sociální sítě

Reklama na sociálních sítích

Sociální sítě jako Facebook, Twitter, YouTube či LinkedIn jsou v posledních letech obrovským fenoménem. Nezaspěte dobu a využijte toho. Nejaktuálnějším internetovým trendům by měla být přizpůsobena i vaše online reklama.

Ale proč mít reklamu právě na sociálních sítích? Odpověď je jednoduchá. Sbírají o nás více dat, než si myslíte. Díky všem informacím, které o svých uživatelích sociální sítě každodenně shromažďují, můžeme vaši reklamní kampaň skvěle zacílit na konkrétní cílovou skupinu potenciálních zákazníků. Kampaň je tak velmi efektivní a přináší velmi vysoký počet konverzí.

Reklamní kampaň na Facebooku

Základem je vlastní facebooková stránka s kvalitním obsahem, který následně chcete propagovat prostřednictvím reklamních kampaní Facebooku. Obsah by měl uživatele sociální sítě zaujmout, oslovit a podnítit k využití vašich služeb. Nabízíme grafické zpracování reklamy, její následnou správu, zacílení a rozvržení rozpočtu reklamní kampaně.

Facebook kromě kvalitního zacílení vaší reklamní kampaně nabízí i přehledné statistiky, na základě kterých můžeme vaši reklamní kampaň stále precizněji cílit a oslovovat tak jen ty, kteří budou mít o vaše služby skutečný zájem.

Jak vytvořit firemní stránku na Facebooku

Existují i další sociální sítě

Opomíjet bychom neměli ani sociální sítě typu Google+, Twitter, YouTube, Instagram, LinkedIn či jiné. Jednotlivé sítě se v mnoha aspektech liší a to nejen ve struktuře svých uživatelů, ale i ve způsobech propagace vaší reklamní kampaně. Každá z těchto sociálních sítí má ve svých možnostech inzerce své klady i zápory.

Naše reference
Zulum - plzeňský restaurant TS Plzeň a.s. Zájezdy pro děti s.r.o.
zobrazit další

Jaká bude cena vašeho projektu?
NEZÁVAZNÁ POPTÁVKA

Napsali o nás
Osvědčená spolupráce s profesionálním přístupem programátora.
zobrazit další
Naši klienti
REALITY FLASH s.r.o.Ferratum Czech s.r.o.TS Plzeň a.s.Václav KoudelaVáclav KoudelaModul Servis s.r.o.Assessment Systems International s.r.o.idioma s.r.o.Fuji Koyo Czech, s.r.o.PRO TRAVEL CK s.r.o.
Blog o webdesignu
4. díl: Přehledný design aneb Jak rozjet nový internetový obchod

Poslední 4 týdny se vám pokoušíme sepsat ty nejdůležitější kroky, díky kterým dosáhnete se svým novým internetovým obchodem lepších výsledků. Dnes se opět podíváme na další, velmi důležitý prvek, kterým je vzhled a celkový design e-shopu. 3 vteřiny a pryč Jakmile se vám podaří přivést na stránku potenciálního zákazníka, je velmi důležité jej na stránce udržet a následně přimět k prodeji. A samotný design vašeho obchodu je v tomto směru velmi důleižtým aspektem. Dle studií stačí uživateli pouhé 3 vteřiny, aby se rozhodl, zda-li na www stránce ...

zobrazit blog - zobrazit novinky

POUŽÍVÁME COOKIES - OK