webová řešení

Bot, crawler, spider

Termíny bot, crawler či spider je označován vyhledávací robot, který postupně navštěvuje všechny weby umístěné na síti Internet a indexuje (ukládá si) jejich obsah nebo zvolené části, např. obrázky, videa apod.

Ve skutečnosti se však jedná o naprogramovaný kód, napojený na databázi, která obsahuje seznam známých internetových stránek. Tento kód si stránky postupně načítá a poté si ukládá data, která potřebuje.

Největší společnosti, které provozují takové vyhledávací roboty (Google, Bing, Yahoo, v tuzemsku Seznam), mají zároveň dostupné fulltextové vyhledávání, ve kterém uživatelům Internetu nabízejí hledání stránek, které si v minulosti díky robotům zaindexovaly. Vyhledávání probíhá na základě nejrelevantnější shody zadaného klíčového slova uživatelem a obsahu zaindexovaných www stránek.

Bot na Wikipedii

Naše reference
Výroba responzivního portálu s auto-moto inzeráty a poptávkou Inzertní webový portál na pronájem reklamních ploch Redesign www stránky s napojením na externí podnikový systém
zobrazit další

Jaká bude cena vašeho projektu?
NEZÁVAZNÁ POPTÁVKA

Napsali o nás
S firmou BECORP jsem byl při vývoji mé mobilní aplikace velmi spokojen. Dokázali mi vytvořit funkční mobilní aplikaci. To co jsem měl v hlavě a všechny mé nápady a připomínky dokázali uvést do aplikace v průběhu vývoje. Jejich přístup byl opravdu až neuvěřitelně ...
zobrazit další
Naši klienti
REALITY FLASH s.r.o.Ferratum Czech s.r.o.TS Plzeň a.s.Václav KoudelaVáclav KoudelaModul Servis s.r.o.Assessment Systems International s.r.o.idioma s.r.o.Fuji Koyo Czech, s.r.o.PRO TRAVEL CK s.r.o.
Blog o webdesignu
4. díl: Přehledný design aneb Jak rozjet nový internetový obchod

Poslední 4 týdny se vám pokoušíme sepsat ty nejdůležitější kroky, díky kterým dosáhnete se svým novým internetovým obchodem lepších výsledků. Dnes se opět podíváme na další, velmi důležitý prvek, kterým je vzhled a celkový design e-shopu. 3 vteřiny a pryč Jakmile se vám podaří přivést na stránku potenciálního zákazníka, je velmi důležité jej na stránce udržet a následně přimět k prodeji. A samotný design vašeho obchodu je v tomto směru velmi důleižtým aspektem. Dle studií stačí uživateli pouhé 3 vteřiny, aby se rozhodl, zda-li na www stránce ...

zobrazit blog - zobrazit novinky

POUŽÍVÁME COOKIES - OK