webová řešení

Unikátní web knihy Křižovatka zvaná Balkán

  • Design
  • Interaktivní foto-galerie
  • Kódování HTML/CSS
  • Objednávkový systém
  • Programování v PHP
  • Správa webové stránky, aktualizace
Unikátní web knihy Křižovatka zvaná Balkán

Popis projektu

Kdo by si rád v sichravý podzimní večer nesedl do svého oblíbeného křesla v obýváku, dal si deku přes nohy a nepřečetl si svoji oblíbenou knihu. Ale jakou vybrat? A co třeba cestopisnou, Křižovatka zvaná Balkán? Tak právě pro online propagaci a nákup této knihy jsme tvořili designově velmi originální www stránky. Povedly se, že?

Web slouží k prezentaci knihy, jejího obsahu a také představuje autora knihy, který zná zemi osobně. Přináší i zajímavosti o destinaci, kterou se kniha zabývá. Zájemce o knihu nemusí hledat nejbližší knihkupectví, ale stačí vyplnit jednoduchý formulář, který je součástí stránek a knihu rovnou objednat.

Naše reference
Tvorba moderního webu nabízející zábavný způsob výuky angličtiny Tvorba jednoduchého a moderního webu Moderní responzivní plný funkcí pro plzeňskou cestovní kancelář
zobrazit další

Jaká bude cena vašeho projektu?
NEZÁVAZNÁ POPTÁVKA

Napsali o nás
S prací společnosti BECORP GROUP s.r.o. jsme byli velice spokojeni. Oceňujeme zejména vstřícnost při dodatečných úpravách a pružné reakce ze strany p. Bergera. Finální podoba stránek zcela odpovídá našim představám.
zobrazit další
Naši klienti
REALITY FLASH s.r.o.Ferratum Czech s.r.o.TS Plzeň a.s.Václav KoudelaVáclav KoudelaModul Servis s.r.o.Assessment Systems International s.r.o.idioma s.r.o.Fuji Koyo Czech, s.r.o.PRO TRAVEL CK s.r.o.
Blog o webdesignu
4. díl: Přehledný design aneb Jak rozjet nový internetový obchod

Poslední 4 týdny se vám pokoušíme sepsat ty nejdůležitější kroky, díky kterým dosáhnete se svým novým internetovým obchodem lepších výsledků. Dnes se opět podíváme na další, velmi důležitý prvek, kterým je vzhled a celkový design e-shopu. 3 vteřiny a pryč Jakmile se vám podaří přivést na stránku potenciálního zákazníka, je velmi důležité jej na stránce udržet a následně přimět k prodeji. A samotný design vašeho obchodu je v tomto směru velmi důleižtým aspektem. Dle studií stačí uživateli pouhé 3 vteřiny, aby se rozhodl, zda-li na www stránce ...

zobrazit blog - zobrazit novinky

POUŽÍVÁME COOKIES - OK