanou grafikou. E-shop spnňující všechny parametry. Kvalitní spolupráce s programátorem.
zobrazit další
Naši klienti
REALITY FLASH s.r.o.Ferratum Czech s.r.o.TS Plzeň a.s.Václav KoudelaVáclav KoudelaModul Servis s.r.o.Assessment Systems International s.r.o.idioma s.r.o.Fuji Koyo Czech, s.r.o.PRO TRAVEL CK s.r.o.
Blog o webdesignu
4. díl: Přehledný design aneb Jak rozjet nový internetový obchod

Poslední 4 týdny se vám pokoušíme sepsat ty nejdůležitější kroky, díky kterým dosáhnete se svým novým internetovým obchodem lepších výsledků. Dnes se opět podíváme na další, velmi důležitý prvek, kterým je vzhled a celkový design e-shopu. 3 vteřiny a pryč Jakmile se vám podaří přivést na stránku potenciálního zákazníka, je velmi důležité jej na stránce udržet a následně přimět k prodeji. A samotný design vašeho obchodu je v tomto směru velmi důleižtým aspektem. Dle studií stačí uživateli pouhé 3 vteřiny, aby se rozhodl, zda-li na www stránce ...

zobrazit blog - zobrazit novinky

POUŽÍVÁME COOKIES - OK