webová řešení

Bot, crawler, spider

Termíny bot, crawler či spider je označován vyhledávací robot, který postupně navštěvuje všechny weby umístěné na síti Internet a indexuje (ukládá si) jejich obsah nebo zvolené části, např. obrázky, videa apod.

Ve skutečnosti se však jedná o naprogramovaný kód, napojený na databázi, která obsahuje seznam známých internetových stránek. Tento kód si stránky postupně načítá a poté si ukládá data, která potřebuje.

Největší společnosti, které provozují takové vyhledávací roboty (Google, Bing, Yahoo, v tuzemsku Seznam), mají zároveň dostupné fulltextové vyhledávání, ve kterém uživatelům Internetu nabízejí hledání stránek, které si v minulosti díky robotům zaindexovaly. Vyhledávání probíhá na základě nejrelevantnější shody zadaného klíčového slova uživatelem a obsahu zaindexovaných www stránek.

Bot na Wikipedii

Naše reference
Nový responzivní web pro pražský autobazar Tvorba www stránky pro pražský hotel v centru metropole Moderní responzivní web nabízející lázeňské služby a pobyty
zobrazit další
Napsali o nás
Velmi děkujeme firmě BECORP za vstřícný přístup a profesionalitu se kterou vytvořila naše webové stránky. Budeme se těšit na další spolupráci a všem, kdo se teprve chystají na své webovky, můžeme BECORP doporučit. Byť mladý kolektiv, ale velmi fundovaný a milý přístup.
zobrazit další
Naši klienti
REALITY FLASH s.r.o.Ferratum Czech s.r.o.TS Plzeň a.s.Václav KoudelaVáclav KoudelaModul Servis s.r.o.Assessment Systems International s.r.o.idioma s.r.o.Fuji Koyo Czech, s.r.o.PRO TRAVEL CK s.r.o.
Blog o webdesignu
4. díl: Přehledný design aneb Jak rozjet nový internetový obchod

Poslední 4 týdny se vám pokoušíme sepsat ty nejdůležitější kroky, díky kterým dosáhnete se svým novým internetovým obchodem lepších výsledků. Dnes se opět podíváme na další, velmi důležitý prvek, kterým je vzhled a celkový design e-shopu. 3 vteřiny a pryč Jakmile se vám podaří přivést na stránku potenciálního zákazníka, je velmi důležité jej na stránce udržet a následně přimět k prodeji. A samotný design vašeho obchodu je v tomto směru velmi důleižtým aspektem. Dle studií stačí uživateli pouhé 3 vteřiny, aby se rozhodl, zda-li na www stránce ...

zobrazit blog - zobrazit novinky

POUŽÍVÁME COOKIES - OK