webová řešení

Click-through rate (CRT)

Míra prokliku (angl. Click-through rate, zrk. CRT) je veličina používaná v internetovém marketingu, která ukazuje poměr mezi celkovým počtem zobrazení reklamy a celkovým počtem prokliku na tuto reklamu. CRT se udává v procentech a vypovídá o efektivitě dané reklamy. Čím vyšší je hodnota míry prokliku, tím je reklama efektivnější.

CRT na Wikipedii

Naše reference
Žehlíme rádi - žehlení na zakázku BomBio - tvorba loga Marienbad Kurtourismus s.r.o.
zobrazit další

Jaká bude cena vašeho projektu?
NEZÁVAZNÁ POPTÁVKA

Napsali o nás
Firma BECORP nám vytvořila stránky pro volnočasový klub. Velmi pěkný design, veselé barvy a pro nás jednoduchá administrace. V případě jakéhokoli problému se můžeme spolehnout na velmi rychlé a příjemné jednání. Tímto chceme firmě BECORP poděkovat za úžasné stránky.
zobrazit další
Naši klienti
REALITY FLASH s.r.o.Ferratum Czech s.r.o.TS Plzeň a.s.Václav KoudelaVáclav KoudelaModul Servis s.r.o.Assessment Systems International s.r.o.idioma s.r.o.Fuji Koyo Czech, s.r.o.PRO TRAVEL CK s.r.o.
Blog o webdesignu
4. díl: Přehledný design aneb Jak rozjet nový internetový obchod

Poslední 4 týdny se vám pokoušíme sepsat ty nejdůležitější kroky, díky kterým dosáhnete se svým novým internetovým obchodem lepších výsledků. Dnes se opět podíváme na další, velmi důležitý prvek, kterým je vzhled a celkový design e-shopu. 3 vteřiny a pryč Jakmile se vám podaří přivést na stránku potenciálního zákazníka, je velmi důležité jej na stránce udržet a následně přimět k prodeji. A samotný design vašeho obchodu je v tomto směru velmi důleižtým aspektem. Dle studií stačí uživateli pouhé 3 vteřiny, aby se rozhodl, zda-li na www stránce ...

zobrazit blog - zobrazit novinky

POUŽÍVÁME COOKIES - OK