sociální sítě

Reklama na sociálních sítích

Sociální sítě jako Facebook, Twitter, YouTube či LinkedIn jsou v posledních letech obrovským fenoménem. Nezaspěte dobu a využijte toho. Nejaktuálnějším internetovým trendům by měla být přizpůsobena i vaše online reklama.

Ale proč mít reklamu právě na sociálních sítích? Odpověď je jednoduchá. Sbírají o nás více dat, než si myslíte. Díky všem informacím, které o svých uživatelích sociální sítě každodenně shromažďují, můžeme vaši reklamní kampaň skvěle zacílit na konkrétní cílovou skupinu potenciálních zákazníků. Kampaň je tak velmi efektivní a přináší velmi vysoký počet konverzí.

Reklamní kampaň na Facebooku

Základem je vlastní facebooková stránka s kvalitním obsahem, který následně chcete propagovat prostřednictvím reklamních kampaní Facebooku. Obsah by měl uživatele sociální sítě zaujmout, oslovit a podnítit k využití vašich služeb. Nabízíme grafické zpracování reklamy, její následnou správu, zacílení a rozvržení rozpočtu reklamní kampaně.

Facebook kromě kvalitního zacílení vaší reklamní kampaně nabízí i přehledné statistiky, na základě kterých můžeme vaši reklamní kampaň stále precizněji cílit a oslovovat tak jen ty, kteří budou mít o vaše služby skutečný zájem.

Jak vytvořit firemní stránku na Facebooku

Existují i další sociální sítě

Opomíjet bychom neměli ani sociální sítě typu Google+, Twitter, YouTube, Instagram, LinkedIn či jiné. Jednotlivé sítě se v mnoha aspektech liší a to nejen ve struktuře svých uživatelů, ale i ve způsobech propagace vaší reklamní kampaně. Každá z těchto sociálních sítí má ve svých možnostech inzerce své klady i zápory.

Naše reference
Hot Springs - výroba loga a vizitek ProTravel CK s.r.o. Zájezdy pro děti s.r.o.
zobrazit další

Jaká bude cena vašeho projektu?
NEZÁVAZNÁ POPTÁVKA

Napsali o nás
Spolupráci s p. Bergerem mohu doporučit pro solidní jednání a kvalitně odvedenou práci. Do budoucna plánujeme vzájemně spolupracovat na dalším vývoji.
zobrazit další
Naši klienti
REALITY FLASH s.r.o.Ferratum Czech s.r.o.TS Plzeň a.s.Václav KoudelaVáclav KoudelaModul Servis s.r.o.Assessment Systems International s.r.o.idioma s.r.o.Fuji Koyo Czech, s.r.o.PRO TRAVEL CK s.r.o.
Blog o webdesignu
4. díl: Přehledný design aneb Jak rozjet nový internetový obchod

Poslední 4 týdny se vám pokoušíme sepsat ty nejdůležitější kroky, díky kterým dosáhnete se svým novým internetovým obchodem lepších výsledků. Dnes se opět podíváme na další, velmi důležitý prvek, kterým je vzhled a celkový design e-shopu. 3 vteřiny a pryč Jakmile se vám podaří přivést na stránku potenciálního zákazníka, je velmi důležité jej na stránce udržet a následně přimět k prodeji. A samotný design vašeho obchodu je v tomto směru velmi důleižtým aspektem. Dle studií stačí uživateli pouhé 3 vteřiny, aby se rozhodl, zda-li na www stránce ...

zobrazit blog - zobrazit novinky

COOKIES - OK