webová řešení

Zbrusu nový moderní e-shop se sportovním vybavením

  • Automatický export XML
  • Design
  • Fulltextové vyhledávání
  • Interaktivní foto-galerie
  • Internetový obchod (e-shop)
  • Kódování HTML/CSS
  • Programování v PHP
  • Redakční systém BeCMS
  • Redesign webové stránky
Zbrusu nový moderní e-shop se sportovním vybavením

Popis projektu

Pro zaběhnutou prodejnu sportovního oblečení a vybavení v Plzni jsme vytvořili zbrusu nový internetový obchod, který nahradil původní, jehož vzhled a funkce již neodpovídaly aktuálním technologiím a potřebám uživatelů. Vzhled nového e-shopu je moderní, vzdušný, přehledný a postavený na, možná až trochu, agresivních barvách, které mají za úkol vrytí do paměti uživateli.

Produkdy e-shopu jsou rozděleny do několika kategoriích, které jsou dostupné na všech podstránkách a uživatel mezi nimi tak může velmi rychle, v případě potřeby, přecházet. Produky v kategoriích jsou zobrazeny velmi přehledně, bez zbytečných rušících elementů.

V patičce e-shopu je integrován interaktivní plugin napojený na profil prodejny na Facebooku. Plugin zobrazuje nejnovější uživatele, kterým se profil na dané sociální síti líbí a má za úkol umožnit novým uživatelům o jednoduchý „lajk“ stránky.

Naše reference
Jednoduchý web OSVČ nabízející žehlení prádla Tvorba firemního webu pro nadnárodní strojírenskou společnost Tvorba www stránky pro plzeňskou restauraci
zobrazit další
Napsali o nás
Skvělá spolupráce, profesionální team! Děkujeme a doporučujeme.
zobrazit další
Naši klienti
REALITY FLASH s.r.o.Ferratum Czech s.r.o.TS Plzeň a.s.Václav KoudelaVáclav KoudelaModul Servis s.r.o.Assessment Systems International s.r.o.idioma s.r.o.Fuji Koyo Czech, s.r.o.PRO TRAVEL CK s.r.o.
Blog o webdesignu
4. díl: Přehledný design aneb Jak rozjet nový internetový obchod

Poslední 4 týdny se vám pokoušíme sepsat ty nejdůležitější kroky, díky kterým dosáhnete se svým novým internetovým obchodem lepších výsledků. Dnes se opět podíváme na další, velmi důležitý prvek, kterým je vzhled a celkový design e-shopu. 3 vteřiny a pryč Jakmile se vám podaří přivést na stránku potenciálního zákazníka, je velmi důležité jej na stránce udržet a následně přimět k prodeji. A samotný design vašeho obchodu je v tomto směru velmi důleižtým aspektem. Dle studií stačí uživateli pouhé 3 vteřiny, aby se rozhodl, zda-li na www stránce ...

zobrazit blog - zobrazit novinky

POUŽÍVÁME COOKIES - OK