webová řešení

AdWords

AdWords je inzertní reklamní PPC systém od společnosti Google. Inzerenti mohou v online rozhraní systému vytvořit sadu kampaní a reklam na konkrétní klíčová slova. Pokud je následně dané klíčové slovo zadáno uživatelem do vyhledávače, zobrazí se reklamy inzerenta na vybraných místech v rámci vyhledaných výsledků.

Inzertní systém AdWords nabízí svým inzeretům řadu statistik a užitečných nástrojů. Zobrazuje počty prokliků a zobrazení reklam, statistiky CRT, CPT, průměrné CPC, umožňuje měřit počet konverzí, jejich celkovou i průměrnou hodnotu. Nabízí filtrování dle různých kritérií, vytváření přehledů a jejich export do různých formátů.

Systém AdWords je možné také propojit s analytickým nástrojem Google analytics nebo affiliate systémem AdSense. Díky tomu dokážete získávat ještě více užitečných údajů o vašich výdajích a jejich návratnosti napříč všemi třemi systémy.

AdWords na Wikipedii

Naše reference
Hot Springs - výroba loga a vizitek ProTravel CK s.r.o. TS Plzeň a.s.
zobrazit další

Jaká bude cena vašeho projektu?
NEZÁVAZNÁ POPTÁVKA

Napsali o nás
Velmi děkujeme firmě BECORP za vstřícný přístup a profesionalitu se kterou vytvořila naše webové stránky. Budeme se těšit na další spolupráci a všem, kdo se teprve chystají na své webovky, můžeme BECORP doporučit. Byť mladý kolektiv, ale velmi fundovaný a milý přístup.
zobrazit další
Naši klienti
REALITY FLASH s.r.o.Ferratum Czech s.r.o.TS Plzeň a.s.Václav KoudelaVáclav KoudelaModul Servis s.r.o.Assessment Systems International s.r.o.idioma s.r.o.Fuji Koyo Czech, s.r.o.PRO TRAVEL CK s.r.o.
Blog o webdesignu
4. díl: Přehledný design aneb Jak rozjet nový internetový obchod

Poslední 4 týdny se vám pokoušíme sepsat ty nejdůležitější kroky, díky kterým dosáhnete se svým novým internetovým obchodem lepších výsledků. Dnes se opět podíváme na další, velmi důležitý prvek, kterým je vzhled a celkový design e-shopu. 3 vteřiny a pryč Jakmile se vám podaří přivést na stránku potenciálního zákazníka, je velmi důležité jej na stránce udržet a následně přimět k prodeji. A samotný design vašeho obchodu je v tomto směru velmi důleižtým aspektem. Dle studií stačí uživateli pouhé 3 vteřiny, aby se rozhodl, zda-li na www stránce ...

zobrazit blog - zobrazit novinky

POUŽÍVÁME COOKIES - OK