webová řešení

Brainstorming

Anglickým pojmem brainstorming je označována technika, při které má jedinec nebo skupina jedinců, za úkol vymyslet co nejvíce nápadů na zadané téma a to ve velmi krátkém čase. Většinou je brainstorming provozován v menších skupinách neboť je založen na myšlence, že nápady jednoho člena skupiny ovlivňují nové nápady ostatních členů skupiny. Vznikají tak vzájemné podněty, které by jeden člen většinou sám nevymyslel nebo by mu to trvalo nepřiměřeně dlouhý čas.

Vhodné předpoklady

Bez hodnocení

Nápady, které překládají jednotliví členové týmu by neměly být nikterak hodnoceny ani komentovány. I zdánlivě hloupý, zbytečný či off-topic nápad může být totiž inspirací pro jiného člena skupiny.

Uvolněná atmosféra

Technika brainstormingu má za úkol vygenerovat co největší počet nápadů. K vymyšlení co největšího počtu nápadů pomáhá neformální prostředí, uzavřená skupina lidi, kteří se dobře znají, nehodnocení jednotlivých dílčích nápadů. Dobrná nálada a pohodlné prostředí zvyšují kreativní myšlení a podporují tvorbu většího počtu nápadů.

Zapisovat, zapisovat, zapisovat

Jednotlivé dílčí nápady, podněty a myšlenky by měly být zapisovány, ideálně např. na tabuli, aby byly viditelné pro všechny členy týmu. Vizuální přehled o jednotlivých nápadech napomáhá ke generování dalších podnětů.

Nevýhody

Snížení motivace

Protože se jedná o skupinovou metodu myšlení, může být některými členy snížena motivace ve smyslu „oni to za mě vymyslí ostatní“.

Obava z hodnocení

Neznají-li se dobře členové týmu, může docházet k menší produktivitě při vymýšlení nápadů z obav hodnocení od ostatních.

Vzájemné blokování produktiviy

Zejména při větším počtu členů může docházet ke vzájemnému blokování nápadů a produktivity. Než vyřknou svůj nápad ostatní členové týmu, mohu ten svůj zapomenout nebo se nechat ovlivnit.

Brainstorming na Wikipedii

Naše reference
Super designový web energetického nápoje Tvorba www stránky pro pražský hotel v centru metropole Moderní responzivní web nabízející lázeňské služby a pobyty
zobrazit další
Napsali o nás
Výborná spolupráce. Web splňuje všechny naše požadavky. Vřele doporučuji.
zobrazit další
Naši klienti
REALITY FLASH s.r.o.Ferratum Czech s.r.o.TS Plzeň a.s.Václav KoudelaVáclav KoudelaModul Servis s.r.o.Assessment Systems International s.r.o.idioma s.r.o.Fuji Koyo Czech, s.r.o.PRO TRAVEL CK s.r.o.
Blog o webdesignu
4. díl: Přehledný design aneb Jak rozjet nový internetový obchod

Poslední 4 týdny se vám pokoušíme sepsat ty nejdůležitější kroky, díky kterým dosáhnete se svým novým internetovým obchodem lepších výsledků. Dnes se opět podíváme na další, velmi důležitý prvek, kterým je vzhled a celkový design e-shopu. 3 vteřiny a pryč Jakmile se vám podaří přivést na stránku potenciálního zákazníka, je velmi důležité jej na stránce udržet a následně přimět k prodeji. A samotný design vašeho obchodu je v tomto směru velmi důleižtým aspektem. Dle studií stačí uživateli pouhé 3 vteřiny, aby se rozhodl, zda-li na www stránce ...

zobrazit blog - zobrazit novinky

POUŽÍVÁME COOKIES - OK