webová řešení

Webová stránka společnosti s pohonnými hmotami

  • Design
  • Firemní identita
  • Interaktivní foto-galerie
  • Kódování HTML/CSS
  • Kontaktní / poptávakový formulář
  • Multijazyčnost
  • Programování v PHP
  • Správa webové stránky, aktualizace
Webová stránka společnosti s pohonnými hmotami

Popis projektu

Menších firemních webů je na internetu nespočet. Jak tedy zaujmout uživatele další takovou prezentací? Nad tím jsme si lámali hlavu při tvorbě vzhledu a celkové funkcionality pro firemní prezentaci obchodní společnosti s pohonnými hmotami.

Klientovi jsme vytvořili tématické logo, vhodné k oboru jeho podnikání. Od loga se dále odvíjel i vzhled celé stránky. Výrazné menu napomáhá uživateli ke snadnější navigaci a orientaci na webu a správně navržená struktura obsahu mu pomáhá k pohodlnému čtení a rychlému nalezení informací, které hledá.

Naše reference
Moderní responzivní web nabízející lázeňské služby a pobyty Výroba e-shopu se stylovými dřevěnými doplňky Kompletní redesign e-shopu s napojením na skladový systém
zobrazit další

Jaká bude cena vašeho projektu?
NEZÁVAZNÁ POPTÁVKA

Napsali o nás
Služby poskytované společností BECORP GROUP s.r.o. hodnotím velmi pozitivně. Po celou dobu jsem jednala s panem Jiřím Bergerem, jednání probíhala jak na osobní úrovni, tak formou e-mailu, vše naprosto korektně a profesionálně. Oceňuji především rychlé jednání, spolehlivost, ...
zobrazit další
Naši klienti
REALITY FLASH s.r.o.Ferratum Czech s.r.o.TS Plzeň a.s.Václav KoudelaVáclav KoudelaModul Servis s.r.o.Assessment Systems International s.r.o.idioma s.r.o.Fuji Koyo Czech, s.r.o.PRO TRAVEL CK s.r.o.
Blog o webdesignu
4. díl: Přehledný design aneb Jak rozjet nový internetový obchod

Poslední 4 týdny se vám pokoušíme sepsat ty nejdůležitější kroky, díky kterým dosáhnete se svým novým internetovým obchodem lepších výsledků. Dnes se opět podíváme na další, velmi důležitý prvek, kterým je vzhled a celkový design e-shopu. 3 vteřiny a pryč Jakmile se vám podaří přivést na stránku potenciálního zákazníka, je velmi důležité jej na stránce udržet a následně přimět k prodeji. A samotný design vašeho obchodu je v tomto směru velmi důleižtým aspektem. Dle studií stačí uživateli pouhé 3 vteřiny, aby se rozhodl, zda-li na www stránce ...

zobrazit blog - zobrazit novinky

POUŽÍVÁME COOKIES - OK