webová řešení

Webová stránka společnosti s pohonnými hmotami

  • Design
  • Firemní identita
  • Interaktivní foto-galerie
  • Kódování HTML/CSS
  • Kontaktní / poptávakový formulář
  • Multijazyčnost
  • Programování v PHP
  • Správa webové stránky, aktualizace
Webová stránka společnosti s pohonnými hmotami

Popis projektu

Menších firemních webů je na internetu nespočet. Jak tedy zaujmout uživatele další takovou prezentací? Nad tím jsme si lámali hlavu při tvorbě vzhledu a celkové funkcionality pro firemní prezentaci obchodní společnosti s pohonnými hmotami.

Klientovi jsme vytvořili tématické logo, vhodné k oboru jeho podnikání. Od loga se dále odvíjel i vzhled celé stránky. Výrazné menu napomáhá uživateli ke snadnější navigaci a orientaci na webu a správně navržená struktura obsahu mu pomáhá k pohodlnému čtení a rychlému nalezení informací, které hledá.

Naše reference
Výroba responzivního portálu s auto-moto inzeráty a poptávkou Moderní responzivní web nabízející lázeňské služby a pobyty Super designový web energetického nápoje
zobrazit další
Napsali o nás
Maximální spokojenost s prací a tvorbou této firmy. Vynikají spolupráce, okamžitá reakce na žádost pomoci či změny na vytvořeném webu. A ještě na závěr mého hodnocení dodat, jak jsem se přesvědčil, neznají slovo problém :-) Mohu jen doporučit.
zobrazit další
Naši klienti
REALITY FLASH s.r.o.Ferratum Czech s.r.o.TS Plzeň a.s.Václav KoudelaVáclav KoudelaModul Servis s.r.o.Assessment Systems International s.r.o.idioma s.r.o.Fuji Koyo Czech, s.r.o.PRO TRAVEL CK s.r.o.
Blog o webdesignu
4. díl: Přehledný design aneb Jak rozjet nový internetový obchod

Poslední 4 týdny se vám pokoušíme sepsat ty nejdůležitější kroky, díky kterým dosáhnete se svým novým internetovým obchodem lepších výsledků. Dnes se opět podíváme na další, velmi důležitý prvek, kterým je vzhled a celkový design e-shopu. 3 vteřiny a pryč Jakmile se vám podaří přivést na stránku potenciálního zákazníka, je velmi důležité jej na stránce udržet a následně přimět k prodeji. A samotný design vašeho obchodu je v tomto směru velmi důleižtým aspektem. Dle studií stačí uživateli pouhé 3 vteřiny, aby se rozhodl, zda-li na www stránce ...

zobrazit blog - zobrazit novinky

POUŽÍVÁME COOKIES - OK