webová řešení

Tvorba originálního loga

  • Firemní logo
  • Grafické služby
Tvorba originálního loga

Popis projektu

Naše grafické oddělení dostalo za úkol výrobu originálního loga s tématickou dětské výživy. Základem měla být evidentně zdravá potravina a také jakékoliv vyobrazení dětí, aby bylo na první pohled jasné zaměření společnosti.

Jako zdravou potravinu jsme zvolili zeleninu, konkrétně konkrétně kořenovou zeleninu, ještě konkrétněji mrkev obecnou, která je chytře součástí nápisu loga. Ikonky holčičky a kluka jsou umístěny u loga tak, aby je bylo možné v případě potřeby (například na velmi malý reklamní předmět) odebrat a logo bylo stále použitelné, v tomto případě téměř nezměněné.

Barvy loga jsou zvoleny záměrně tak, aby odpovídaly originálním barvám použité zeleniny, působily příjemně a pozitivně – finální barvy loga jsou tak teplé barvy zelená a oranžová.

Naše reference
Propracovaná internetová stránka se zájezdy pro školy Tvorba www stránky pro pražský hotel v centru metropole E-shop se fotbalovým vybavením
zobrazit další

Jaká bude cena vašeho projektu?
NEZÁVAZNÁ POPTÁVKA

Napsali o nás
Firma BECORP mi nabídla velmi originální grafické řešení prezentace mé knihy Křížovatka zvaná Balkán na internetu, spojené s možností diskuze se zájemci o tuto oblast. Se stránkami jsem velmi spokojen.
zobrazit další
Naši klienti
REALITY FLASH s.r.o.Ferratum Czech s.r.o.TS Plzeň a.s.Václav KoudelaVáclav KoudelaModul Servis s.r.o.Assessment Systems International s.r.o.idioma s.r.o.Fuji Koyo Czech, s.r.o.PRO TRAVEL CK s.r.o.
Blog o webdesignu
4. díl: Přehledný design aneb Jak rozjet nový internetový obchod

Poslední 4 týdny se vám pokoušíme sepsat ty nejdůležitější kroky, díky kterým dosáhnete se svým novým internetovým obchodem lepších výsledků. Dnes se opět podíváme na další, velmi důležitý prvek, kterým je vzhled a celkový design e-shopu. 3 vteřiny a pryč Jakmile se vám podaří přivést na stránku potenciálního zákazníka, je velmi důležité jej na stránce udržet a následně přimět k prodeji. A samotný design vašeho obchodu je v tomto směru velmi důleižtým aspektem. Dle studií stačí uživateli pouhé 3 vteřiny, aby se rozhodl, zda-li na www stránce ...

zobrazit blog - zobrazit novinky

POUŽÍVÁME COOKIES - OK