webová řešení

Banner

V internetovém prostředí se pod termínem banner skrývá označení grafické reklamy o konkrétních rozměrech, která se zobrazuje návštěvníkům daného webu. Bannerové pozice jsou vybranné, většinou dobře viditelné, plochy, na kterých se bannery zobrazují. Bannery můžou být statícké, ve formátu .JPG, animované, formát .GIF či internaktivní ve formátu .SWF (flash) anebo .HTML.

Mezi standardní velikosti bannerů, které se používají ve většině reklamních systémů nabízející bannerové pozice, patří např. tyto:

  • 120×240 (menší obdélník na výšku)
  • 120×600 (větší obdélník na výšku)
  • 125×125 (menší čtverec)
  • 160×600 (velký obdélník na výšku)
  • 200×300 (menší obdélník na výšku, téměř čtverec)
  • 200×400 (menší poloviční čtverec na výšku)
  • 234×60 (malý obdélník na šířku)
  • 300×50 (malý obdélník na šířku)
  • 300×200 (menší obdélník na šířku, téměř čtverec)
  • 300×300 (větší čtverec)
  • 300×600 (velký obdélník na výšku)
  • 400×250 (větší obdélník na šířku)
  • 468×60 (větší obdélník na šířku)
  • 468×80 (větší obdélník na šířku)
  • 468×250 (velký obdélník na šířku)
  • 950×90 (velký podlouhlý obdélník na šířku)
  • 900×300 (obrovský podlouhlý obdélník na šířku)

V rámci našich profesionálních grafických služeb vám dokážeme vytvořit reklamní banner o jakékoliv velikosti a v jakémkoliv grafickém formátu, vč. vektorů.

Banner na Wikipedii

Naše reference
Výroba loga a vizitek pro wellness salón Tvorba jednoduchého a moderního webu Moderní stránka kadeřnického salónu
zobrazit další
Napsali o nás
Se společností BECORP jsme vytvářeli již druhý web a opět vše probíhalo na jedničku. Mohu jen doporučit.
zobrazit další
Naši klienti
REALITY FLASH s.r.o.Ferratum Czech s.r.o.TS Plzeň a.s.Václav KoudelaVáclav KoudelaModul Servis s.r.o.Assessment Systems International s.r.o.idioma s.r.o.Fuji Koyo Czech, s.r.o.PRO TRAVEL CK s.r.o.
Blog o webdesignu
4. díl: Přehledný design aneb Jak rozjet nový internetový obchod

Poslední 4 týdny se vám pokoušíme sepsat ty nejdůležitější kroky, díky kterým dosáhnete se svým novým internetovým obchodem lepších výsledků. Dnes se opět podíváme na další, velmi důležitý prvek, kterým je vzhled a celkový design e-shopu. 3 vteřiny a pryč Jakmile se vám podaří přivést na stránku potenciálního zákazníka, je velmi důležité jej na stránce udržet a následně přimět k prodeji. A samotný design vašeho obchodu je v tomto směru velmi důleižtým aspektem. Dle studií stačí uživateli pouhé 3 vteřiny, aby se rozhodl, zda-li na www stránce ...

zobrazit blog - zobrazit novinky

POUŽÍVÁME COOKIES - OK