webová řešení

Tvorba webu pro realitní kancelář s nabídkou dražeb nemovitostí

  • Animované bannery
  • Design
  • Interaktivní foto-galerie
  • Kódování HTML/CSS
  • Programování v PHP
  • Redakční systém BeCMS
  • Speciální moduly na míru pro BeCMS
  • Správa webové stránky, aktualizace
Tvorba webu pro realitní kancelář s nabídkou dražeb nemovitostí

Popis projektu

Pro plzeňskou realitní společnost jsme vytvořili menší webové stránky pro prezentaci (nejen) nemovitých dražeb. Stránky jsou po designové stránce pojaty velmi jednoduše a vzdušně, ale přitom moderně. Na úvodní stránce je hlavním prvkem velký slider, který prezentuje ty nejzajímavější dražby – tyto dražby si mohou majitelé stránky sami zvolit v administraci systému BeCMS.

Každá dražba má svoji vlastní kartu, kde jsou uvedeny všechny potřebné údaje pro zájemce. Jednotlivé dražby lze na hromadném přehledu filtrovat velmi efektním způsobem – kliknutím na jednu ze záložek, které jsou barevně odlišeny. Poslední záložka filteru pak zobrazuje všechny dražby geograficky na interaktivní mapě.

Ostatní podstránky www stránky jsou čistě informativního charakteru pro zvídavé uživatele nebo obsahují důležité a povinné informace pro zájemce o movité a nemovité položky z aukcí.

Naše reference
Tvorba responzivní www stránky s moto vybavením Tvorba originálního loga Kompletní redesign e-shopu s napojením na skladový systém
zobrazit další

Jaká bude cena vašeho projektu?
NEZÁVAZNÁ POPTÁVKA

Napsali o nás
Profesionální přístup a skvělé jednání s zákazníkem, jsem nad míru spokojen.
zobrazit další
Naši klienti
REALITY FLASH s.r.o.Ferratum Czech s.r.o.TS Plzeň a.s.Václav KoudelaVáclav KoudelaModul Servis s.r.o.Assessment Systems International s.r.o.idioma s.r.o.Fuji Koyo Czech, s.r.o.PRO TRAVEL CK s.r.o.
Blog o webdesignu
4. díl: Přehledný design aneb Jak rozjet nový internetový obchod

Poslední 4 týdny se vám pokoušíme sepsat ty nejdůležitější kroky, díky kterým dosáhnete se svým novým internetovým obchodem lepších výsledků. Dnes se opět podíváme na další, velmi důležitý prvek, kterým je vzhled a celkový design e-shopu. 3 vteřiny a pryč Jakmile se vám podaří přivést na stránku potenciálního zákazníka, je velmi důležité jej na stránce udržet a následně přimět k prodeji. A samotný design vašeho obchodu je v tomto směru velmi důleižtým aspektem. Dle studií stačí uživateli pouhé 3 vteřiny, aby se rozhodl, zda-li na www stránce ...

zobrazit blog - zobrazit novinky

POUŽÍVÁME COOKIES - OK